Hvad nu ?

Skrevet i Generelt

Bones of Thor (Thorbone) 26. juli 2016, 21:50
Jeg syntes jeg var snedig, men hvad har jeg misforstået ?
Op til denne sæson ændrede jeg strategi for mit hold, nedprioriterede træningen og opprioriterede kampene. Træningsintensiteten røg ned på "afslappet" og "normal" i de træningsgrupper hvor mine turneringsspillere deltog. Samtidig blev intensiteten i kampene sat op, så der nu er passager med "Årets kamp" og resten er "Øget"

Planen er delvist lykkes da spillerne har mere energi end tidligere sæsoner.

Men overraskende for mig bliver mit hold pludselig lammetævet på kryds og tværs. De bliver simpelthen kørt rundt på røv og albuer og har fået så mange tæsk at det næsten ikke gør ondt mere. De er ganske enkelt ikke længere i stand til at slå en bule i en negerbolle, og den forventede andenplads som spillermaterialet lover, er nu vekslet til en nedrykningsplads.

Der er ikke ændret ved opstilling, taktik eller andet i forhold til tidligere sæsoner.

Hvorfor ?


tvilders (badabum) 27. juli 2016, 00:58
det hedder flødeboller nu om dage smiley

Bones of Thor (Thorbone) 27. juli 2016, 06:17
Haha, ja det er sandt

DOOH FC (Klubben lukker) 27. juli 2016, 07:11
Personligt har jeg selv droppet alt med at forstår kampene i det her spil, det føles som om det er hamrende tilfældigt hvordan terningerne bliver rystet og kastet rundt smiley Det er lidt som om man nogen gange på forhånd er dømt til at tabe på udebane, taber man så osse et par hjemmekampe så går det helt galt smiley

Bones of Thor (Thorbone) 27. juli 2016, 07:14
Jeg bemærker også at rækkens suverænt bedste hold Aerox (målt på spillermateriale) ligger og roder midt i rækken.

Måske er der pillet lidt ved tilfældighedsfaktoren, hvilket kan være med til at gøre spillet sjovt og det kan jeg godt leve med. Jeg undrer mig bare over at det lige netop kollapser i den sæson hvor der satses, og om jeg har misforstået konceptet.

Waterboys (The Waterboy) 27. juli 2016, 11:14
Thorbone sagde:
Jeg syntes jeg var snedig, men hvad har jeg misforstået ?
Op til denne sæson ændrede jeg strategi for mit hold, nedprioriterede træningen og opprioriterede kampene. Træningsintensiteten røg ned på "afslappet" og "normal" i de træningsgrupper hvor mine turneringsspillere deltog. Samtidig blev intensiteten i kampene sat op, så der nu er passager med "Årets kamp" og resten er "Øget"

Planen er delvist lykkes da spillerne har mere energi end tidligere sæsoner.

Men overraskende for mig bliver mit hold pludselig lammetævet på kryds og tværs. De bliver simpelthen kørt rundt på røv og albuer og har fået så mange tæsk at det næsten ikke gør ondt mere. De er ganske enkelt ikke længere i stand til at slå en bule i en negerbolle, og den forventede andenplads som spillermaterialet lover, er nu vekslet til en nedrykningsplads.

Der er ikke ændret ved opstilling, taktik eller andet i forhold til tidligere sæsoner.

Hvorfor ?
Jeg ved heller ikke præcist hvad der er sket, men jeg oplever det samme i øjeblikket. Jeg har de sidste 5-6 sæsoner lagt mellem en 4-6 plads i 2. division i England.

Sidste sæson var det helt forfærdeligt. Jeg lå under stregen hele sæsonen, og jeg rykkede først lige over stregen da der var 3-4 kampe tilbage. Jeg har nøjagtig det samme hold, taktik, energi - alt er det samme.

Denne sæson ligger jeg dog ikke under stregen, men kun lige et par pladser over.. Det er sgu underligt smiley

Milano Internationale (Mr. C) 27. juli 2016, 13:58
Waterboys sagde:
Thorbone sagde:
Jeg syntes jeg var snedig, men hvad har jeg misforstået ?
Op til denne sæson ændrede jeg strategi for mit hold, nedprioriterede træningen og opprioriterede kampene. Træningsintensiteten røg ned på "afslappet" og "normal" i de træningsgrupper hvor mine turneringsspillere deltog. Samtidig blev intensiteten i kampene sat op, så der nu er passager med "Årets kamp" og resten er "Øget"

Planen er delvist lykkes da spillerne har mere energi end tidligere sæsoner.

Men overraskende for mig bliver mit hold pludselig lammetævet på kryds og tværs. De bliver simpelthen kørt rundt på røv og albuer og har fået så mange tæsk at det næsten ikke gør ondt mere. De er ganske enkelt ikke længere i stand til at slå en bule i en negerbolle, og den forventede andenplads som spillermaterialet lover, er nu vekslet til en nedrykningsplads.

Der er ikke ændret ved opstilling, taktik eller andet i forhold til tidligere sæsoner.

Hvorfor ?
Jeg ved heller ikke præcist hvad der er sket, men jeg oplever det samme i øjeblikket. Jeg har de sidste 5-6 sæsoner lagt mellem en 4-6 plads i 2. division i England.

Sidste sæson var det helt forfærdeligt. Jeg lå under stregen hele sæsonen, og jeg rykkede først lige over stregen da der var 3-4 kampe tilbage. Jeg har nøjagtig det samme hold, taktik, energi - alt er det samme.

Denne sæson ligger jeg dog ikke under stregen, men kun lige et par pladser over.. Det er sgu underligt smiley
Præcis det samme jeg oplevede sidste sæson, lå hele ugen under stregen og kom lige over de sidste dage, denne sæson ligger jeg noget bedre, samme liga og samme spillere for mit vedkommende.

Disse sæsoner kommer ind imellem(min oplevelse), de skal bare overstås.

york (nigel worthington) 27. juli 2016, 18:09
har selv haft en modstander jeg tit taber 1-0 til
så jeg prøvede årets kamp,.
alle løb forbi alt så jeg tabte bare 4-0
det holdt jeg op med så,
mvh york

Bones of Thor (Thorbone) 27. juli 2016, 18:58
york sagde:
har selv haft en modstander jeg tit taber 1-0 til
så jeg prøvede årets kamp,.
alle løb forbi alt så jeg tabte bare 4-0
det holdt jeg op med så,
mvh york
Ja ærligt talt, den del af spillet tror jeg heller ikke på virker. Ligesom dig har jeg også ofte siddet med fornemmelsen af at holdet bliver ringere når man bruger "årets kamp" funktionen. Hvis du fx vælger det i de sidste 20 minutter, så er der nærmest statsgaranti for at det ikke er på det tidspunkt i kampen du scorer.

Perception (Patrick) 27. juli 2016, 19:44
Oplever ligeså at til en "årets kamp" får jeg hug. Omvendt spiller mine spillere bedre under normal. Underligt. Men bare en ting virker er jeg glad smiley
Besvar