Vurdering af ung spiller

Skrevet i Spillervurderinger

nakkers bold union (sælger alt ! ) 25. januar 2017, 15:03
3 træninger med træner på stort trænings anlæg / sort.
Gennemsnits træning indtil videre = 150
Kunne være fedt hvis jeg kunne få lidt forskellige vurderinger, er lidt lost på området da jeg har været væk fra vman i et års tid smiley

http://www.virtualmanager.com/players/11758153-dominic-markam

På forhånd tak for svar.

nakkers bold union (sælger alt ! ) 25. januar 2017, 18:08
op

nakkers bold union (sælger alt ! ) 26. januar 2017, 11:20
op

The New Champion (Daniel) 26. januar 2017, 12:45
Har ingen talentspejdere så kan ikke se hans potientiale, men sidst jeg havde en med de træninger, der blev han solgt for 2,5 millioner. Men igen det afhænger meget af om der kommer de rigtige købere, men det er mit bud, håber det var til lidt hjælp.

nakkers bold union (sælger alt ! ) 26. januar 2017, 12:47
Mange tak for svaret. fik en besked fra en anden vman bruger at hans spejder vurderet ham til at have fornuftigt potentiale.

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 26. januar 2017, 14:18
The New Champion sagde:
Har ingen talentspejdere så kan ikke se hans potientiale, men sidst jeg havde en med de træninger, der blev han solgt for 2,5 millioner. Men igen det afhænger meget af om der kommer de rigtige købere, men det er mit bud, håber det var til lidt hjælp.
Det vil jeg vurdere du tager fejl.

Hvis han holder niveauet, så skal han nok gå til en 5-7m. Han har dog ret i om de rigtige købere kommer, men hvis du bare smider ham på en lang auktion, samt får reklameret om ham, så skal det nok gå godt. smiley

Mvh - Nikolaj.

nakkers bold union (sælger alt ! ) 26. januar 2017, 14:21
tak for svar smiley

The New Champion (Daniel) 26. januar 2017, 14:23
Grafik Huset sagde:
The New Champion sagde:
Har ingen talentspejdere så kan ikke se hans potientiale, men sidst jeg havde en med de træninger, der blev han solgt for 2,5 millioner. Men igen det afhænger meget af om der kommer de rigtige købere, men det er mit bud, håber det var til lidt hjælp.
Det vil jeg vurdere du tager fejl.

Hvis han holder niveauet, så skal han nok gå til en 5-7m. Han har dog ret i om de rigtige købere kommer, men hvis du bare smider ham på en lang auktion, samt får reklameret om ham, så skal det nok gå godt. smiley

Mvh - Nikolaj.
Talte også udelukkende ud fra tidligere salg af mine spillere, synes at sælge en 15 årig er ofte som at spille lotto smiley

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 26. januar 2017, 14:28
The New Champion sagde:
Grafik Huset sagde:
The New Champion sagde:
Har ingen talentspejdere så kan ikke se hans potientiale, men sidst jeg havde en med de træninger, der blev han solgt for 2,5 millioner. Men igen det afhænger meget af om der kommer de rigtige købere, men det er mit bud, håber det var til lidt hjælp.
Det vil jeg vurdere du tager fejl.

Hvis han holder niveauet, så skal han nok gå til en 5-7m. Han har dog ret i om de rigtige købere kommer, men hvis du bare smider ham på en lang auktion, samt får reklameret om ham, så skal det nok gå godt. smiley

Mvh - Nikolaj.
Talte også udelukkende ud fra tidligere salg af mine spillere, synes at sælge en 15 årig er ofte som at spille lotto smiley
Det kommer meget an på hvad tid du sælger dine spillere, og hvor meget reklame du laver. Kan godt forstå du synes det er lotto, hvis du sælger alle andre tidspunkter end aften. smiley

The New Champion (Daniel) 26. januar 2017, 14:36
Grafik Huset sagde:
The New Champion sagde:
Grafik Huset sagde:
The New Champion sagde:
Har ingen talentspejdere så kan ikke se hans potientiale, men sidst jeg havde en med de træninger, der blev han solgt for 2,5 millioner. Men igen det afhænger meget af om der kommer de rigtige købere, men det er mit bud, håber det var til lidt hjælp.
Det vil jeg vurdere du tager fejl.

Hvis han holder niveauet, så skal han nok gå til en 5-7m. Han har dog ret i om de rigtige købere kommer, men hvis du bare smider ham på en lang auktion, samt får reklameret om ham, så skal det nok gå godt. smiley

Mvh - Nikolaj.
Talte også udelukkende ud fra tidligere salg af mine spillere, synes at sælge en 15 årig er ofte som at spille lotto smiley
Det kommer meget an på hvad tid du sælger dine spillere, og hvor meget reklame du laver. Kan godt forstå du synes det er lotto, hvis du sælger alle andre tidspunkter end aften. smiley
Bruger som regel en 24 timers auktion som slutter omkring klokken 23 smiley
Besvar