Uforståelig runde med mange besynderlige nederlag!

Skrevet i Generelt

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 20. marts 2018, 17:00
Jeg kommer fra den bedste skotske liga for 2 uger siden, og det eneste jeg har gjort er at sælge en enkelt angriber, og har ikke tabt i de samlede teamwork , der ligger fint på 64. Samtidig har jeg trænet i 2 uger og taber pludselig mange kampe, hvor mine spilere mindst er lige så gode eller bedre. Og jeg taber alligevel,
Ulogisk og meget svingende tilfældigheder i kampene.
Jeg ved godt at nogle af jer vil forklare det med: bedre hold i denne uge - hvilket ikke er sandt, eller at min ene spiller var afgørende - hvilket delvis kan være rigtigt, men ikke hele forklaringen .
Mvh. Den frustrerede

Loyals (VMEnhancer) 20. marts 2018, 18:33
Hejsa,

Du er blot ramt af en række af mindre sandsynlige resultater.
Jeg er også ramt i denne sæson :p

De seneste 5 sæsoner, har jeg med samme hold, landet hhv. 7., 7., 9., 7. & 8. pladsen, men jeg på nuværende tidspunkt ligger bagerst med 3 point på 8 kampe smiley

Vh
Johnny

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. marts 2018, 18:59
Langsøskolen sagde:
Jeg kommer fra den bedste skotske liga for 2 uger siden, og det eneste jeg har gjort er at sælge en enkelt angriber, og har ikke tabt i de samlede teamwork , der ligger fint på 64. Samtidig har jeg trænet i 2 uger og taber pludselig mange kampe, hvor mine spilere mindst er lige så gode eller bedre. Og jeg taber alligevel,
Ulogisk og meget svingende tilfældigheder i kampene.
Jeg ved godt at nogle af jer vil forklare det med: bedre hold i denne uge - hvilket ikke er sandt, eller at min ene spiller var afgørende - hvilket delvis kan være rigtigt, men ikke hele forklaringen .
Mvh. Den frustrerede
Jeg kender det godt... Jeg er startet rigtig godt i ligaen, men har tabt, 3 på stribe idag..
Og ligger langt nede nu... Men de får R øv imorgen.. smiley
Men i dit tilfælde, ville jeg nok stille min midtbane lidt mere klassisk op.. Stadig smal, men med MC/MC/MH på stribe og min MO lige foran.. Og undlade at skifte spillere, efter 60 minutter.. Til en dårligere spiller..
Så ville jeg bede til Vmanguderne, og håbe at det var godt nok over en hel sæson... !
Ikke at du skal undlade udskiftninger, men vælg et andet tidspunkt, hvor de får mindre
indflydelse...
Bare en tanke herfra..
Mvh Per

Bones of Thor (Thorbone) 20. marts 2018, 20:16
Spørgsmål:
Har tidligere kampe indflydelse på kommende kampe ?
Det jeg mener med spørgsmålet er om tre nederlag, vil give dårligere selvtillid (læs: midlertidig tab af stats) og dermed større risiko for dårligere resultat i næste kamp?

Der er jo noget med at "Kampånd" har indflydelse på udebane/hjemmebane styrke og hvor påvirkede hold bliver af at komme bagud. Måske har tidligere kampe samme slags indflydelse?


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. marts 2018, 20:29
Bones of Thor sagde:
Spørgsmål:
Har tidligere kampe indflydelse på kommende kampe ?
Det jeg mener med spørgsmålet er om tre nederlag, vil give dårligere selvtillid (læs: midlertidig tab af stats) og dermed større risiko for dårligere resultat i næste kamp?

Der er jo noget med at "Kampånd" har indflydelse på udebane/hjemmebane styrke og hvor påvirkede hold bliver af at komme bagud. Måske har tidligere kampe samme slags indflydelse?
Kender det godt fra andre managerspil.. Men så vidt jeg ved, har det ingen indflydelse..
Eller... ! For så vidt har jeg selv observeret, dårlige sæsoner og gode sæsoner, hvor man vinder alt... Alt virker bare mere tilfældigt på Vman... smiley
alt..

BK Frem (BK Frem) 20. marts 2018, 21:44
Har teamwork overhovedet noget at sige?

Oplever også pt at jeg har tabt mange mærkelige kampe i sæsonen, men vundet pokal kamp og den sidste World kamp. Så her er det et stort spørgsmålstegn

Loyals (VMEnhancer) 20. marts 2018, 22:31
BK Frem sagde:
Har teamwork overhovedet noget at sige?
Det seneste jeg har hørt er at det er komplet uden betydning i øjeblikket.

Det kunne overvejes om det skulle tænkes ind nu hvor man får ungdomshold, men det havde nok fungeret bedre hvis det blot var et B-hold smiley
Bones of Thor sagde:
Spørgsmål:
Har tidligere kampe indflydelse på kommende kampe ?
Niks. Blot energien som er faldet pga de tidligere kampe smiley

Bjørnholt FC (And then what) 20. marts 2018, 22:34
Loyals sagde:
BK Frem sagde:
Har teamwork overhovedet noget at sige?
Det seneste jeg har hørt er at det er komplet uden betydning i øjeblikket.

Det kunne overvejes om det skulle tænkes ind nu hvor man får ungdomshold, men det havde nok fungeret bedre hvis det blot var et B-hold smiley
Bones of Thor sagde:
Spørgsmål:
Har tidligere kampe indflydelse på kommende kampe ?
Niks. Blot energien som er faldet pga de tidligere kampe smiley
Hvad så med humøret, har det også en indflydelse? Hvis nej, hvorfor ikke :-)

Loyals (VMEnhancer) 20. marts 2018, 22:36
Mountain Dew sagde:
Hvad så med humøret, har det også en indflydelse? Hvis nej, hvorfor ikke :-)
Hvad spørger du om? Om humøret har indflydelse på kampen, eller om tidligere resultater har indflydelse på humøret?

Men svaret burde så vidt jeg ved i begge tilfælde være nej.

Bjørnholt FC (And then what) 20. marts 2018, 22:39
Loyals sagde:
Mountain Dew sagde:
Hvad så med humøret, har det også en indflydelse? Hvis nej, hvorfor ikke :-)
Hvad spørger du om? Om humøret har indflydelse på kampen, eller om tidligere resultater har indflydelse på humøret?

Men svaret burde så vidt jeg ved i begge tilfælde være nej.
Bare sådan generelt :-) Okay, hvorfor har det ikke det?
Besvar