Ved godt der sker overraskelser... mennnnn

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 8. september 2018, 21:39
Bagsværd Boldklub sagde:
@Loyals

Stor credit for at besvare og skære det sådan ud i pap, jeg er super glad for sådanne indlæg fra jer med lidt mere insider viden!

Også synes jeg måske crew burde få lavet en bruger undersøgelse omkring nogle ting såsom de her (og lave det via vman hvor kun klubber ældre end 30 dage kan besvare for at se et overordnet billed)

1: 1 Messi eller 10 Harry Kane's (det jeg mener med dette er ligenu har vi ikke 1-10 super spillere, vi har 100-250. Jeg kunne godt forstille mig at flertallet ønsker dette ændret, men man kan jo ikke regne udfra dem der skriver på forum kun, derfor en bruger undersøgelse:

2: Hvad mener man er det vigtigste forum for udvikling af spillet: 4 svar muligheder fx.

osv osv, jeg tror dette ville hjælpe gevaldigt på spillet fremfor blot at man sidder inde i "arbejdet" men at man faktisk spørger brugerne omkring dette smiley

Håber det giver mening for dig smiley
En del af udviklerens argumentation for at ikke lytte til alt på forum er, at det blot er en brøkdel af managerne som benytter foraet og derved vil det give en skæv repræsentation.

Der var en afstemning som blev annonceret gennem blogs for cirka 9 år siden, men siden er taget ned igen. Det skulle være noget i den dur hvis det endeligt er.
The Danish Vikings sagde:
Tak for svaret, men når det er sagt, hvorfor ikke erkende fejlen i maskinrummet. Et resultat som trådopretter henviser til, udviser jo med al tydelighed, at kodningen er forfejlet og skal tilrettes.

Vi lever stadig med at afslappet et bedste måde at vinde på. En midtbane der på det nærmeste er uden betydning.
Spillere der kunstigt tillægges egenskaber, osv osv.

Synes det er super du vælger at svare, og modsat dårlig stil at Dennis ikke gør, vel vidne at han har set tråden, talt med admin mv. Svaret ændre desværre bare ikke på den urealisme, kampene ofte udviser.
Jeg vil bare lige korrigere lidt af det du nævner til sidst. Jeg har ikke viden om at Dennis har set denne tråd som du nævner, men han burde være klar over at det førhen har været oppe også.

Jeg er også enig i at løsningen på midtbanen er dårlig, men jeg forstår løsningen som en nødløsning - Men den har eksisteret i længe efterhånden. For længe.

The Danish Vikings (H Hansen) 11. september 2018, 06:09
Men jeg har fået at vide Dennis er orienteret og vidne om denne her tråd og dermed det fuldkomne forfejlede resultat i kampen, der henvises til.
At Dennis ikke har kort har svaret på hvad fejlen skyldes er uanstændigt.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 11. september 2018, 09:03
The Danish Vikings sagde:
Men jeg har fået at vide Dennis er orienteret og vidne om denne her tråd og dermed det fuldkomne forfejlede resultat i kampen, der henvises til.
At Dennis ikke har kort har svaret på hvad fejlen skyldes er uanstændigt.
Og hvem har du fået det af vide af?

The Danish Vikings (H Hansen) 11. september 2018, 09:25
FC Deluga sagde:
The Danish Vikings sagde:
Men jeg har fået at vide Dennis er orienteret og vidne om denne her tråd og dermed det fuldkomne forfejlede resultat i kampen, der henvises til.
At Dennis ikke har kort har svaret på hvad fejlen skyldes er uanstændigt.
Og hvem har du fået det af vide af?
Svaret er sendt via personligt brev.
Besvar