Kampånd

Skrevet i Spillervurderinger

FC Papadakis (Mr Papadakis) 29. november 2016, 22:57
Hej

Jeg har en del års fravær taget spillet op igen på det seneste.
Jeg er dog lidt i tvivl om hvor stor indflydelse de forskellige egenskaber har på kamppræstationen. Særligt kampånd, hvilket jeg kunne forestille mig burde have en indflydelse.

Kan i fortælle mig hvor meget kampånd betyder? Skal de være gode for at spille godt, eller tæller det nærmest ingenting som det gør i vurderinstallet.

Loyals (VMEnhancer) 30. november 2016, 20:18
Det tæller nærmest intet for vurderingstallet for nogen spillere.

Jeg mindes, uden at være helt sikker, at det 'booster' spillerens andre egenskab hvis holdet er bagud.

FC Papadakis (Mr Papadakis) 30. november 2016, 22:04
Så det tæller kun i kampene når man er bagud? Og er der nogen konsensus om hvor meget boost det giver?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 30. november 2016, 22:20
Bøgskov sagde:
Det tæller nærmest intet for vurderingstallet for nogen spillere.

Jeg mindes, uden at være helt sikker, at det 'booster' spillerens andre egenskab hvis holdet er bagud.
At det ikke har indflydelse på vurderingen, er ligegyldigt for mig...
Men jeg bliver lidt nysgerrig på effekten i kamp....
Har du et link, til mere viden ?

Loyals (VMEnhancer) 30. november 2016, 22:42
Kampånd: Når et hold kommer bagud, har spillerne en tendens til at tabe modet, hvilket går ud over deres evner. Jo flere mål holdet er bagud, desto mere hænger de med mulen. En høj kampånd hjælper med at holdet modet oppe.

http://www.virtualmanager.com/blog/734-hvad-betyder-spillernes-egenskaber

Så det fungerer omvendt af hvad jeg sagde :p

Hvis Kampånd er lavt, forringes ens spilleres egenskaber mere ved at være foran, end hvis kampånd er højt.

Jeg fandt ikke lige noget om hvor stor effekten er. smiley

FC Papadakis (Mr Papadakis) 30. november 2016, 22:45
Bøgskov sagde:
Kampånd: Når et hold kommer bagud, har spillerne en tendens til at tabe modet, hvilket går ud over deres evner. Jo flere mål holdet er bagud, desto mere hænger de med mulen. En høj kampånd hjælper med at holdet modet oppe.

http://www.virtualmanager.com/blog/734-hvad-betyder-spillernes-egenskaber

Så det fungerer omvendt af hvad jeg sagde :p
Tak,så omvendt et 'boost' så modvirker det negativ påvirkning? Udover det, så står der sådan set intet konkret.

Loyals (VMEnhancer) 30. november 2016, 22:54
FC Papadakis sagde:
Tak,så omvendt et 'boost' så modvirker det negativ påvirkning? Udover det, så står der sådan set intet konkret.
Det blev lidt kringlet. Men ja, den negative effekt ved at være bagud mindskes.
Besvar