ENTERSPORT CUP

Skrevet i Generelt

Philippines (Klik her for gratis Credits) 23. juni 2016, 22:23
La Nacuary sagde:
Næsby IF sagde:
Gudenå FC sagde:
Næsby IF sagde:
Så er de første kvartfinaler overstået! - Da 16/delsfinalerne ikke er blevet spillet endnu, skubber vi cuppen, hvortil jeg kan se der er en del som har venskabskampe. Sørg nu for at kigge en ekstra gang, hvis i acceptere en venskabskamp, det gør det både nemmere for jer. Men især Soolskiin og jeg. smiley

Så de to 16/delsfinaler skal senest spilles fredag! smiley
kvartfinaler lørdag
semifinaler søndag
Bronze/guldkamp mandag smiley
Jeg har spillet 16 del finale og næste kamp er ordnet gil i morgen
Gudenå - olymqipua 3-0
Okay super, det er bare fordi jeg kan se Philippines og La Nacuary skal spille mod hinanden fredag, jeg kan også bare lave kvartfinaler om hvis det vil gøre det hele nemmere i stedet for at udskyde det? smiley
Hmm, har jeg misset noget?
Kvartfinale 3: La Nacuary - Vinder af 16/delsfinale 2

Vinder af 16/delsfinale 2 blev Gudenå FC, så ham har jeg ansøgt, og vi spiller allerede her i morgen smiley

Så hvorfor skal jeg spille mod Philippines? :d

Men bare lav det om, jeg trak en "dårlig" modstander smiley..
Jeg har ikke spillet noget kvartfinale endnu, ifølge hvad jeg kan se skal jeg spille hjemme mod centro porto, jeg har i hvertfald ansøgt, men det er ikke blevet accepteret.

AC Sampdoria (Andrea Pirlo) 24. juni 2016, 00:47
Næsby IF sagde:
AC Sampdoria sagde:
Hvad med min kamp? smiley Har sendt en, men blev ikke accepteret? smiley
Vi spiller kun en runde når det er kvartfinale smiley
Har ikke spillet min mod slavevodka? altså 16 dels? smiley

Arsenal FC (Ålen) 24. juni 2016, 06:40
La Nacuary sagde:
Næsby IF sagde:
Gudenå FC sagde:
Næsby IF sagde:
Så er de første kvartfinaler overstået! - Da 16/delsfinalerne ikke er blevet spillet endnu, skubber vi cuppen, hvortil jeg kan se der er en del som har venskabskampe. Sørg nu for at kigge en ekstra gang, hvis i acceptere en venskabskamp, det gør det både nemmere for jer. Men især Soolskiin og jeg. smiley

Så de to 16/delsfinaler skal senest spilles fredag! smiley
kvartfinaler lørdag
semifinaler søndag
Bronze/guldkamp mandag smiley
Jeg har spillet 16 del finale og næste kamp er ordnet gil i morgen
Gudenå - olymqipua 3-0
Okay super, det er bare fordi jeg kan se Philippines og La Nacuary skal spille mod hinanden fredag, jeg kan også bare lave kvartfinaler om hvis det vil gøre det hele nemmere i stedet for at udskyde det? smiley
Hmm, har jeg misset noget?
Kvartfinale 3: La Nacuary - Vinder af 16/delsfinale 2

Vinder af 16/delsfinale 2 blev Gudenå FC, så ham har jeg ansøgt, og vi spiller allerede her i morgen smiley

Så hvorfor skal jeg spille mod Philippines? :d

Men bare lav det om, jeg trak en "dårlig" modstander smiley..
Vi kører bare efter den normaleplan og så ingen ændring. smiley

Unknown Magican (Don Carlo) 24. juni 2016, 11:21
Er jeg ikke røget videre eftersom at jeg endte på en 2.plads? Kan i hvert fald ikke se mit navn

Arsenal FC (Ålen) 24. juni 2016, 11:32
Shuf el Magic sagde:
Er jeg ikke røget videre eftersom at jeg endte på en 2.plads? Kan i hvert fald ikke se mit navn
Det er kun de to bedste 2'er som går videre. smiley

Arsenal FC (Ålen) 24. juni 2016, 17:00
Der har været en del forvirring omkring Kvartfinalerne, derfor så er disse 4 kvartfinaler tilbage. Slavevodka BK havde ikke sendt en invitation, så derfor går AC Sampdoria direkte videre til kvartfinale 2.
Disse kampe skal senest spilles lørdag, så vi kan tage semi søndag, og finale mandag. smiley

Kvartfinale 1: Philippines - Centro Porto
Kvartfinale 2: Næsby IF - AC Sampdoria
Kvartfinale 3: La Nacuary - Gudenå FC
Kvartfinale 4: Team Yalah - Baninos

La Nacuary (Rasmus) Crew 24. juni 2016, 23:01
Nårh, ingen sensation i denne omgang.

Kvartfinale 3: La Nacuary 0 - 1 Gudenå FC. Tillykke med semifinalen smiley..

Kæmpe tak til Soolskiin & Næsby IF for en super fed turnering. Fedt nogle gider bruge tid på udregning, skemaer, program osv. stor cadeau til jer smiley..
Jeg helt sikkert frisk hvis i skulle lave flere i fremtiden.

Pøj pøj til de resterende klubber.

Arsenal FC (Ålen) 24. juni 2016, 23:03
La Nacuary sagde:
Nårh, ingen sensation i denne omgang.

Kvartfinale 3: La Nacuary 0 - 1 Gudenå FC. Tillykke med semifinalen smiley..

Kæmpe tak til Soolskiin & Næsby IF for en super fed turnering. Fedt nogle gider bruge tid på udregning, skemaer, program osv. stor cadeau til jer smiley..
Jeg helt sikkert frisk hvis i skulle lave flere i fremtiden.

Pøj pøj til de resterende klubber.
Når denne er færdig, blæser vi afsted med Entersport Cup smiley vi har lavet et forum, som faktisk ligger klar til brug. Alle off-topics og andre emner er klar, så vi gør brug af denne side efterfølgende. smiley

Team Yalah (Mikkel) 25. juni 2016, 09:31
Team Yalah 1 - 1 Baninos

Arsenal FC (Ålen) 25. juni 2016, 09:39
Den havde jeg selvfølgelig ikke set komme... Der er to kvartfinaler der endte uafgjort Næsby - Sampdoria = 0 - 0
Team Yalah - Baninos = 1 - 1

Derfor bliver der spillet en omkamp, hvor udeholdet ansøger hjemmeholdet, ender den også uafgjort er det på reglen med udebanemål, som tæller mest.
Besvar