Alternativ til vurdering via spillerværdi

Skrevet i Generelt

Spurs (Møller) 17. august 2018, 12:57
Hej alle
Nu er jeg kommet tilbage efter nogle år væk.
Jeg synes når jeg sidder på transfermarkedet,
At spillerværdierne kan være meget utilregnelige
I forhold til spillerens egentlige værdi.

Så ville jeg høre om i havde andre parametre at vurdere ud fra?
Om en hvis alder, hænger sammen med et hvis antal stats?
Eller måske en helt tredje måde?

Mvh. Møller!

Kollywood (Mr Kollywood) 17. august 2018, 13:18
Plejer at sige det sådan;
15(0) dage = 100-105 egenskaber
16(0) dage = 185-200 egenskaber
17(0) dage = 270-285 egenskaber

Det er nogenlunde min rettesnor ift. Unge spillere som har lovende/formidabelt smiley

Waterboys (The Waterboy) 17. august 2018, 13:26
Det kommer jo meget an på hvilken type spiller du leder efter. Unge spillere er antal stats/træningen det vigtigste, hvor der typisk kigges på vurderingstallet for ældre spillere som du skal bruge i turneringen smiley

Spurs (Møller) 17. august 2018, 13:35
Den Mørke Skov sagde:
Plejer at sige det sådan;
15(0) dage = 100-105 egenskaber
16(0) dage = 185-200 egenskaber
17(0) dage = 270-285 egenskaber

Det er nogenlunde min rettesnor ift. Unge spillere som har lovende/formidabelt smiley
Det var lige præcis sådan noget jeg mente.
Tak for det smiley

Spurs (Møller) 17. august 2018, 13:37
Waterboys sagde:
Det kommer jo meget an på hvilken type spiller du leder efter. Unge spillere er antal stats/træningen det vigtigste, hvor der typisk kigges på vurderingstallet for ældre spillere som du skal bruge i turneringen smiley
Du har helt ret, det kan bare være svært med de “ældre” spillere fordi der er flere ting at tage højde for. Blandt andet at statsne også skal være placeret rigtigt...
Hvilket jeg ikke ved om har indflydelse på vurderingstallet? Eller om det kun er efter samlet stats/alder?

Avispa Fukuoka (Pause) 17. august 2018, 13:47
Alder, træning, position, egenskaber, værdi i en samlet vurdering, også sammenligner du med samme type spillere.

Spurs (Møller) 17. august 2018, 14:02
Avispa Fukuoka sagde:
Alder, træning, position, egenskaber, værdi i en samlet vurdering, også sammenligner du med samme type spillere.
Det er også det jeg gør.
Det var mere om der var nogle der har nogle mere klare retningslinjer. Ligesom længere oppe, med xxx antal stats når de er xx år.

Noget mere håndgribeligt smiley

Waterboys (The Waterboy) 17. august 2018, 14:16
Team Redbull sagde:
Waterboys sagde:
Det kommer jo meget an på hvilken type spiller du leder efter. Unge spillere er antal stats/træningen det vigtigste, hvor der typisk kigges på vurderingstallet for ældre spillere som du skal bruge i turneringen smiley
Du har helt ret, det kan bare være svært med de “ældre” spillere fordi der er flere ting at tage højde for. Blandt andet at statsne også skal være placeret rigtigt...
Hvilket jeg ikke ved om har indflydelse på vurderingstallet? Eller om det kun er efter samlet stats/alder?
Vurderingstallet er netop hvor godt spilleren stats er placeret i forhold til hans position. Altså tæller afslutning meget i vurderingstallet for en angriber og tackling for forsvar
Besvar