TV-penge - hvor meget?

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 22. maj 2017, 22:49
En uge med ok sponsor i de øverste ligaer giver samme beløb som en klub kan opnå i 7 - 8 ugers medierettigheder. Ha ha, det er jo den vildeste narresut.
Tak til vman for et super godt grin smiley

Siempre Real (Trænings Guder hjælp os) 22. maj 2017, 22:53
The New Champion sagde:
Longkicker Wizards FC sagde:
The New Champion sagde:
Longkicker Wizards FC sagde:
250.717 for et mesterskab, deltagelse i super cup og en finale i Virtual manager cup.

Totalt grineren, og fuldstændigt ligegyldigt. Der er dog til at forlænge kontrakter i én dag med hele 4 spillere- jubi
Altså at sige de er ligegyldige selv for en klub af din størrelse vil jeg aldrig mene, da det er en ekstra indkomst du ikke har fået tidligere. Men altså kunne da være smart at have en knap som gør man ikke får den ekstra indkomst, så kunne du jo afmelde den ekstra indtægt smiley
Præmiepengene for at vinde mesterskabet er faldet med 1,4 mio, ligesom lønningerne er steget, så de der peanuts kaldet medierettigheder er da vist kun for at komplicere søndagsopdateringen og dermed checke hvad hardwaren kan yde....
Lyder da til at det er hårdt at være topklub, altså synes det er fint med den ekstra indtægt med tv- indtægter, at vinde et mesterskab er faldet med over 1 mil, har jeg ikke forståelse for. Men det laver vist ikke om på er emnet som hedder er tv-pengene noget værd smiley
Hvad er ideen endelig med at halvere præmiepengene for den højeste division?

Burde være omvendt, at præmien burde være steget, ved godt jeg selv spiller deroppe, måske derfor vil andre sige, men det koster kassen at spille med om mesterskaberne.
Besvar