Hvad gør jeg galt?

Skrevet i Generelt

Frederikssund IK (Bagmanden) 20. juli 2017, 01:17
Jeg ville nok holde mig til 2 forsvar centrale, ellers så kør med 3 i forsvaret i formationen istedet, hvis ikke du gider at bruge for mange credits på centrale forsvarspillere

Levitating Eagles (Julian) 20. juli 2017, 01:18
FC Internazionale sagde:
Levitating Eagles sagde:
Ja, det er mere fordi jeg har købt 2 FV og 2 FH i stedet, de kommer i det gule felt hvis jeg rykker dem tættere på midten smiley
Spil dine spillere på de grønne felter.

Prøv i stedet følgende:
Offensivt+langskud+hårde tacklinger+afslappet. Det virker upåklageligt smiley
Har spillet med dem på de grønne felter hele tiden, men som skrevet tidligere, så giver dette et stort hul i midten smiley
Vil afprøve de ting de skrev! smiley

Hvor stor betydning har roller og hvor meget skal jeg gå efter at erstatte 1 FV og 1 FH med 2 FC, en med høj lederskab? smiley

Frederikssund IK (Bagmanden) 20. juli 2017, 01:27
Lederskab er kun gældende for kaptajnen, og er utrolig vigtig for rollen. Så det syntes jeg er en god prioritet

Slettet klub 20. juli 2017, 05:48
Dine spillere er generelt for trætte. Så træn med en lavere intensitet smiley

Bones of Thor (Thorbone) 20. juli 2017, 06:58
Jeg havde samme problem i en længere periode.
Som de andre skriver, er det energien som spillerne mangler.
Løsningen er at spille kampe med "afslappet", træne på hård og rokere med spillerne så de spares en kamp om dagen.

Det bizarre er at spillerne ikke spiller dårligere af at indstillingen er "afslappet" de sparer blot energi. Indtil de får den programeringsfejl rettet, kan du lige så godt benytte dig af det, og det betyder at du stadig kan træne dine spillere optimalt (på hård til hverdag og ekstrem om søndagen) uden at holdets resultater på banen forværres.

Om man kan spille helt uden en centerforsvarer skal jeg ikke kunne sige, da det er meget længe siden jeg har eksperimenteret med opstillingen, men man kan ihvertfald nøjes med en i et tremandsforsvar.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. juli 2017, 12:21
Levitating Eagles sagde:
Hej alle smiley

Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig her,
Jeg kan se at jeg stat-mæssigt har bedre hold end flere hold i min liga, men kan simpelthen ikke vinde mange kampe som jeg selv mener at jeg burde..

Ved ikke om der er en basal ting jeg gør forkert eller noget jeg bare skal gøre noget mere eller anderledes? smiley

I skal være velkommen til at smide en pb hvis i skal bruge flere oplysninger smiley

Mvh Levitating Eagles smiley
Hvis det var mig, ville jeg satse på en 4-4-2....
Men det er en større omrokering, hvor du skal af med en FH, en FV
og en af dine angribere...
For at indkøbe 2 FC`er, og en midtbane enten MC/MO/MD....
Og det kræver nok et par millioner på bogen, i forhold hvad du kan
sælge til.. Og at du gør det løbende..
Sælger på tidspunkter hvor der er mange online, og bruger tid og
tålmodighed, på at købe dine erstatninger...
Mvh Per

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 20. juli 2017, 14:18
Jeg spiller med en MD i stedet for en FC, og det fungerer fint, du kan bare kigge efter min opstilling hvis det er, scorer ikke ret mange mål, men lukker næsten ingen ind.

Levitating Eagles (Julian) 20. juli 2017, 14:33
Fik købt en udmærket FC med høj stat i lederskab, til at lukke hullet i forsvaret smiley

Fik skiftet tempo til afslappet og sat træning til hård, så må vi se hvordan det går smiley

På sigt skifter jeg løbende til en 3-4-3 eller 4-3-3 Med FC i det centrale forsvar, og vil forsøge at holde energien oppe på mine spillere smiley

Indtil videre, tusind tak for alle jeres svar! smiley

Ungdommen FC (Latterlig lave træninger) 20. juli 2017, 14:35
Levitating Eagles sagde:
Fik købt en udmærket FC med høj stat i lederskab, til at lukke hullet i forsvaret smiley

Fik skiftet tempo til afslappet og sat træning til hård, så må vi se hvordan det går smiley

På sigt skifter jeg løbende til en 3-4-3 eller 4-3-3 Med FC i det centrale forsvar, og vil forsøge at holde energien oppe på mine spillere smiley

Indtil videre, tusind tak for alle jeres svar! smiley
Husk nu lige at kigge på dine spillers energi, inden du træner dem på hård. Det er ekstrem vigtigt, at de har så høj energi som muligt. Hvis du træner på hård, så mister de op til 7% energi, og hvis de i træningsøjeblikket ligger under 97% energi, så ville jeg nedsætte intensiteten, så de opnår 100% energi ved energiforøgelsen om natten.

Ungdommen FC (Latterlig lave træninger) 20. juli 2017, 14:37
F.eks. ham her er på 90% energi: https://www.virtualmanager.com/players/11171285-jerome-raeymaeckers

Han spiller to kampe mere, og når derfor ned på omkring 87-88% energi. Så får han 10% i nat - 97% energi, så træner du på hård 90%, derefter spiller han igen kampe, og nu når han ned på måske 85%. Hvis det fortsætter, så ligger de på meget lavt energi lørdag/søndag.
Besvar