Kan ikke hæve bud.

Skrevet i Generelt

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 16. august 2016, 19:18
FC Zizu sagde:
Underligt.. Mit virker fint?
... har lidt en idé om, at problemet måske kun dukker op, hvis det er den 30. trupplads, der skal fyldes ud. I hvert fald havde jeg ikke noget problem med at hæve et bud tidligere i dag, da jeg kun havde 28 i truppen, men da jeg så ville fylde den 30. plads ud igen, så kunne jeg pludselig ikke hæve buddet - det samme var tilfældet i går.

Ac dragon IF (Robert) 16. august 2016, 19:40
Los Futbolistas sagde:
FC Zizu sagde:
Underligt.. Mit virker fint?
... har lidt en idé om, at problemet måske kun dukker op, hvis det er den 30. trupplads, der skal fyldes ud. I hvert fald havde jeg ikke noget problem med at hæve et bud tidligere i dag, da jeg kun havde 28 i truppen, men da jeg så ville fylde den 30. plads ud igen, så kunne jeg pludselig ikke hæve buddet - det samme var tilfældet i går.
Tror du har ret.

Perception (Patrick) 16. august 2016, 20:00
Kan sagtens være en af grundene. Men for mit vedkommende var det IKKE ved at fylde den plads ud. smiley

Hjermind Football Club (Rene) 17. august 2016, 00:39
Har i tjekket om du har nogen bud på spillere der ikke er på auktion, der venter på besvarelse?
Hvis du har 29 mand på holdet, og har et udgående bud, kan du ikke byde på spillere da pladsen er reserveret til ham smiley

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 17. august 2016, 08:47
OldTrafford United sagde:
Har i tjekket om du har nogen bud på spillere der ikke er på auktion, der venter på besvarelse?
Hvis du har 29 mand på holdet, og har et udgående bud, kan du ikke byde på spillere da pladsen er reserveret til ham smiley
Jeps ... havde personligt ingen andre bud ude. Som man kan se på de vedhæftede screenshots i mine tidligere indlæg fører jeg også auktionen på det tidspunkt, hvor jeg ikke kan hæve buddet. Hvis jeg havde andre bud ude, kunne jeg ikke føre auktionen med 29 mand i truppen. Det ER en fejl hos vman. Måske rammer den ikke så mange som den for et par uger siden, og måske kommer den nu kun, når det drejer sig om 30. mand i truppen, men derfor må de nu godt fixe det alligevel smiley .

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 17. august 2016, 08:51
Skriv en fejlrapport og afvent svar - hav god tålmodighed.

Loyals (VMEnhancer) 17. august 2016, 17:06
Tak for fejlrapporten smiley

Jeg får Sunny til at se på det imorgen.

Vh
Bøgskov

Loyals (VMEnhancer) 18. august 2016, 14:23
Problemet skulle være løst - Lad os endeligt vide hvis det ikke fungerer for jer smiley

brøndby heros (karsten) 21. august 2016, 19:24
Har også det samme problem

brøndby heros (karsten) 21. august 2016, 19:25
Det virker ikke bøgeskov
Besvar