Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

tvtosport (Rasmus) 20. marts 2016, 20:29
Südkurve sagde:
tvtosport sagde:
De sidste utrænede jeg har fundet har alle været 15(29) så er ikke sikker på der er så mange utrænede længere, selvfølgelig fordi det er let at finde dem i forhold til før
Det er kun let, hvis der er folk nok der epejder løs. Jeg ser en situation, hvor der (måske ikke lige nu) men med tiden vil være et hav ubenyttede utrænede og derved langt færre gode spillere til rådighed.
Kan du forklare hvorfor du tror der kommer et hav af ubenyttede utrænede?

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. marts 2016, 20:32
tvtosport sagde:
Südkurve sagde:
tvtosport sagde:
De sidste utrænede jeg har fundet har alle været 15(29) så er ikke sikker på der er så mange utrænede længere, selvfølgelig fordi det er let at finde dem i forhold til før
Det er kun let, hvis der er folk nok der epejder løs. Jeg ser en situation, hvor der (måske ikke lige nu) men med tiden vil være et hav ubenyttede utrænede og derved langt færre gode spillere til rådighed.
Kan du forklare hvorfor du tror der kommer et hav af ubenyttede utrænede?
Spejderen er ny og spændende nu. Det bliver den ikke ved med at være og så bliver de ikke fundet.

tvtosport (Rasmus) 20. marts 2016, 20:36
Kan ikke rigtigt se hvordan det skal ændre det i forhold til før hvor der jo også var en hel del som ikke blev fundet.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. marts 2016, 20:38
tvtosport sagde:
Kan ikke rigtigt se hvordan det skal ændre det i forhold til før hvor der jo også var en hel del som ikke blev fundet.
De blev stort set fundet allesammen.

tvtosport (Rasmus) 20. marts 2016, 20:40
Südkurve sagde:
tvtosport sagde:
Kan ikke rigtigt se hvordan det skal ændre det i forhold til før hvor der jo også var en hel del som ikke blev fundet.
De blev stort set fundet allesammen.
Men der var også en del som ikke blev fundet. Jeg ser det dog som positivt at der er færre spillere, da det også vil betyde der ikke går inflation i spillere. Synes der er alt for mange spillere med samme niveau.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. marts 2016, 20:42
tvtosport sagde:
Südkurve sagde:
tvtosport sagde:
Kan ikke rigtigt se hvordan det skal ændre det i forhold til før hvor der jo også var en hel del som ikke blev fundet.
De blev stort set fundet allesammen.
Men der var også en del som ikke blev fundet. Jeg ser det dog som positivt at der er færre spillere, da det også vil betyde der ikke går inflation i spillere. Synes der er alt for mange spillere med samme niveau.
Det kan afhjælpes med nye træningsanlæg smiley

Loyals (VMEnhancer) 20. marts 2016, 20:42
Jeg er allerede begyndt at 'glemme' at scoute efter wildcards. Var meget lettere at finde utrænede før smiley - Og billigere..

tvtosport (Rasmus) 20. marts 2016, 20:46
Altså et nyt og bedre anlæg? Det er jeg stor modstander af. Det vil ikke afhjælpe problemet men bare skubbe inflationen af et bestemt niveau en tand længere op.

Det vil også have en effekt på toppen, og man skal have endnu bedre hold for at være med. Som det er nu skal du have spillere med 80 i vurdering. For nogle måneder siden var det lavere, og synes bestemt ikke det vil være en god idé at have en så jævnbyrdig top ved at hæve niveauet til fx 85 for at være med i toppen/den bedste række.

Slettet klub 20. marts 2016, 20:50
med 30 truppladser er der ingen utrænede
Besvar