Hvad gør jeg nu? (Klubudvikling)

Skrevet i Generelt

B Velo (Tipper) 9. marts 2016, 18:03
Hej alle sammen

Klub: http://www.virtualmanager.com/clubs/896943

Jeg sidder og er lidt splittet omkring hvilken strategi jeg skal ligge for mit hold i den kommende fremtid.

Budgettet hedder 15mio og har et klassisk 5 div hold med en blanding af unge og gamle spillere.
Stadion: 9000 pladser.
Stort træningsanlæg

Skal jeg købe unge spillere og lade dem udvikle sig for at kunne sælge dem igen om en 7-8 måneder, eller skal jeg prøve at investere i nogle allerede bedre spillere med en forhåbning om at de vil kunne indbringe en højere indkomst af præmier og billetter.

Beslutningen er svær og jeg håber i kan give nogle gode forslag.

Mvh Tipper.


Nordjyllands helte (Gode spillere på transferlisten) 9. marts 2016, 22:19
Jeg vil sige, at du skal købe nogle bedre spillere og satse på højere liga. Sæt spillerne på transferlisten med en fortjeneste på mindst 20-25 %.
Når du kommer højere op i ligaerne, kan du evt. udvide stadion så du får flere indtægter den vej smiley

Bare mit forslag smiley

//Nordjyllands helte

B Velo (Tipper) 9. marts 2016, 22:21
Mange tak, det er også den løsning jeg på nuværende tidspunkt ser den største underholdning i.

Tipper smiley

Brabrand FC (NR) 9. marts 2016, 23:33
Jeg ville nok lave en blanding af en start 11'er, og nogle unge jeg ved siden af ville træne op.
det gjorde jeg, dengang jeg havde sort anlæg.

men sørg for at du finder glæden i det først og fremmest! smiley

B Velo (Tipper) 9. marts 2016, 23:36
Ja virker som en god løsning. smiley tak for forslaget

Nordjysk Boldklub (Krumme) 10. marts 2016, 13:19
Brabrand FC sagde:
Jeg ville nok lave en blanding af en start 11'er, og nogle unge jeg ved siden af ville træne op.
det gjorde jeg, dengang jeg havde sort anlæg.

men sørg for at du finder glæden i det først og fremmest! smiley
Enig, både i det med blandingen, men især i overvejelsen med at gå med det du helst vil. Det er surt at være "tvunget" til at bruge en strategi man ikke synes er sjov, og det bliver ikke bedre af at man gør det halvt :-)

Hvis jeg var i din situation forbedrede jeg holdet nu her og så kan du altid bygge det med de unge op under vejs. :-)

THE MUSICFREAK (Kjeld-Ejnar) 10. marts 2016, 13:46
Du har råd til et meget bedre hold. Jeg vil råde dig til at købe nogle spillere på 28-29 år og bare transferlist dem med det samme med en lille fortjeneste. På den måde undgår du utidige pensioner.
Dermed vil du kunne komme op i en højere liga og få flere stadionindtægter. Jeg har et langt mindre budget end dig, men kører alligevel med klart bedre spillere.

Opgradér dit stadion hvis du får fuldt hus med 7 eller 8 credits.

Håber det kan hjælpe smiley

B Velo (Tipper) 10. marts 2016, 13:48
Sætter pris på de gode forslag, tak smiley
Besvar