Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt



NewSaints (Profil bliver snart opdateret) 20. september 2017, 09:58
Søger 202020 trænere og nogle gode talentspejdere
Smider en slat utrænet 15 årige for dem.

Manchester United CRWR (Franz Getzmann KÆMPE TALENT! ) 20. september 2017, 12:11
Jeg håber ikke dette ødelægger tråden, men har et spørgsmål angående trænere stats.

Er det vigtigt for trænere at have motivation og disciplin når de skal træne ungdomsspillere?

Eller er det kun ungdomsspillere- og markspillere-egenskaberne, der er vigtige her?

Østerbro IF (Numero uno) 20. september 2017, 12:13
Manchester United CRWR sagde:
Jeg håber ikke dette ødelægger tråden, men har et spørgsmål angående trænere stats.

Er det vigtigt for trænere at have motivation og disciplin når de skal træne ungdomsspillere?

Eller er det kun ungdomsspillere- og markspillere-egenskaberne, der er vigtige her?
Det er kun ungdomsspillere- og markspillere-egenskaberne der er vigtige.
Hvis det er en ung målmand du skal træne skal han selvfølgelig have et godt stat i målmandstræning og ikke i markspillertræning
Det gør selvfølgelig ikke noget hvis han også har høje stats i andre, men det er kun de 2 stats der betyder noget

Manchester United CRWR (Franz Getzmann KÆMPE TALENT! ) 20. september 2017, 12:14
HDS Academy sagde:
Manchester United CRWR sagde:
Jeg håber ikke dette ødelægger tråden, men har et spørgsmål angående trænere stats.

Er det vigtigt for trænere at have motivation og disciplin når de skal træne ungdomsspillere?

Eller er det kun ungdomsspillere- og markspillere-egenskaberne, der er vigtige her?
Det er kun ungdomsspillere- og markspillere-egenskaberne der er vigtige.
Hvis det er en ung målmand du skal træne skal han selvfølgelig have et godt stat i målmandstræning og ikke i markspillertræning
Det gør selvfølgelig ikke noget hvis han også har høje stats i andre, men det er kun de 2 stats der betyder noget
Super. Mange tak for svar.

Så man kan i realiteten sige, at alle trænere med 20/20 i de to egenskaber, er lige gode? Der er ikke andet, der bestemmer hvor godt de træner, foruden de spillere de selvfølgelig træner?

Wild Ferrets (Moz) 20. september 2017, 12:22
Manchester United CRWR sagde:
HDS Academy sagde:
Manchester United CRWR sagde:
Jeg håber ikke dette ødelægger tråden, men har et spørgsmål angående trænere stats.

Er det vigtigt for trænere at have motivation og disciplin når de skal træne ungdomsspillere?

Eller er det kun ungdomsspillere- og markspillere-egenskaberne, der er vigtige her?
Det er kun ungdomsspillere- og markspillere-egenskaberne der er vigtige.
Hvis det er en ung målmand du skal træne skal han selvfølgelig have et godt stat i målmandstræning og ikke i markspillertræning
Det gør selvfølgelig ikke noget hvis han også har høje stats i andre, men det er kun de 2 stats der betyder noget
Super. Mange tak for svar.

Så man kan i realiteten sige, at alle trænere med 20/20 i de to egenskaber, er lige gode? Der er ikke andet, der bestemmer hvor godt de træner, foruden de spillere de selvfølgelig træner?
Så længe du vil træne markspillere som er under 21år, så behøver din træner ikke andet end 20 i ungdom og 20 i markspiller. Målmænd skal selvfølgelig bruge 20 i ungdom og 20 i målmand. Her står lidt om hvad der har indflydelse på en spillers træning: https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1173707-faq-oftest-stillede-sporgsmal-i-generelt#12170308


FC Savanna (Mr Nobody) 21. september 2017, 08:48
2 stk 20x20 træner søges

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 21. september 2017, 13:58
Jeg har desperat brug for nogle 20-xx-20 trænere!

Nogen der har nogle i overskud- send en PB, tak!
Besvar