Hvordan er det så gået?

Skrevet i Generelt

THV United (Manager of THV United) 19. august 2017, 01:04
Hold da op......og jeg spurgte egentligt blot indtil om vi kunne få oplyst nogen samlede fakta på hvordan fordelingerne har forandret sig.......det mangler jeg stadig svar på.

The New Champion (Daniel) 19. august 2017, 01:21
THV United sagde:
Hold da op......og jeg spurgte egentligt blot indtil om vi kunne få oplyst nogen samlede fakta på hvordan fordelingerne har forandret sig.......det mangler jeg stadig svar på.
Tror jeg ærligt ikke vi kan, da det kræver der er en som laver en undersøgelse af det smiley

Guardian FC (Hr Berg) 19. august 2017, 08:46
Brøndby IF A sagde:
Det er rigtigt Wild Ferrets, men det er lidt tankevækkende at resultaterne er blevet så MAKANT uheldige samtidig med at man indførte det med fald i xp, jeg har spillet det her siden 2008, og ALDRIG har der været så MANGE uheldige resultater, prøv at tjekke dem der er nr. 2 i den division jeg er i, hvordan kan sådan et hold være fuldstændigt på "omgangshøjde" med det hold jeg har, ???
Og det sker ikke kun 1 sæson, det er sket i alle sæsoner siden opdateringen.
Meget enkelt. Hvis du kigger på alle de hold der ligger fra nummer 3 og fx. ned til plads 8 eller 9, er alle disse hold meget jævnbyrdige, med hensyn til spillernes vurdering. Så der er intet underligt i, at holdet ligger nr. 2.

Med venlig hilsen
Guardian FC

Loyals (VMEnhancer) 19. august 2017, 12:00
THV United sagde:
Hold da op......og jeg spurgte egentligt blot indtil om vi kunne få oplyst nogen samlede fakta på hvordan fordelingerne har forandret sig.......det mangler jeg stadig svar på.
Det er fortsat for tidligt at sammenligne.

På grund af spillere som har skiftet struktur midt i deres karriere. Først efter en hel generation(20-25 måneder) kan det siges hvad der er sket.
Besvar