NFL sæsonen 18/19.

Skrevet i Off-topic

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 14. september 2018, 08:07
Har vi nogle NFL interesserede derude i landet.

Hvem er jeres yndlingshold? Patriots
Hvem tror I mødes i Super Bowl? Tror det bliver enten Jaguars eller Patriots fra AFC, som mødes i weekenden og så tror jeg enten på Packers eller Rams fra NFC.
Nogen der enten spiller fantasy eller spiller med i nogle af de konkurrencer NFL som Weekly pickem, survivor m.m.?
Årets overraskelse? Jets. Jeg tror godt de kan få en fornuftig sæson, og nok det eneste hold i AFC east der kan true Patriots.
Årets negative hold? Saints

I må gerne byde ind i debatten og komme med andre spørgsmål

Randsea FC (Christian) 15. september 2018, 00:25
Vi har også NFL tråden, kan lige finde den senere

Hvem er jeres yndlingshold? Eagles
Hvem tror I mødes i Super Bowl? Jags og Eagles
Nogen der enten spiller fantasy eller spiller med i nogle af de konkurrencer NFL som Weekly pickem, survivor m.m.? Plejer at have en fantasy, men har ikke fået lavet en i år, har overvejet pickem
Årets overraskelse? Browns
Årets negative hold? Kunne blive mange hold,

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 15. september 2018, 23:57
Kan godt lave en pickem gruppe hvis det har interesse for folk

FC Voldborg (Alt sælges) 6. oktober 2018, 00:11
Hvem er jeres yndlingshold?
- Texans

Hvem tror I mødes i Super Bowl?
- Jaguars fra AFC møder Rams fra NFC - Rams ender som vindere og bliver et middelmådigt hold i næste sæson, lidt ligesom jeg tror vi ser det med Eagles i denne sæson. Saints når langt, men ikke i Super Bowl. Kan Trubisky holde et fornuftigt niveau, kan Bears også et langt playoff-run med det solide defense som anker.

Årets overraskelse?
- Bucs har været det indtil videre med hvad der lignede det hårdeste kampprogram og en Fitzmagic i topform. Også Chiefs har leveret over forventning, men værd at bemærke, mod ringere modstandere end Bucs. For resten af sæsonen tror jeg at Browns kommer til at levere en god sæson og som minimum kæmpe om et wild card spot i AFC North.

Årets negative hold?
- Hvis der menes årets "flop", vil jeg mene at Eagles har floppet indtil videre, men dog uden Wentz ved roret på offense. Jeg vover pelsen og forudser enden på Patriots og Bradys legacy - HVIS de når slutspillet, ryger de senest ud i conference finals, hvilket må siges at være under forventning for Patriots.

Randsea FC (Christian) 6. oktober 2018, 22:24
Eagles som negative hold? Vil du ikke godt begrunde det? havde du forventet 4-0 nu eller ?

Alle Eagles kampe har været tætte, Eagles har haft et stort set ikke eksisterende receiver og rb korps i de første 3-4 kampe, pga skader og har igen fået en ny skade til Derek Barnett, samt Rodney Mcleod er ude resten af sæsonen. Og så som du selv siger, Wentz er tilbage, han er dog stadig lidt rusten.

Glæder mig til Jay Ajayi er tilbage i fuld styrke, han spiller pt med en brækket ryg, og Jeffrey er også lige kommet tilbage fra skade.


FC Voldborg (Alt sælges) 6. oktober 2018, 23:41
Randsea FC sagde:
Eagles som negative hold? Vil du ikke godt begrunde det? havde du forventet 4-0 nu eller ?

Alle Eagles kampe har været tætte, Eagles har haft et stort set ikke eksisterende receiver og rb korps i de første 3-4 kampe, pga skader og har igen fået en ny skade til Derek Barnett, samt Rodney Mcleod er ude resten af sæsonen. Og så som du selv siger, Wentz er tilbage, han er dog stadig lidt rusten.

Glæder mig til Jay Ajayi er tilbage i fuld styrke, han spiller pt med en brækket ryg, og Jeffrey er også lige kommet tilbage fra skade.
Tak for at udfordre min måske lidt kontroversielle kommentar. Det er utrolig svært at vælge ét hold der har skuffet fælt, men at Eagles er 0.500 efter 4 kampe mener jeg er under forventning. At man taber til et hold som Bucs, som ganske vist har spillet flot, men på papiret burde have det meget svært mod Eagles, synes jeg siger meget. Derudover var det ikke overbevisende mod Colts, der lige så godt kunne have vundet og de tabte tilmed til Titans - Ja, mange mener at Titans er gode, men jeg kan ikke helt følge hypen omkring dem (AFC South rival) smiley

Når det så er sagt, tror jeg da bestemt også at de viser bedre spil i de kommende uger, alt efter hvor meget rust Wentz skal have banket af sig.

Randsea FC (Christian) 7. oktober 2018, 01:48
Kan godt se hvad du mener, men kigger man på det, er det ikke så overraskende at Eagles starter 2-2, set med alle de skader, og man taber trods alt kun med en score i begge kampe, og den ene endda i OT.

Personligt ser jeg selv hold Texans, Cardinals og Falcons og til dels også Raiders som større skuffelser.
Besvar