Hvad gør jeg galt?

Skrevet i Generelt

Levitating Eagles (Julian) 20. juli 2017, 14:42
Mine træninger stod faktisk på intens, men der er nok et par stykker der skal endnu længere ned de næste par dage smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 20. juli 2017, 15:48
Levitating Eagles sagde:
Fik købt en udmærket FC med høj stat i lederskab, til at lukke hullet i forsvaret smiley

Fik skiftet tempo til afslappet og sat træning til hård, så må vi se hvordan det går smiley

På sigt skifter jeg løbende til en 3-4-3 eller 4-3-3 Med FC i det centrale forsvar, og vil forsøge at holde energien oppe på mine spillere smiley

Indtil videre, tusind tak for alle jeres svar! smiley
Har du husket at sætte din nye FC ind som hold kaptajn

Bones of Thor (Thorbone) 20. juli 2017, 19:14
Riisager United sagde:
Levitating Eagles sagde:
Fik købt en udmærket FC med høj stat i lederskab, til at lukke hullet i forsvaret smiley

Fik skiftet tempo til afslappet og sat træning til hård, så må vi se hvordan det går smiley

På sigt skifter jeg løbende til en 3-4-3 eller 4-3-3 Med FC i det centrale forsvar, og vil forsøge at holde energien oppe på mine spillere smiley

Indtil videre, tusind tak for alle jeres svar! smiley
Husk nu lige at kigge på dine spillers energi, inden du træner dem på hård. Det er ekstrem vigtigt, at de har så høj energi som muligt. Hvis du træner på hård, så mister de op til 7% energi, og hvis de i træningsøjeblikket ligger under 97% energi, så ville jeg nedsætte intensiteten, så de opnår 100% energi ved energiforøgelsen om natten.
Fuldstændig enig, energien er en af de allervigtigste faktorer i spillet.
Du skal have energien op inden du begynder at træne dem hårdt. Og hvis det senere viser sig at de igen mister mere energi end de genvinder ved midnat, så skal du regulere et eller andet sted enten på træning, kamp eller mængden af pauser.

Levitating Eagles (Julian) 20. juli 2017, 19:31
Gudenå FC sagde:
Levitating Eagles sagde:
Fik købt en udmærket FC med høj stat i lederskab, til at lukke hullet i forsvaret smiley

Fik skiftet tempo til afslappet og sat træning til hård, så må vi se hvordan det går smiley

På sigt skifter jeg løbende til en 3-4-3 eller 4-3-3 Med FC i det centrale forsvar, og vil forsøge at holde energien oppe på mine spillere smiley

Indtil videre, tusind tak for alle jeres svar! smiley
Har du husket at sætte din nye FC ind som hold kaptajn
Jeps, det var det første jeg gjorde smiley


Levitating Eagles (Julian) 27. juli 2017, 23:00
Hej alle der har skrevet her smiley

Vil gerne suge 1000 gange tak for alle jeres input!
Det første til min første pokal i 2. division - nemlig en 3. plads og det førte til en semifinale plads i cuppen, så jeg arbejder videre på at optimere det hele, men det går helt klart i den rigtige retning smiley


Så tusind tak allesammen!

Mvh Levitating Eagles smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 27. juli 2017, 23:10
Dejligt at høre. Mvh. Gudenå FC
Besvar