...

Skrevet i Banner/logoer

Atlantic Falcons (Mr Falcon) 16. april 2018, 19:50
Bjørnholt FC sagde:
Atlantic Falcons sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Super fedt initiativ Falcon, cadeau herfra :-)
Mange tak! Det tager også en hel del af min tid lige for tiden så jeg gør mit bedste for at nå det! Men tak for det smiley
Håber folk sætter pris på din generøsitet & ikke stresser dig :-)
Det gør folk bestemt! Lige før tiden får jeg ikke lavet så mange logoer grundet min uddannelse men håber at vende stærkt tilbage snart smiley

Slettet klub 17. april 2018, 13:18
Hey Falcon!
Synes først og fremmest det er mega fedt, at du gider at hjælpe folk med logo!
Personligt kunne jeg rigtig godt tænke mig at mit logo indeholdte en tank, da det er det Panzerwagen betyder. Ellers har jeg faktisk ikke de store krav, kan se du er dygtig til det du laver!
Håber du kan hjælpe!

Mvh Der Panzerwagen :-)

Slettet klub 17. april 2018, 19:47
Søger et logo og banner til min klub, da jeg lige er startede og synes det ser rimelig dope ud smiley
Det må gerne have farverne blå, grøn og gul i sig og må gerne have noget med natur at gøre også. fx træer, søer, skove, marker osv. smiley

Kibæk Idrætsforening (Jonas) 18. april 2018, 00:00
Hey Mr Falcon

Først og fremmest, så skal du altså have stor ros for, at du gider at hjælpe os andre. Du er en guttermand.

Personligt kunne jeg godt bruge et banner og nogle opdateringer til logoet.

Logoet:
- Er ikke så skarp i det grafiske, så det kunne være dejligt, hvis baggrunden i mit logo blev fjernet.
- Derudover kunne det være fedt, hvis du havde mulighed for at ændre skriften ved "2011", så det er ens med den anden skrift.

Banneret:
- Mit klubnavn "Kibæk Idrætsforening" skal selvfølgelig være der.
- Farverne rød, hvid og sort skal gerne bruges, så det samme tema fra logoet går igen
- Ellers er jeg ikke så kræsen - så det er kun din fantasi der sætter grænser. Er klar på alt smiley

Hilsen Bæveren Kiffer, Kibæk Idrætsforening

Aalborg Runners (Stephan Rønnow) 20. april 2018, 14:31
Fedt initaitiv! (y)

AC Downhills (Mik Stub Jørgensen) 21. april 2018, 07:30
Hej Falcon

Kan du lave mig et logo :-=)

Jeg ønsker et logo hvor farverne orange og sort er fremtrædende. Klubben er fra 2013, det må også gerne være med. jJeg tænker at logoet skal være Inspireret ud fra navnet, AC Downhills,

På forhånd tak for hjælpen :-)

Mik

FC LongDick (Johnny Sins) 21. april 2018, 22:38
Hej!

Vil du plz lave et logo til mig? Har ingen krav

Agerskov ZX (ButterBros) 21. april 2018, 23:06
Hej Falcons!

Syntes dette er super fedt gjort, da der er mange der gerne vil have nyt logo smiley

Men jeg søger også et nyt logo. Mit logo er ved at være lidt forældet, så jeg drømmer om en nyere udgave af mit nuværende logo, hvis det kan lade sig gøre! smiley
Så det er det eneste "krav" smiley

Håber du finder ud af noget! smiley

Mvh Agerskov ZX! smiley

Svendborg Spartans (Johan Kirkeby) 22. april 2018, 19:10
Hey Falcons, virkeligt fedt initiativ!

Jeg kunne godt tænke mig et nyt logo med banner

Idé:
Tåsinge er en ø, så man kunne bruge omridset af øen
Og så en ulv med i designet

Farver: blå nuancer ville være et plus

Gode vibes herfra smiley

IF Bjæverskov (Jonas Trebert Rydahl) 29. juli 2018, 00:44
Hej.
Jeg søger et logo og et banner da jeg gerne vil lave comeback efter en “lang” pause her på vma . Jeg har derfor valgt at skifte navn, og søger derfor også logo og banner.

Krav:
Motiv: https://www.pinterest.dk/pin/540713498994301959/#details?amp_client_id=yT1oTB2pLE-5BC6Lg5PBTqlhjZgFxOBH_ONxUKEbcDcRSUg9PVcLwg4UhUFPpS_y&mweb_unauth_id=f94cfda25832fdd9403a338493c0a15b (Gerne noget i den stil med en ørn eller et andet dyr.)

Form: Formen skal gerne være rund eller skjold formet. https://pixabay.com/photo-305186/ (Noget i den stil)

Farver: Gerne blå og hvid, ellers kan det selv bestemmes med hvad du syntes passer bedst.

Tekst: Teksten på logoet SKAL være: “Randborg FC” og der må også gerne være: “Est. 2017” på.

Jeg er på ferie lige nu og skriver dette på en mobil men håber stadig at der er en sød sjæl der vil hjælpe.

Banner: Det skal bare være et hurtigt banner som smækkes smammen med logo, navn og est. smiley

Tak på forhånd. smiley
Besvar