De ældste aktive klubber

Skrevet i Generelt

Slettet klub 12. august 2016, 18:10
Tversted Elitesport sagde:
Aab IF sagde:
Brøndby De United sagde:
Det er måske fordi der ikke var så mange der spillede det dengang som der gør idag smiley også var nogle af spillerne mere sjældne end nu smiley
Der var maaange flere, som spillede dengang. Det er gået nedad bakke, stort set lige siden smiley
Der var faktisk så mange som spillede den gang at man ikke altid kunne være heldig at komme i en liga, og så skulle man SELV tilmelde sig hver søndag, melde sig ud og ind af ligaer!! ;-)
(Der blev så hurtigt gjort noget ved problemet at man ikke kunne komme i en liga, man udvidede ligasystemet med DIVISIONER I LIGAERNE, ikke som nu hvor man endeløst nærmest repræsentere hele Europa hvilket sutter maks!!)

Kom i den engelske League 2, kan jeg huske engang, druknede i penge dengang fordi man fik tv rettigheder efter hver sæson, tusinde gange så fedt dengang ligaerne havde de rigtige navne.

Serierne, divisionerne, ligaerne osv i danmark. Oberliga Nord i tyskland, spillet er intet pt sammenlignet med dengang!!
du så langt ude og skide

Bjørnholt FC (And then what) 12. august 2016, 18:21
Team Rocket sagde:
Tversted Elitesport sagde:
Aab IF sagde:
Brøndby De United sagde:
Det er måske fordi der ikke var så mange der spillede det dengang som der gør idag smiley også var nogle af spillerne mere sjældne end nu smiley
Der var maaange flere, som spillede dengang. Det er gået nedad bakke, stort set lige siden smiley
Der var faktisk så mange som spillede den gang at man ikke altid kunne være heldig at komme i en liga, og så skulle man SELV tilmelde sig hver søndag, melde sig ud og ind af ligaer!! ;-)
(Der blev så hurtigt gjort noget ved problemet at man ikke kunne komme i en liga, man udvidede ligasystemet med DIVISIONER I LIGAERNE, ikke som nu hvor man endeløst nærmest repræsentere hele Europa hvilket sutter maks!!)

Kom i den engelske League 2, kan jeg huske engang, druknede i penge dengang fordi man fik tv rettigheder efter hver sæson, tusinde gange så fedt dengang ligaerne havde de rigtige navne.

Serierne, divisionerne, ligaerne osv i danmark. Oberliga Nord i tyskland, spillet er intet pt sammenlignet med dengang!!
du så langt ude og skide
Han har jo ret? :-)

Kurdistan NFBM (Biji) 20. august 2016, 21:51
16-04-2005
:-)

Attrup FC (Martin "fugle" Fuglsang) 21. august 2016, 16:04
maj '07

den sidste i gymnasiegruppen, der stadig er aktiv mener jeg

SuDoku AFC (Crew Member of the year) Crew 22. august 2016, 13:41
Victory Red FC sagde:
Mindes at Sudoku AFC har lavet noget på hans profil, presse eller noget der stadig er der. smiley
http://www.virtualmanager.com/clubs/1068928/press_releases/124044

Bedde United FC (Bedde) 22. august 2016, 15:34
Jeg kommer tæt på i hvert fald - September, 2004 smiley

LedøjeSmørum (Kim Stougaard) 26. august 2016, 08:48
Bliver helt nostalgisk af at læse denne tråd.

Husker tydeligt Huleboerne som lynhurtigt kom helt til tops, og høstede en del anerkendelse. Det giver lidt mere mening, hvis der var tale om "snyd", hvis det passer hvad Thorshammer skriver. Apropos husker jeg af en eller anden grund også Thorshammer tydeligt.

Min klub er fra 15.11.2006. Jeg har aldrig været helt i toppen, da evnerne og tiden ikke har været til det. Jeg har dog ind imellem blandet mig i top 30, men de sidste 5-6 år har jeg kun lige holdt klubben kørende. Jeg nænner næsten ikke at nedlægge den, selvom jeg nok aldrig kommer rigtigt i gang igen.....

Jeg synes ligesom flere andre, at spillet tidligere var mere charmerende, men det er nok mere ud fra et nostalgisk synspunkt, og fordi der var rigtigt mange brugere dengang. Spillet virkede mere levende end nu, selvom der nu er åbnet mere op for udenlandske kunder. Måske er det bare mig der er blevet gammel. Det er måske også grunden til, at der kun er 8 aktive brugere tilbage af de 1.000 ældste klubber.

Håber på en god fremtid for spillet - med eller uden min klub.

Længe leve Vman!

Nacional (Jose Aguemere) 26. august 2016, 14:37
LedøjeSmørum sagde:
Husker tydeligt Huleboerne som lynhurtigt kom helt til tops, og høstede en del anerkendelse. Det giver lidt mere mening, hvis der var tale om "snyd", hvis det passer hvad Thorshammer skriver. Apropos husker jeg af en eller anden grund også Thorshammer tydeligt.
For mig står klubber, som MrJones, Bong og Team Lokvenc stadig som nogle af de største og dem jeg husker bedst fra dengang. Men der var nu også mange andre - helt overordnet var det nok mest de gutter jeg husker fra "DGF".

DGF var et forum, som var afkoblet det officielle Vmanforum. Det var det, fordi Vman i starten ikke havde et forum integreret på siden.
Der var nogle legendariske tråde på det forum, som fx scoretråden der blev flittigt benyttet af alle de unge mennesker der spillede dengang...

Åååh back in the days <3
Besvar