12 eller 24 timer deadline ved 15 årige

Skrevet i Generelt

Astralis (Vang) 13. juni 2016, 11:34
Hej med jer,

Hvad giver mest mening (økonomisk) når man vil sælge 15 årige med 5 træninger.
En 12 timers auktion så han bliver solgt samme dag som den 5 træning eller 24 timer for at flere kan tage del i "budkrigen"?

Er der et bestemt tidpunkt på dagen hvor flest er aktive eller er det hip som hap?

God dag

Slettet klub 13. juni 2016, 13:19
Altså det giver jo sig selv at der er flere der kan nå at byde hvis det er 24 timer i stedet for 12 timer. Ulempen er så bare at spilleren når at blive en dag ældre og hvis du så vælger at træne ham en 6. gang, så kan han lige pludselig få en dårlig træning, så jeg har altid selv bare sørget for at auktionen sluttede om aften.

Astralis (Vang) 13. juni 2016, 19:46
Okay, tak for svaret.
Giver mening at det siger sig selv, men mine (få) erfaringer med salg af egne talenter er dog at antallet af bud er næsten det samme om det er 12 timer eller 24 timer. Muligvis fordi folk ikke gider at byde på en spiller der har auktionsdeadline 20 timer frem i tiden?

Hvilket tidspunkt på aftenen skal man sørge for at auktionen ender?

Slettet klub 13. juni 2016, 20:24
Astralis sagde:
Okay, tak for svaret.
Giver mening at det siger sig selv, men mine (få) erfaringer med salg af egne talenter er dog at antallet af bud er næsten det samme om det er 12 timer eller 24 timer. Muligvis fordi folk ikke gider at byde på en spiller der har auktionsdeadline 20 timer frem i tiden?

Hvilket tidspunkt på aftenen skal man sørge for at auktionen ender?
Altså det kommer an på hvilken dag det er. Man skal altid tage højde for at om det fx er fredag eller lørdag hvor folk tager i byen eller spiser senere osv. så har altid hørt ved omkring 21-22 tiden, men har også tit selv haft held hvis den sluttede mellem 23-24

Astralis (Vang) 13. juni 2016, 21:19
Super. Så har jeg lidt af gå efter smiley
Besvar