Det jo latterligt det her spil

Skrevet i Generelt

Bones of Thor (Thorbone) 10. januar 2017, 01:04
FC Dulakubai sagde:
Der bliver en massiv efterspørgsel efter opdateringen. Det har vist været klart længe. Flere internationale managers sidder ligeledes parat. For som det nævnes, er der er en enorm opsparing gemt.

Jo vist er det vanskeligt at lave 'winning-streaks' med det nuværende statslofts begrænsninger. Men mesterskaberne er langt billigere for tiden, end hvad jeg tror, de bliver efter opdateringen.

Det vil ikke undre mig, hvis vi efter opdateringen igen ser enormt blive handlet til +70 millioner, hvor det (efter mine beregninger) ikke er rentabelt. Jeg tror, lurpasser bliver overrasket over, hvor meget de skal punge ud efter opdateringen.
Jo men det er da sikkert nemmere og billigere at lave et tophold nu, men til gengæld er det ikke sjovt at spille nu, mens spillet ikke rigtigt fungerer.

Til gengæld synes jeg at opdateringen ser spændende ud, og hvis man blot får tempo-delen til at fungere også, så har vi et spil med udfordringer og ikke bare lodtrækningsheld.

The Danish Vikings (H Hansen) 10. januar 2017, 08:42
FC Dulakubai sagde:
Der bliver en massiv efterspørgsel efter opdateringen. Det har vist været klart længe. Flere internationale managers sidder ligeledes parat. For som det nævnes, er der er en enorm opsparing gemt.

Jo vist er det vanskeligt at lave 'winning-streaks' med det nuværende statslofts begrænsninger. Men mesterskaberne er langt billigere for tiden, end hvad jeg tror, de bliver efter opdateringen.

Det vil ikke undre mig, hvis vi efter opdateringen igen ser enormt blive handlet til +70 millioner, hvor det (efter mine beregninger) ikke er rentabelt. Jeg tror, lurpasser bliver overrasket over, hvor meget de skal punge ud efter opdateringen.
Holder det blog indlæg, hvor Dennis anførte antallet af spillere med langt bedre potentiale, vil der ud fra en generation være ca. 67,3 spillere pr. uge med et rigtig godt potentiale. Formålet er at der skal være spillere med godt potentiale til rigtig mange klubber. Som det er i dag udtrækkes der gennemsnitlig 4 - 8 spillere pr. uge altså vi taler ca. 10 gange flere = prisen holdes i bund efter meget kort tid.

The Danish Vikings (H Hansen) 10. januar 2017, 08:48
FC Internazionale sagde:
Mit nuværende hold købt for ca. 40 mio. (Endda dyrt købt, da jeg købte fra t-listen) kommer til at kæmpe om medaljerne når de er 33-35.
Griner mit hold har kostet 39,2 mil, så må sige vi er i samme båd.
Besvar