Nyt land

Skrevet i Generelt

OB (Jakob Michelsen) 18. juli 2018, 22:26
Der plejer at komme et nyt land efter en slutrunde, men har endnu ikke hørt noget om det denne gang, wer der andre der ved noget, det kunne jo være Kroatien eller columbia eller Argentina

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 18. juli 2018, 23:06
OB sagde:
Der plejer at komme et nyt land efter en slutrunde, men har endnu ikke hørt noget om det denne gang, wer der andre der ved noget, det kunne jo være Kroatien eller columbia eller Argentina
Hvad mener du med et nyt land?

Bjørnholt FC (And then what) 18. juli 2018, 23:09
drenge fra uefa cuppen sagde:
OB sagde:
Der plejer at komme et nyt land efter en slutrunde, men har endnu ikke hørt noget om det denne gang, wer der andre der ved noget, det kunne jo være Kroatien eller columbia eller Argentina
Hvad mener du med et nyt land?
Et nyt land i spillet :-)

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 18. juli 2018, 23:10
Bjørnholt FC sagde:
drenge fra uefa cuppen sagde:
OB sagde:
Der plejer at komme et nyt land efter en slutrunde, men har endnu ikke hørt noget om det denne gang, wer der andre der ved noget, det kunne jo være Kroatien eller columbia eller Argentina
Hvad mener du med et nyt land?
Et nyt land i spillet :-)
Ah på den måde smiley

OB (Jakob Michelsen) 19. juli 2018, 00:35
for 4 år siden var det Brasilien

OB (Jakob Michelsen) 19. juli 2018, 00:36
og for 2 år siden Portugal

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 19. juli 2018, 01:43
Har min tvivl at Kroatien ville være på tale, men synes helt bestemt Belgien burde være der smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 19. juli 2018, 12:36
Jeg tror ikke vi skal regne med der kommer er nyt land at spille I.

Folk brokker sig allerede over at der er for mange lande.

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 19. juli 2018, 12:43
OB sagde:
og for 2 år siden Portugal
Portugal er meget mere end 2 år gammelt i vman, det er ikke nogen fast tradition, jeg kan heller ikke finde Sydafrika smiley

Transferlisten (Cupvinder sjålålålå) 19. juli 2018, 19:19
Olympique sagde:
OB sagde:
og for 2 år siden Portugal
Portugal er meget mere end 2 år gammelt i vman, det er ikke nogen fast tradition, jeg kan heller ikke finde Sydafrika smiley
2015-39

Dette er ihvertfald min første gang jeg spillede i Portugal, så må altså give ovenstående ret Portugal har bestemt været i spillet meget længere, mener også at jeg i sin tid har spillet i Portugal, den første omgang jeg spillede Vman hvilket jeg startede med for omkring 10 år siden :-)
Besvar