Taber stadig.

Skrevet i Generelt

Kurdistan NFBM (Biji) 20. juni 2018, 14:27
Hej, den har været oppe at vende en del gange.

Jeg har fulgt følgende råd:
Spil på afslappet tempo.
Hold spillernes energiniveau højt.
Prøvet forskellige opstillinger.

I må hjertens gerne kigge på mine kampe. I denne sæson har jeg kun scoret 9 mål indtil videre. Mit hold er generelt meget højere vurderet end modstanderen og taber alligevel.

Er der andre ting man kan gøre end de ovenover nævnte.
Mvh.

Slettet klub 20. juni 2018, 14:36
Well, det er begrænset hvad du kan gøre. Bare husk at alt skal stå på grønne felter. Desuden - sådan som kampmotoren virker får spillernes stats mindre og mindre betydning jo bedre begge spillere er. Selvom du måske er lidt bedre end den anden spiller, er der måske stadig 45% chance for at du taber.

Personlig har jeg da haft lidt held med f. eks nogle gange at sætte det på langskud osv. Det koster i hvert fald intet at prøve smiley

Kurdistan NFBM (Biji) 20. juni 2018, 14:46
Alle spillerne står på grønne felter. Og synes jeg har varieret meget på alle de ting der kan skrues på og testet dem af nogle dage inden jeg har ændret.

Gudenå FC (Blaki er god) 20. juni 2018, 15:30
Prøv træn efter kampe.
Måske komme lidt tætter på målet med angriber uden at afstanden til midten bliver for stor.
Din venstre midt er 89 & og du en kamp tilbage i dag. og fc på 87 %

VFC VB (Manager of VFC VB) 20. juni 2018, 19:33
Jeg har det samme problem, møder tit meget dårligere hold men taber kampe jeg burde vinde, og vinder så lige pludselig en kamp jeg burde tabe,og det er ikke kun denne sæson,, det virker som om det er rent lodtrækning og intet med spil at gøre, sidste sæson blev jeg nummer 4 og denne sæson ligger jeg ibunden selvom mit hold er bedre end sidste uge,,, så ved ikke hvor længe jeg gider spille det her mere når det er så ustabilt og tilfældigt hvem der vinder

Bones of Thor (Thorbone) 21. juni 2018, 09:48
Hej Kurdistan
Jeg har kigget på et par af de kampe, hvor du har tabt til ringere hold. (Mens vi venter på Danmark)

Jeg synes det ser ud som om at dine backs er fejlplacerede. Når modstanderen har en "smal" holdopstilling og dermed spiller mest op gennem midten, ser man at dine backs står på den forkerte side af modstanderen. De står mellem angriberen og sidelinjen istedet for at stå mellem angriberen og målet. Når modstanderen får bolden, trækker han mod mål, og din back bliver plantet og fortsætter med at dække zone = forsvarer sidelinjen istedet for målet. Når dine backs dermed ikke medvirker til forsvarsspillet har du i praksis et to-mandsforsvar.

Løsningen er at "pakke" forsvaret bedre inde foran mål, så de kommer mellem bold og mål. Evt kan du overveje at bruge din ene FC som DM (stadig på grøn) for at bryde modstanderens tværbolde foran forsvaret.

Opspilsmæssigt så det ud til at virke med en opspilsstation som stod bredt, fordi han ofte står udækket, men jeg så et par gange at back og midtbane kom til at stå helt tæt sammen ude ved sidelinjen, og dermed i praksis var to spillere om at dække samme område = dårlig udnyttelse af spillermateriale.

Besvar