Det nye vman

Skrevet i Generelt

Glory Man United (Back to the top) 9. november 2017, 20:25
Nu har jeg tænkt længe over hvilke pladser på banen er vigtigst at opgradere først? Jeg har fx ikke økonomi til et stjerne hold, men skal man satse offensivt på gode angribere eller på en solid gk med godt forsvar? smiley hvad er jeres tanker smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. november 2017, 20:39
Glory Man United sagde:
Nu har jeg tænkt længe over hvilke pladser på banen er vigtigst at opgradere først? Jeg har fx ikke økonomi til et stjerne hold, men skal man satse offensivt på gode angribere eller på en solid gk med godt forsvar? smiley hvad er jeres tanker smiley
Med udgangspunkt i dit hold ville jeg nok tænke en FC, en midtbanespiller, MC er jo rigtig dyre, så måske en MH.. Du kunne måske undvære din AH og din AC (23 år) smiley
Så havde du en klassisk 4-4-2, som ville se godt ud...
Tænker jeg umiddelbart..
Mvh Per

Glory Man United (Back to the top) 9. november 2017, 20:45
Pers LØVER sagde:
Glory Man United sagde:
Nu har jeg tænkt længe over hvilke pladser på banen er vigtigst at opgradere først? Jeg har fx ikke økonomi til et stjerne hold, men skal man satse offensivt på gode angribere eller på en solid gk med godt forsvar? smiley hvad er jeres tanker smiley
Med udgangspunkt i dit hold ville jeg nok tænke en FC, en midtbanespiller, MC er jo rigtig dyre, så måske en MH.. Du kunne måske undvære din AH og din AC (23 år) smiley
Så havde du en klassisk 4-4-2, som ville se godt ud...
Tænker jeg umiddelbart..
Mvh Per
Tak for svar, tror en FC ville være en god ide, at lave om i formationen gør jeg dog ikke da jeg synes den her er spændende smiley men ja når jeg får solgt en forsvar så må næste investering være en FC selvom det ikle er ligeså sjovt som en dyr ang smiley
Besvar