Det nye vman

Skrevet i Generelt

Inglourious Basterds (Kim Hot) 8. november 2017, 20:15
Jeg ved ikke om dette har været oppe tidligere, men jeg vil høre om jeres holdning til det nye vman? Jeg tænker i særdeleshed på, at spillerne nu mister stats. Kald mig konservativ, men jeg synes det gamle var bedre.

Hvis i spørger mig, så skal spillet ikke være så realistisk som muligt, men derimod så sjovt som muligt.

Grifflingerne (Jesper) 8. november 2017, 20:16
+1

koglen (Kom og gør en god handel) 8. november 2017, 20:24
Jeg er nu super glad for den nye opdatering!

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. november 2017, 20:53
Inglourious Basterds sagde:
Jeg ved ikke om dette har været oppe tidligere, men jeg vil høre om jeres holdning til det nye vman? Jeg tænker i særdeleshed på, at spillerne nu mister stats. Kald mig konservativ, men jeg synes det gamle var bedre.

Hvis i spørger mig, så skal spillet ikke være så realistisk som muligt, men derimod så sjovt som muligt.
Jer syntes det gamle Vman var fedt.., men også ved at blive rutine ! Og hvis man spiller det nye Vman som man gjorde med det gamle, kan det hele nok godt blive lidt træls... smiley
Jeg har taget det nye til mig, og prøver at indrette min måde at spille, spillet på..
Jeg har et hold der spiller som en pose nødder, i forhold til mit tidligere hold, men til gengæld, er det inde i en rivende udvikling.. Og jeg er spændt på hvor langt jeg kan nå
med det.....
I stedet for at se det nye, som enten positivt eller negativt, i forhold til den klub jeg havde,
ser jeg det som en kæmpe udfordring i forhold til at udvikle min klub i en retning hvor jeg
kan have det sjovt med det nye Vman...
Jeg føler mig helt vildt udfordret, og har aldrig syntes Vman var federe end lige nu...
Just my 10 cents...
Mvh proud manager of, Pers løver

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 8. november 2017, 21:05
+Jeg føler mig helt vildt udfordret, og har aldrig syntes Vman var federe end lige nu...
Just my 10 cents..

Jeg synes det er fedt med stats reduktionen. Dog burde de toppe omkring de 26 år. Ellers skal vi have et B-hold. Med det nye U21 og et ligahold hvor de skal være min. 29 år for at klare sig, mangler vi noget at gøre med dem mellem 21-29 år. Hvis de ikke blev sure, kunne vi godt nøjes med at træne dem. Men deres dårlige humør ødelægger glæden ved et ellers udmærket godt managerspil. smiley

Siempre Real (Trænings Guder hjælp os) 8. november 2017, 21:55
BERLIN EAST FC sagde:
+Jeg føler mig helt vildt udfordret, og har aldrig syntes Vman var federe end lige nu...
Just my 10 cents..

Jeg synes det er fedt med stats reduktionen. Dog burde de toppe omkring de 26 år. Ellers skal vi have et B-hold. Med det nye U21 og et ligahold hvor de skal være min. 29 år for at klare sig, mangler vi noget at gøre med dem mellem 21-29 år. Hvis de ikke blev sure, kunne vi godt nøjes med at træne dem. Men deres dårlige humør ødelægger glæden ved et ellers udmærket godt managerspil. smiley
+1

Bounty Ballers (Poul) 8. november 2017, 21:59
BERLIN EAST FC sagde:
+Jeg føler mig helt vildt udfordret, og har aldrig syntes Vman var federe end lige nu...
Just my 10 cents..

Jeg synes det er fedt med stats reduktionen. Dog burde de toppe omkring de 26 år. Ellers skal vi have et B-hold. Med det nye U21 og et ligahold hvor de skal være min. 29 år for at klare sig, mangler vi noget at gøre med dem mellem 21-29 år. Hvis de ikke blev sure, kunne vi godt nøjes med at træne dem. Men deres dårlige humør ødelægger glæden ved et ellers udmærket godt managerspil. smiley
Nu har jeg altid mere eller mindre haft en "ungdomsklub", men er det ikke nok med cupkampe og så
en venskabskamp om dagen for at holde sine unge spillere tilfredse?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. november 2017, 22:04
La Undecima sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
+Jeg føler mig helt vildt udfordret, og har aldrig syntes Vman var federe end lige nu...
Just my 10 cents..

Jeg synes det er fedt med stats reduktionen. Dog burde de toppe omkring de 26 år. Ellers skal vi have et B-hold. Med det nye U21 og et ligahold hvor de skal være min. 29 år for at klare sig, mangler vi noget at gøre med dem mellem 21-29 år. Hvis de ikke blev sure, kunne vi godt nøjes med at træne dem. Men deres dårlige humør ødelægger glæden ved et ellers udmærket godt managerspil. smiley
Nu har jeg altid mere eller mindre haft en "ungdomsklub", men er det ikke nok med cupkampe og så
en venskabskamp om dagen for at holde sine unge spillere tilfredse?
Venskabskampe hjælper ikke på humøret... Det tager bare energi.. Men kan være underholdende... smiley

Imperium Romanum (Cesar) 8. november 2017, 22:18
Siempre Real sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
+Jeg føler mig helt vildt udfordret, og har aldrig syntes Vman var federe end lige nu...
Just my 10 cents..

Jeg synes det er fedt med stats reduktionen. Dog burde de toppe omkring de 26 år. Ellers skal vi have et B-hold. Med det nye U21 og et ligahold hvor de skal være min. 29 år for at klare sig, mangler vi noget at gøre med dem mellem 21-29 år. Hvis de ikke blev sure, kunne vi godt nøjes med at træne dem. Men deres dårlige humør ødelægger glæden ved et ellers udmærket godt managerspil. smiley
+1
+1

Personligt ville jeg gerne se, at de trækker den endnu længere. Det ville være fedt med mere "dynamiske" spillerudviklinger. Nogle der toppede som 22-23 årige, andre som 25-26, nogle som +30. Dertil svingende træning over tid. Det ville gøre spillet langt mere uforudsigeligt og mere risikobetonet at købe unge spillere med høj træning, da de så risikere at toppe tidligt. Samtidig vil spillere som fremstår gennemsnitlige som 15-16 årige måske overraske og blive virkelig gode i deres sene 20'ere.

Jeg tror det ville kunne bringe endnu mere udfordring til de veletablerede klubber (som måske keder sig??) samt muligheder for nye til at overkomme en barriere, som for mange kan virke uoverskuelig.

Bare en tanke smiley

Arsenal FC (Ålen) 8. november 2017, 22:53
Imperium Romanum sagde:
Siempre Real sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
+Jeg føler mig helt vildt udfordret, og har aldrig syntes Vman var federe end lige nu...
Just my 10 cents..

Jeg synes det er fedt med stats reduktionen. Dog burde de toppe omkring de 26 år. Ellers skal vi have et B-hold. Med det nye U21 og et ligahold hvor de skal være min. 29 år for at klare sig, mangler vi noget at gøre med dem mellem 21-29 år. Hvis de ikke blev sure, kunne vi godt nøjes med at træne dem. Men deres dårlige humør ødelægger glæden ved et ellers udmærket godt managerspil. smiley
+1
+1

Personligt ville jeg gerne se, at de trækker den endnu længere. Det ville være fedt med mere "dynamiske" spillerudviklinger. Nogle der toppede som 22-23 årige, andre som 25-26, nogle som +30. Dertil svingende træning over tid. Det ville gøre spillet langt mere uforudsigeligt og mere risikobetonet at købe unge spillere med høj træning, da de så risikere at toppe tidligt. Samtidig vil spillere som fremstår gennemsnitlige som 15-16 årige måske overraske og blive virkelig gode i deres sene 20'ere.

Jeg tror det ville kunne bringe endnu mere udfordring til de veletablerede klubber (som måske keder sig??) samt muligheder for nye til at overkomme en barriere, som for mange kan virke uoverskuelig.

Bare en tanke smiley
Kunne være spændende hvis man kunne bruge unge talenter helt i toppen, men kan godt nok ikke se hvordan det skulle være muligt smiley
Besvar