Ved godt der sker overraskelser... mennnnn

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 24. august 2018, 17:54
Jeg undre mig over at der ikke kommer en udmelding fra Dennis eller ADMIN. ikke nogen tvivl om at crewet har læst og set kampen, og der er rettet henvendelse til Dennis.

Men igen, at der ikke er kommen en udmelding er vildt underligt og samtidig katastrofalt, da alle nu åbenlyst kan se det forfejlede resultat. Forhåbentlig taler vi en bug, men jeg tvivler, når jeg ser alle de underlige resultater.

Zorville FC (Jan Rygård) 24. august 2018, 18:17
Enig

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. august 2018, 19:03
The Danish Vikings sagde:
Jeg undre mig over at der ikke kommer en udmelding fra Dennis eller ADMIN. ikke nogen tvivl om at crewet har læst og set kampen, og der er rettet henvendelse til Dennis.

Men igen, at der ikke er kommen en udmelding er vildt underligt og samtidig katastrofalt, da alle nu åbenlyst kan se det forfejlede resultat. Forhåbentlig taler vi en bug, men jeg tvivler, når jeg ser alle de underlige resultater.
Enig

The Danish Vikings (H Hansen) 25. august 2018, 18:12
Hvad er status, der må da komme et svar på sådan en MEGA fejl i kampafvikleren???????

Bjørnholt FC (And then what) 25. august 2018, 18:57
The Danish Vikings sagde:
Jeg undre mig over at der ikke kommer en udmelding fra Dennis eller ADMIN. ikke nogen tvivl om at crewet har læst og set kampen, og der er rettet henvendelse til Dennis.

Men igen, at der ikke er kommen en udmelding er vildt underligt og samtidig katastrofalt, da alle nu åbenlyst kan se det forfejlede resultat. Forhåbentlig taler vi en bug, men jeg tvivler, når jeg ser alle de underlige resultater.

De Røde Ulve (Talent udsalg) 25. august 2018, 20:38
Ting sker, men godt nok uheldigt.. men mindes engang OB vandt over Real Madrid..

Kilde: http://v3.ob.dk/artikel/miraklet-i-madrid.aspx

Men tja... smiley

Bones of Thor (Thorbone) 25. august 2018, 21:40
FC Himmelhundene sagde:
Ting sker, men godt nok uheldigt.. men mindes engang OB vandt over Real Madrid..

Kilde: http://v3.ob.dk/artikel/miraklet-i-madrid.aspx

Men tja... smiley
Jo, men her er ikke blot tale om en stort niveau forskel, men også en manager som belønnes for at gøre alt forkert, og det her er et managerspil.

Stiller med et træt hold, en målmand i marken og et par andre spillere ude af position udover at 10 af spillerne er piv-ringe. OB vandt fordi de gjorde alt rigtig mod Real Madrid, ikke fordi de lavede en åndsvag opstilling med Lars Høgh på midtbanen og en række spillere ude af position.

Overraskelser skal ikke foregå ved lodtrækning, men som en konsekvens af taktiske greb, klubber der undervurderer modstanderne kombineret selvfølgelig med et niveau af tilfældigheder.

Det kan kun fungere når tempo-delen kommer til at fungere fornuftigt og spillerne kan indstilles taktisk individuelt.

Loyals (VMEnhancer) 25. august 2018, 22:08
Jeg ved ikke en skid om det. Jeg vil blot påpege at der på en eller anden måde gives +30 i beregniner eller stats eller noget for at undgå at en spiller med 10 i gennemsnit er dobbelt så god som en spiller med 5 i gennemsnit. Det rykker det lidt mere i en retning at en minimal mulighed. Men selv hvis Dennis kører simuleringsværktøjet rammer kampen nok ikke det der udfald i 1/1000 kampe.

The Danish Vikings (H Hansen) 26. august 2018, 08:12
Og hvis den rammer 1 til 1000 ville det være 1 for meget, om vi så taler 1.000.000 gange ville 1 gang være for meget, når niveauforskellen er så ekstrem stor, som I dette her eksempel.

PSG FC (Enormt Træningskrise) 27. august 2018, 09:40
Den Mørke Skov sagde:
Skovdrengene sagde:
Det her svare jo til at et U13 hold med Kasper Schmeichell på mål, får uafgjort mod FCK?

https://www.virtualmanager.com/new_matches/56773329/summary
Det er sådanne resultater der gør, at jeg er glad for, at jeg ikke spiller for at vinde trofæer pt. hold da kæft mand smiley
Lige mine ord smiley

Der burde gøres noget ved det hurtigest muligt!!
Besvar