Formation, Angriber ??

Skrevet i Generelt

Wild Boar FC (Kenni Jacobsen) 18. juli 2018, 15:18
Jeg ville høre om det er overflødigt at have 3 angribere, jeg har selv tre på toppen, men det er hovedsagelig kun venstre og højre angriber der scorer alligevel.

Så ville høre om der er nogen der har de samme erfaringer, eller ved om der er forskel, og om det bedre kan betale sig at have en forsvare eller midtbane mere, i stedet for smiley

Lyonnais Olympique (Je suis Dieu) 18. juli 2018, 16:29
2 angriber er nok smiley vil anbefale 4 midt og 4 forsvar smiley og prøv forskellige opstillinger.
Byttede rundt på forsvar center så den bagerste havde mere fart.
Det gav 29 vundet kampe i træk i bedste række smiley

Wild Boar FC (Kenni Jacobsen) 18. juli 2018, 23:31
Lyonnais Olympique sagde:
2 angriber er nok smiley vil anbefale 4 midt og 4 forsvar smiley og prøv forskellige opstillinger.
Byttede rundt på forsvar center så den bagerste havde mere fart.
Det gav 29 vundet kampe i træk i bedste række smiley
Mange tak for svaret smiley er det så også bedst at angriberne er presset helt frem ?? Tænker bare det er nemmere for dem at modtage bolden hvis de er placeret lidt længere nede smiley

Lyonnais Olympique (Je suis Dieu) 19. juli 2018, 07:45
har mine helt fremme, det sys jeg fungere bedst smiley eneste ulempe kan være offside nogle gange, men kommer lidt an på hvordan modstanderen har forsvar opstillet smiley

Lyonnais Olympique (Je suis Dieu) 19. juli 2018, 07:48
Og det kan også godt betale sig at have forholdsvis højt i tackling på sine midtbane spillere så fanger de bolden før Modstanderen kommer ned til forsvaret smiley

Slettet klub 19. juli 2018, 12:00
Du kan sagtens spille med 3 angribere, det har jeg næsten altid gjort og med stor succes.

Men tænker ikke at der er noget rigtigt eller forkert, det afhænger jo af hele din opstilling og dine spillere. smiley

Selvom din centrale angriber måske ikke scorer så meget som dem på kanterne, kan det skyldes, at han netop giver dem plads til at score. smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 21. juli 2018, 02:24
Lyonnais Olympique sagde:
2 angriber er nok smiley vil anbefale 4 midt og 4 forsvar smiley og prøv forskellige opstillinger.
Byttede rundt på forsvar center så den bagerste havde mere fart.
Det gav 29 vundet kampe i træk i bedste række smiley
Eller Vifa Rank nr. 1 der spiller med 3-4-3 :-)
Besvar