Blokering af klub

Skrevet i Generelt

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 28. marts 2017, 14:50
jeg er blevet svinet til i et brev fra en klub, hvordan anmelder man en klub og hvad kan straffen eventuelt blive, forstår ikke hvorfor man ikke kan tale pænt til hinanden herinde.

Venligst Kenneth

Waterboys (The Waterboy) 28. marts 2017, 14:55
Inter City Firm FC sagde:
jeg er blevet svinet til i et brev fra en klub, hvordan anmelder man en klub og hvad kan straffen eventuelt blive, forstår ikke hvorfor man ikke kan tale pænt til hinanden herinde.

Venligst Kenneth
Hvis du åbner beskeden du har modtaget, så står der "Samtale mellem": Dig og så dan anden klubs navn. Hvis du holder over klubbens navn kan du blokere ham.

Holder du over beskeden, så kan du anmelde den.

Man kan næsten ikke overse det, hvis man blot forsøger smiley

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 28. marts 2017, 14:55
Du kan anmelde beskeden, ved at fører musen hen over besked, og til højre står der ''anmeld'' - Håber du finder frem til det. smiley

Mvh - Nikolaj / Grafik Huset.

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 28. marts 2017, 14:57
Waterboys sagde:
Inter City Firm FC sagde:
jeg er blevet svinet til i et brev fra en klub, hvordan anmelder man en klub og hvad kan straffen eventuelt blive, forstår ikke hvorfor man ikke kan tale pænt til hinanden herinde.

Venligst Kenneth
Hvis du åbner beskeden du har modtaget, så står der "Samtale mellem": Dig og så dan anden klubs navn. Hvis du holder over klubbens navn kan du blokere ham.

Holder du over beskeden, så kan du anmelde den.

Man kan næsten ikke overse det, hvis man blot forsøger smiley
Et par sekunder hurtigere end jeg... smiley

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 28. marts 2017, 15:31
Tak for svarene, det er ikke fordi jeg er sart! men når man bliver kaldt pik hoved af en 14 årige snothvalp, fordi jeg ikke vil sælge et talent på en 15 minutters auktion, hans værdi er næsten 1 mill og havde selv betalt ligeså meget, så bliver s'gu sur og skuffet, sendte ham et brev med en pæn tone om at hvis han skulle byde så skulle det være realistisk.... nå anyway tak

Venligst Kenneth

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 28. marts 2017, 15:34
Han er blokeret...anmelder ikke var bare ophidset i 15 sekunder tak alle sammen

Venligst Kenneth

Chelsea FC (Aqu) 28. marts 2017, 16:12
Inter City Firm FC sagde:
Han er blokeret...anmelder ikke var bare ophidset i 15 sekunder tak alle sammen

Venligst Kenneth
Synes du skal anmelde det, så det ikke går udover en anden spiller, muligvis et barn. Men dit eget valg smiley

Bounty Ballers (Poul) 28. marts 2017, 16:43
Inter City Firm FC sagde:
Han er blokeret...anmelder ikke var bare ophidset i 15 sekunder tak alle sammen

Venligst Kenneth
Anmeld det, han bliver sandsynligvis ikke straffet med andet end en uges ban fra at skrive beskeder eller lignende. Men jo mere info vman har omkring hver manager, jo nemmere er det jo at gøre det rigtige i en sag. hvis de ved han har gjort det før er det måske nemmere at give ham den rigtige straf.

Inter City Firm FC (Kenneth Jørgensen) 28. marts 2017, 16:49
Okay det vil jeg så gøre, tænkte måske bare at jeg lige skulle køle ned synes det er lidt frækt at sende et bud på 15.000 på en 15 min. Auktion på et talent jeg købte dagen i forvejen for 1 mill såskrev bare at hvis han skulle sende flere bud skulle de være realistiske.... kort svar tilbage pik hoved
Besvar