[Låst]

Skrevet i Generelt

Killuminati AS (AK) 11. juni 2017, 15:59
Riisager United sagde:
Killuminati AS sagde:
Riisager United sagde:
Næste gang så skriv lige min tekst om, så du ikke bare kopierer den direkte ind i din info :-)

Ps. selv tak for ideen.
og du var en af grunden til jeg vil have noget for min tid, du sagde ikke engang tak der du ansatte alle mine træner
A'hva for noget? Det var ikke noget, som du blot fandt på, at du gerne ville have. Du har kopieret ideen fra min profil, men det er i orden, jeg har ikke monopol på den, men skriv i det mindste lige teksten lidt om :-)
hvor fik du ham fra https://www.virtualmanager.com/employees/8690322

Frederikssund IK (Bagmanden) 11. juni 2017, 15:59
Killuminati AS sagde:
Team North United sagde:
Killuminati AS sagde:
Team North United sagde:
Det så dumt det der...
Jeg giver gerne gode trænere gratis, bare smid pm
hvorfor er det dumt, ved du hvor lange tid det tager at finde gode træner ?
At finde personale i det her spil, er nok noget af det nemmeste at gøre, at du så forlanger at få noget tilbage er da helt hul i hovedet
hvis det er så nemt hvorfor har du ikke bedere træner?
Fordi jeg ikke har brug for bedre, jeg har de trænere som jeg føler jeg har råd til, for at få økonomien til at køre ordentligt rundt, samtidig med at mine spillere får den træning de skal have, basta bum, mere du vil vide?

Ungdommen FC (Latterlig lave træninger) 11. juni 2017, 16:01
Killuminati AS sagde:
Riisager United sagde:
Killuminati AS sagde:
Riisager United sagde:
Næste gang så skriv lige min tekst om, så du ikke bare kopierer den direkte ind i din info :-)

Ps. selv tak for ideen.
og du var en af grunden til jeg vil have noget for min tid, du sagde ikke engang tak der du ansatte alle mine træner
A'hva for noget? Det var ikke noget, som du blot fandt på, at du gerne ville have. Du har kopieret ideen fra min profil, men det er i orden, jeg har ikke monopol på den, men skriv i det mindste lige teksten lidt om :-)
hvor fik du ham fra https://www.virtualmanager.com/employees/8690322
Ja, godt spørgsmål. Jeg ville tro, at jeg har fundet ham i min jagt på trænere, som jeg ind i mellem bruger lang tid på :-)

Men hvis du mener, at du har haft monopol på ham, så vil jeg da gerne sige "tak".

Killuminati AS (AK) 11. juni 2017, 16:01
Team North United sagde:
Killuminati AS sagde:
Team North United sagde:
Killuminati AS sagde:
Team North United sagde:
Det så dumt det der...
Jeg giver gerne gode trænere gratis, bare smid pm
hvorfor er det dumt, ved du hvor lange tid det tager at finde gode træner ?
At finde personale i det her spil, er nok noget af det nemmeste at gøre, at du så forlanger at få noget tilbage er da helt hul i hovedet
hvis det er så nemt hvorfor har du ikke bedere træner?
Fordi jeg ikke har brug for bedre, jeg har de trænere som jeg føler jeg har råd til, for at få økonomien til at køre ordentligt rundt, samtidig med at mine spillere for den træning de skal have, basta bum, mere du vil vide?
du kan da få mange bedere træner for under 7000 lol

Frederikssund IK (Bagmanden) 11. juni 2017, 16:10
Det her har ikke noget at gøre med at ""jeg kan finde bedre trænere end dig"", det har noget at gøre med at du ikke er den eneste som brugere flere minutter, timer, dage eller whatever, på at finde dem, når der i forvejen er en gruppe med super venlige mennesker i, der hedder "Søger du personale til din klub?" som gør det gratis, at du så føler at du skal belønnes for det, brækker jeg mig egentlig over.
Sorry men det bare sådan jeg har det.

Honda Guy (SPILLERE TIL SALG Honda Guy) 11. juni 2017, 16:13

Fck Ungdomsklub (jesper nybro) 11. juni 2017, 18:34
10 utrænede for en træner hahahahahahah

Tokyo (CK) Crew 11. juni 2017, 20:21
Dette er grunden til, at vi skal have ændret på personalesøgningen.

Når det er sagt, er det så ikke lidt barnligt at kræve en tak for noget, som man frivilligt har fundet? Jeg mener bare, at der ikke er nogen, der tvinger en til at gøre det. Så brug tiden på noget andet og lad være med at lægge nogle trænere, i stedet for at blive mopset over, at man ikke får en tak.

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 11. juni 2017, 21:13
Team North United sagde:
Det så dumt det der...
Jeg giver gerne gode trænere gratis, bare smid pm
Hvorfor skal du være så fandens negativ, på samtlige tråde i dette spil?

Frederikssund IK (Bagmanden) 11. juni 2017, 21:53
Grafik Huset sagde:
Team North United sagde:
Det så dumt det der...
Jeg giver gerne gode trænere gratis, bare smid pm
Hvorfor skal du være så fandens negativ, på samtlige tråde i dette spil?
Så du syntes simpelthen det er negativt at jeg tilbyder gratis trænere.
Og hvorfor skal du blande dig, på samtlige tråde i dette spil?
Besvar