Opstilling

Skrevet i Generelt

Dagenham Redbridge FC (Drengerøv) 17. september 2018, 12:19
Vil selv sige jeg har et rimelig konkurrencedygtigt hold, men alligevel taber jeg til hold der er en del dårligere end mit. Så jeg kom til, at tænke på, om det kunne have noget med min opstilling at gøre.

Så ville høre om nogen af jer andre, som havde en idé til hvordan jeg kunne stille op?

M.v.h

Conni

The New Champion (Daniel) 17. september 2018, 12:43
Trin 1. Du skal have alle dine spillere på grønne felter

Trin 2. Du skal have nogen nye spillere da det ikke er muligt med dem du har nu at sætte en ordentlig formation op hvor alle er på grønne felter smiley

Ribe Boldklub (What to do) 17. september 2018, 12:48
The New Champion sagde:
Trin 1. Du skal have alle dine spillere på grønne felter

Trin 2. Du skal have nogen nye spillere da det ikke er muligt med dem du har nu at sætte en ordentlig formation op hvor alle er på grønne felter smiley
Enig. Du har 3-4 spillere som ikke spiller på deres optimale position, ergo så mister de en del af deres evner i kampe. Lavede selv et opslag omkring dette, og fandt frem til at de mister cirka 20% af deres evner hvis de er placeret på gul felt, og 50% på et rødt smiley

Dagenham Redbridge FC (Drengerøv) 17. september 2018, 13:26
Ja okay, det vil jeg tage til efterretning smiley

Hvad med indstillingerne til kampene, hvad forslår i der?

Og tak for hjælpen

Conni

Talento De Dyrting (BOBA) 17. september 2018, 13:49
Jeg kører offensiv og langskud, fordi det har jeg fået fortalt er bedst smiley

Dagenham Redbridge FC (Drengerøv) 17. september 2018, 13:52
Talento De Dyrting sagde:
Jeg kører offensiv og langskud, fordi det har jeg fået fortalt er bedst smiley
Det gør jeg også, hvad med tempo og tacklinger?

Talento De Dyrting (BOBA) 17. september 2018, 14:04
Dagenham Redbridge FC sagde:
Talento De Dyrting sagde:
Jeg kører offensiv og langskud, fordi det har jeg fået fortalt er bedst smiley
Det gør jeg også, hvad med tempo og tacklinger?
Jeg har altid tacklinger på normal, men jeg har opstillet 4 taktikker, hvor tempo er på nedslappet, hvis jeg møder et dårligt hold, så jeg sparer på energien og forhåbentlig stadig vinder. Ellers har jeg en taktik med normal, øget og årets kamp tempo, som jeg bruger til fx bedre hold, hvor jeg ved at jeg skal have en sejr med hjem smiley
Besvar