Hjælp til udløbet kontrakt

Skrevet i Generelt

Waterboys (The Waterboy) 7. april 2017, 08:47
Hej med jer

Jeg håber at der er en af jer der vil hjælpe mig. Jeg var ikke hjemme i går, og derfor fik jeg ikke forlænget kontrakten med en spiller jeg har trænet op siden han var 15.

Er der ikke en af jer der vil være sød og købe ham for mig? Jeg lover at købe ham tilbage for nøjagtig det samme beløb i har givet smiley

https://www.virtualmanager.com/players/11479545-musab-abdul-jalalabad

White Widow FC (tror du du stor) 7. april 2017, 09:15
reklame

Waterboys (The Waterboy) 7. april 2017, 09:18
White Widow FC sagde:
reklame
Det har da ikke en skid med reklame at gøre? Jeg er ikke interesseret i ar sælge ham, og vil meget gerne købe ham tilbage.. hvad skulle der have med reklame at gøre?

AG City (Manager i AG City) 7. april 2017, 09:20
White Widow FC sagde:
reklame
Det ville da være den værste form for reklame at lave. Han kommer jo selv til at betale mere for spilleren ved tilbagekøb, hvis han presser prisen op smiley

White Widow FC (tror du du stor) 7. april 2017, 09:22
Waterboys sagde:
White Widow FC sagde:
reklame
Det har da ikke en skid med reklame at gøre? Jeg er ikke interesseret i ar sælge ham, og vil meget gerne købe ham tilbage.. hvad skulle der have med reklame at gøre?
Hvis der er en der køber ham for dig, så han kommer op på maksimumspris, og så du væger ikke at købe ham tilbage. Siger ikke det er tilfældet, men det er set før smiley

Waterboys (The Waterboy) 7. april 2017, 09:25
White Widow FC sagde:
Waterboys sagde:
White Widow FC sagde:
reklame
Det har da ikke en skid med reklame at gøre? Jeg er ikke interesseret i ar sælge ham, og vil meget gerne købe ham tilbage.. hvad skulle der have med reklame at gøre?
Hvis der er en der køber ham for dig, så han kommer op på maksimumspris, og så du væger ikke at købe ham tilbage. Siger ikke det er tilfældet, men det er set før smiley
Det kan godt være det er ser før, men det er ikke tilfældet her. Jeg ønsker reelt at købe ham tilbage.

NewSaints (Profil bliver snart opdateret) 11. april 2017, 19:38
+1 Respekt til AG CITY smiley

Arsenal FC (Ålen) 11. april 2017, 20:09
NewSaints sagde:
+1 Respekt til AG CITY smiley

Bounty Ballers (Poul) 11. april 2017, 21:39
Næsby IF sagde:
NewSaints sagde:
+1 Respekt til AG CITY smiley

Global Horsens (Michael Kristensen) 11. april 2017, 23:46
Respket her fra for at købe ham tilbage!

+1
Besvar