KÆMPE selvmål af VMan !!!

Skrevet i Generelt

Ungdommen FC (Latterlig lave træninger) 22. maj 2017, 09:19
Jeg synes, det er tydeligt at se, at de der kun har ældre spillere, og som har haft et nogenlunde tophold igennem længere tid, kun bliver nervøse og stressede af, at de skal til at præstere lidt, og at deres spillere falder i stats. ALLE spillere falder i stats, så det betyder nødvendigvis ikke, at man ikke kan spille med i toppen bare fordi forfaldet er startet. Der er en udpræget nervøsitet pga. dette, bare se på markedet, og jeg tror, at den nervøsitet skyldes uvidenhed og usikkerhed. Lad nu opdateringen sætte sig i folks hoveder og giv det et par måneder, så kender man betydningen meget bedre, også kan man dømme den herefter.

Waterboys (The Waterboy) 22. maj 2017, 09:48
Hold kæft en gang lort i alle sammen skriver. Alle jer der kritisere opdateringen har tydeligvis ikke læst hvad det hele drejer sig om, og kan ikke forstå, at der selvfølgelig går et stykke tid inden markedet bliver stabilt igen - Det er KUN naturligt.

Nu er det engang sådan, at priser på spillere på sin vis er bestemt efter udbud/efterspørgsel, så hvis man ikke selv kan regne ud, at prisen på ældre spillere naturligvis falder, når efterspørgslen falder grundet en kraftig reduktion i deres egenskaber, så er der noget helt galt.

Ligeledes er det da kun naturligt at prisen stiger en på 15 årige. Efterspørgslen efter unge spillere stiger naturligvis når efterspørgslen efter spillere +30 år falder. Jeg vil tro at der er dobbelt så mange klubber efter de 15 årige i forhold til tidligere, da man ikke med samme effekt kan have et hold på 33-36 år længere, så det er da kun naturlig at prisen vil stige her i starten.

Hvis man ikke kan forstå hvorfor spillere på 33 falder rigtig meget, fordi de reelt set er 4-5 år bagud i forhold til det nye system, så er det jo simpelthen fordi man ikke har sat sig ind i tingene, og hvorfor skal man kritisere noget man ikke engang gider bruge tid på at sætte sig ind i det?

Hvis man tror at alle spillere falder på samme tid, så er det jo igen fordi man ikke har sat sig ind i tingene - hvorfor så begynde at kritisere noget?

Sæt jer nu ind i tingene og giv det lid tid. Markedet skal nok blive stabilt igen, men der går selvfølgelig lidt tid inden alle klubber får lagt en plan for hvordan de vil spille fremover.

Parma Calcio (Parma) 22. maj 2017, 10:14
Waterboys sagde:
Hold kæft en gang lort i alle sammen skriver. Alle jer der kritisere opdateringen har tydeligvis ikke læst hvad det hele drejer sig om, og kan ikke forstå, at der selvfølgelig går et stykke tid inden markedet bliver stabilt igen - Det er KUN naturligt.

Nu er det engang sådan, at priser på spillere på sin vis er bestemt efter udbud/efterspørgsel, så hvis man ikke selv kan regne ud, at prisen på ældre spillere naturligvis falder, når efterspørgslen falder grundet en kraftig reduktion i deres egenskaber, så er der noget helt galt.

Ligeledes er det da kun naturligt at prisen stiger en på 15 årige. Efterspørgslen efter unge spillere stiger naturligvis når efterspørgslen efter spillere +30 år falder. Jeg vil tro at der er dobbelt så mange klubber efter de 15 årige i forhold til tidligere, da man ikke med samme effekt kan have et hold på 33-36 år længere, så det er da kun naturlig at prisen vil stige her i starten.

Hvis man ikke kan forstå hvorfor spillere på 33 falder rigtig meget, fordi de reelt set er 4-5 år bagud i forhold til det nye system, så er det jo simpelthen fordi man ikke har sat sig ind i tingene, og hvorfor skal man kritisere noget man ikke engang gider bruge tid på at sætte sig ind i det?

Hvis man tror at alle spillere falder på samme tid, så er det jo igen fordi man ikke har sat sig ind i tingene - hvorfor så begynde at kritisere noget?

Sæt jer nu ind i tingene og giv det lid tid. Markedet skal nok blive stabilt igen, men der går selvfølgelig lidt tid inden alle klubber får lagt en plan for hvordan de vil spille fremover.
Jeg kunne ikke være mere enig.

Giv det nu tid og kommentér om 3-4-5 måneder i stedet for. Hver evig eneste gang der kommer en
stor opdatering, så går der ekstrabladet i Vman. Lad markedet gå sin gang og drag fordel af urolighederne nu i stedet for at klage over det.

Og til store klubber; se nu positivt på lidt konkurrence og udfordringer. Det er /alt/ for let at vinde titler og selvfølgelig skal der ske noget. Nu er man tvunget til at være mere aktiv, lave handler m.v. for at blive den bedste. Det er sådan et managerspil skal være.

FC København (Nicolai Olsen) 23. maj 2017, 00:48
Jeg hilser ihvertfald de nye udfordringer velkommen! Det var på tide med noget nyt.. I har ihvertfald givet mig rigtig meget at tænke over! Desværre er realiteten først ved at ramme nu smiley
Besvar