Det jo latterligt det her spil

Skrevet i Generelt

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 8. januar 2017, 18:08
Perception sagde:
Hvordan kunne Danmark vinde EM 92? Giver dig ret i at det er noget af en "Overraskelse" men giver vel også spillet en ny fornyet spænding smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 8. januar 2017, 18:12
Wild Ferrets sagde:
Du har en markspiller som målmand, så det ville være mærkeligt hvis du ikke tabte...
smiley

A C K (SALG AF UNGE SPILLERE) 9. januar 2017, 00:03
Jeg spillede skam uafgjort på ude bane med en 24 årig AH. som målmand smiley

http://www.virtualmanager.com/new_matches/39941878/summary

Slettet klub 9. januar 2017, 08:26
Det kan vel være blandingen af en markspiller på mål og en Thomas Frank taktik, who knows.

Hvis det går dig så meget på, så er det vel med at stoppe nu, da du højest sandsynlig vil ramme lignende resultater igen.

Guardian FC (Hr Berg) 9. januar 2017, 11:17
FC Schefstad sagde:
hvordan fanden kan jeg tabe 4-2 til Fc Mouta det er en bot klub som aldrig har været online?


overvejder kræftigt at om jeg gider dette spil mere!
Forstår ikke at i gider bruge så meget negativ energi på det. Ja det kan være frustrerende, at tabe til langt dårligere hold. Ja det er blevet mere jævnt med loftet på spillere. Alle kan slå alle. oplevede selv den ene sæson at slutte på 2 pladsen i den bedste række i Brasilien, for så næste sæson at slutte 4 sidst med det samme hold. Kort efter sluttede jeg på 3 pladsen. I stedet for at lade sig irritere over dette, vil jeg anbefale at gøre ligesom mig. Acceptere at betingelserne er sådanne pt, og håb på at det ændres.
For mit vedkommende valgte jeg at prøve noget nyt. Solgte alle mine ældre spillere med et stort tab smiley Og brugte lidt mønt på et nyt hold af unge. Ligger nu og hygger mig i 4 division med at specialtræne dem. Jeg er sikker på at der stille og roligt bliver arbejdet på spillet, så der igen bliver forskel på spillerne m.h.t. at loftet fjernes.
Så nej jeg vælger ikke at være frustreret, men nyder i stedet spillet med mit nye hold, som jeg købte for små 63 mio. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC

The Danish Vikings (H Hansen) 9. januar 2017, 11:54
Guardian FC sagde:
FC Schefstad sagde:
hvordan fanden kan jeg tabe 4-2 til Fc Mouta det er en bot klub som aldrig har været online?


overvejder kræftigt at om jeg gider dette spil mere!
Forstår ikke at i gider bruge så meget negativ energi på det. Ja det kan være frustrerende, at tabe til langt dårligere hold. Ja det er blevet mere jævnt med loftet på spillere. Alle kan slå alle. oplevede selv den ene sæson at slutte på 2 pladsen i den bedste række i Brasilien, for så næste sæson at slutte 4 sidst med det samme hold. Kort efter sluttede jeg på 3 pladsen. I stedet for at lade sig irritere over dette, vil jeg anbefale at gøre ligesom mig. Acceptere at betingelserne er sådanne pt, og håb på at det ændres.
For mit vedkommende valgte jeg at prøve noget nyt. Solgte alle mine ældre spillere med et stort tab smiley Og brugte lidt mønt på et nyt hold af unge. Ligger nu og hygger mig i 4 division med at specialtræne dem. Jeg er sikker på at der stille og roligt bliver arbejdet på spillet, så der igen bliver forskel på spillerne m.h.t. at loftet fjernes.
Så nej jeg vælger ikke at være frustreret, men nyder i stedet spillet med mit nye hold, som jeg købte for små 63 mio. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
smiley den erkendelse kom jeg til allerede i FEB sidste år, så købte ligeledes et billigt hold, træner, spiller kampe og venter desværre stadig på en positiv ændring. Så må jeg se hvornår der skal investeres hundredvis af millioner, eller måske aldrig.

FC Internazionale (Hej) 9. januar 2017, 12:03
The Danish Vikings sagde:
Guardian FC sagde:
FC Schefstad sagde:
hvordan fanden kan jeg tabe 4-2 til Fc Mouta det er en bot klub som aldrig har været online?


overvejder kræftigt at om jeg gider dette spil mere!
Forstår ikke at i gider bruge så meget negativ energi på det. Ja det kan være frustrerende, at tabe til langt dårligere hold. Ja det er blevet mere jævnt med loftet på spillere. Alle kan slå alle. oplevede selv den ene sæson at slutte på 2 pladsen i den bedste række i Brasilien, for så næste sæson at slutte 4 sidst med det samme hold. Kort efter sluttede jeg på 3 pladsen. I stedet for at lade sig irritere over dette, vil jeg anbefale at gøre ligesom mig. Acceptere at betingelserne er sådanne pt, og håb på at det ændres.
For mit vedkommende valgte jeg at prøve noget nyt. Solgte alle mine ældre spillere med et stort tab smiley Og brugte lidt mønt på et nyt hold af unge. Ligger nu og hygger mig i 4 division med at specialtræne dem. Jeg er sikker på at der stille og roligt bliver arbejdet på spillet, så der igen bliver forskel på spillerne m.h.t. at loftet fjernes.
Så nej jeg vælger ikke at være frustreret, men nyder i stedet spillet med mit nye hold, som jeg købte for små 63 mio. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
smiley den erkendelse kom jeg til allerede i FEB sidste år, så købte ligeledes et billigt hold, træner, spiller kampe og venter desværre stadig på en positiv ændring. Så må jeg se hvornår der skal investeres hundredvis af millioner, eller måske aldrig.
Samme her. Jeg kom tilbage efter en pause og intentionen var egentlig at købe et hold af supertalenter som skulle trænes op. Fandt dog hurtigt ud af, at med den nuværende statsloft giver det ikke mening at investere så mange Credits på spillere som i sidste ende ikke bliver bedre end 37 årige spillere med fornuftig potentiale.

I øvrigt er det skræmmende at tænke på hvor kortsigtet udvikleren tænker. Han mente jo at statsloftet kun påvirkede 0,xx % af spillerene, så det var OK på trods af utallige protester her på forummet. Vi var jo bare nogle grådige storklubber der kun tænkte på vores egne interesser. Ændringen påvirker bare hele økosystemet - storklubberne holder på deres Credits og de kommer ikke i omløb. Priserne på enormt og formidabelt er halveret. Mit nuværende hold købt for ca. 40 mio. (Endda dyrt købt, da jeg købte fra t-listen) kommer til at kæmpe om medaljerne når de er 33-35.

Rhodesia (Rhodes) 9. januar 2017, 21:21
Du kan selv være latterlig smiley

Bones of Thor (Thorbone) 9. januar 2017, 22:07
FC Internazionale sagde:
The Danish Vikings sagde:
Guardian FC sagde:
FC Schefstad sagde:
hvordan fanden kan jeg tabe 4-2 til Fc Mouta det er en bot klub som aldrig har været online?


overvejder kræftigt at om jeg gider dette spil mere!
Forstår ikke at i gider bruge så meget negativ energi på det. Ja det kan være frustrerende, at tabe til langt dårligere hold. Ja det er blevet mere jævnt med loftet på spillere. Alle kan slå alle. oplevede selv den ene sæson at slutte på 2 pladsen i den bedste række i Brasilien, for så næste sæson at slutte 4 sidst med det samme hold. Kort efter sluttede jeg på 3 pladsen. I stedet for at lade sig irritere over dette, vil jeg anbefale at gøre ligesom mig. Acceptere at betingelserne er sådanne pt, og håb på at det ændres.
For mit vedkommende valgte jeg at prøve noget nyt. Solgte alle mine ældre spillere med et stort tab smiley Og brugte lidt mønt på et nyt hold af unge. Ligger nu og hygger mig i 4 division med at specialtræne dem. Jeg er sikker på at der stille og roligt bliver arbejdet på spillet, så der igen bliver forskel på spillerne m.h.t. at loftet fjernes.
Så nej jeg vælger ikke at være frustreret, men nyder i stedet spillet med mit nye hold, som jeg købte for små 63 mio. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
smiley den erkendelse kom jeg til allerede i FEB sidste år, så købte ligeledes et billigt hold, træner, spiller kampe og venter desværre stadig på en positiv ændring. Så må jeg se hvornår der skal investeres hundredvis af millioner, eller måske aldrig.
Samme her. Jeg kom tilbage efter en pause og intentionen var egentlig at købe et hold af supertalenter som skulle trænes op. Fandt dog hurtigt ud af, at med den nuværende statsloft giver det ikke mening at investere så mange Credits på spillere som i sidste ende ikke bliver bedre end 37 årige spillere med fornuftig potentiale.

I øvrigt er det skræmmende at tænke på hvor kortsigtet udvikleren tænker. Han mente jo at statsloftet kun påvirkede 0,xx % af spillerene, så det var OK på trods af utallige protester her på forummet. Vi var jo bare nogle grådige storklubber der kun tænkte på vores egne interesser. Ændringen påvirker bare hele økosystemet - storklubberne holder på deres Credits og de kommer ikke i omløb. Priserne på enormt og formidabelt er halveret. Mit nuværende hold købt for ca. 40 mio. (Endda dyrt købt, da jeg købte fra t-listen) kommer til at kæmpe om medaljerne når de er 33-35.
Ditto her, venter på næste opgradering og spiller henholdende.
Men det ser ud til at der bliver efterspørgsel efter de gode spillere kort efter opgraderingen, hvis der er alt for mange der tænker sådan.

FC Dulakubai (Sheikh) 9. januar 2017, 22:18
Der bliver en massiv efterspørgsel efter opdateringen. Det har vist været klart længe. Flere internationale managers sidder ligeledes parat. For som det nævnes, er der er en enorm opsparing gemt.

Jo vist er det vanskeligt at lave 'winning-streaks' med det nuværende statslofts begrænsninger. Men mesterskaberne er langt billigere for tiden, end hvad jeg tror, de bliver efter opdateringen.

Det vil ikke undre mig, hvis vi efter opdateringen igen ser enormt blive handlet til +70 millioner, hvor det (efter mine beregninger) ikke er rentabelt. Jeg tror, lurpasser bliver overrasket over, hvor meget de skal punge ud efter opdateringen.
Besvar