Reklamer fra HBO nordic

Skrevet i Generelt

Fyrbakken (PETLAR) 23. august 2017, 14:41
Hvad foregår her??
Når jeg åbner VM på min computer og derefter vil åbne en menu f. eks marked, kommer der en helsides annonce for Game of thrones på skærmen. Åben jeg en anden menu, fortsætter reklamen der!!
For at undgå dette skal jeg genstarte VM. Det er sgu da ikke rimeligt.

Batmann FC (Manager i Batmann) 23. august 2017, 15:04
Nej det er ikke så godt,

Ignotus (--) 23. august 2017, 16:16
Gud hvor er den irriterende smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 23. august 2017, 16:55
Fyrbakken sagde:
Hvad foregår her??
Når jeg åbner VM på min computer og derefter vil åbne en menu f. eks marked, kommer der en helsides annonce for Game of thrones på skærmen. Åben jeg en anden menu, fortsætter reklamen der!!
For at undgå dette skal jeg genstarte VM. Det er sgu da ikke rimeligt.
Find krydset og luk den.

Odens Snus (Gulec) 23. august 2017, 21:27
Det er **** irreterende ja, men AdBlock er vejen frem. Har det altid på, når jeg spiller Vman, så jeg slipper for alle de reklamer. smiley

Thorshammer United (EPU) 25. august 2017, 10:26
Jeg ved ikke hvad det er for en kryds Nobr fabler om, men har jeg HBO som topreklame på skærmen og trykker på en af menupunkterne i Vmans menubjælke, kommer jeg en gang imellem ind på HBO's hjemmeside i stedet for det ønskede. Det er bare træls smiley

Jyde drengene (Bolddrengen) 25. august 2017, 11:51
Der er ikke noget kryds

Kollywood (Mr Kollywood) 25. august 2017, 12:07
Nobr sagde:
Fyrbakken sagde:
Hvad foregår her??
Når jeg åbner VM på min computer og derefter vil åbne en menu f. eks marked, kommer der en helsides annonce for Game of thrones på skærmen. Åben jeg en anden menu, fortsætter reklamen der!!
For at undgå dette skal jeg genstarte VM. Det er sgu da ikke rimeligt.
Find krydset og luk den.
Problemet er, at man sommetider trykker sig ind på GOT, selvom man ikke kan se reklamen. Det er rimelig nøjeren. Jeg synes, at reklamer er helt fint, men reklamer der fylder hele siden, som man ofte modvilligt klikker sig ind på er sgu alligevel grænsen..

Orlando Pirates (RØ) 25. august 2017, 12:41
Slytherin Snakes sagde:
Nobr sagde:
Fyrbakken sagde:
Hvad foregår her??
Når jeg åbner VM på min computer og derefter vil åbne en menu f. eks marked, kommer der en helsides annonce for Game of thrones på skærmen. Åben jeg en anden menu, fortsætter reklamen der!!
For at undgå dette skal jeg genstarte VM. Det er sgu da ikke rimeligt.
Find krydset og luk den.
Problemet er, at man sommetider trykker sig ind på GOT, selvom man ikke kan se reklamen. Det er rimelig nøjeren. Jeg synes, at reklamer er helt fint, men reklamer der fylder hele siden, som man ofte modvilligt klikker sig ind på er sgu alligevel grænsen..
Helt enig.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 25. august 2017, 13:12
Thorshammer United sagde:
Jeg ved ikke hvad det er for en kryds Nobr fabler om, men har jeg HBO som topreklame på skærmen og trykker på en af menupunkterne i Vmans menubjælke, kommer jeg en gang imellem ind på HBO's hjemmeside i stedet for det ønskede. Det er bare træls smiley
Jeg fabler ikke - fabler er en genre, hvor en novellens dyr opfører sig som mennesker.
Det jeg skriver om, er krydset som findes på denne side:
http://vman.joachimschubert.dk/hboigen.png
Hvis ikke reklamen, efter et tryk på krydset, forsvinder, er det et problem. Jeg har ikke oplevet, at der ikke har været et kryds hvorefter reklamen forsvinder.

Det er der så andre der har oplevet, og det er naturligvis ikke ok.
Besvar