Hvad tænker du kan løfte Vman.. ?

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 6. oktober 2018, 16:45
FC Deluga sagde:
En app får vi ikke. Men der har været snakket om en progressiv web-app.

Hvorfor får vi ikke en app?
Problemet ligger I at Vman ikke bare kan udgive en app med kun dele af funktioner, de skal udgive en app som kan det hele på én gang, ellers får appen hurtigt dårlige anmeldelser, det vil påvirke negativt på omdømmet, og kan have stor betydning på app markedet.

Derudover hvis Vman skal have en app, vil det ikke være muligt at kunne købe licens via appen. - Hvorfor?
Apple og android tager 30% af al salg via en app og som det er lige pt. har Vman ikke råd til det. Det er pænt mange penge de vil miste hvis 50% af alle brugere købte via appen.
Dem som ikke kender vman, vil derfor ikke kunne vide at man kunne spille med licens og derfor få adgang til flere features, fordi.
1. Vman må ikke reklamere med deres licens.
2. Vman må ikke have et link til deres hjemmeside.

Det begrænser dem en hel del, og derfor er der ikke tale om en app.
Der er højest sandsynligvis også andre grunde jeg har glemt at få med.

Men Dennis har snakket om at lave en progressiv Web-app, hvilket skulle fungere lige så godt eller bedre end en app. Men det kommer nok ikke før ungdomsholdet engang er kommet ud.

Hvad gælder statsloft meget enig, det burde ikke have været der, men det er det, så det må vi desværre leve med.
Hvorfor kan Vman så ikke udvikle og udgive en app, med alle funktioner... ?

Kollywood (Mr Kollywood) 6. oktober 2018, 17:21
FC Deluga sagde:
En app får vi ikke. Men der har været snakket om en progressiv web-app.

Hvorfor får vi ikke en app?
Problemet ligger I at Vman ikke bare kan udgive en app med kun dele af funktioner, de skal udgive en app som kan det hele på én gang, ellers får appen hurtigt dårlige anmeldelser, det vil påvirke negativt på omdømmet, og kan have stor betydning på app markedet.

Derudover hvis Vman skal have en app, vil det ikke være muligt at kunne købe licens via appen. - Hvorfor?
Apple og android tager 30% af al salg via en app og som det er lige pt. har Vman ikke råd til det. Det er pænt mange penge de vil miste hvis 50% af alle brugere købte via appen.
Dem som ikke kender vman, vil derfor ikke kunne vide at man kunne spille med licens og derfor få adgang til flere features, fordi.
1. Vman må ikke reklamere med deres licens.
2. Vman må ikke have et link til deres hjemmeside.

Det begrænser dem en hel del, og derfor er der ikke tale om en app.
Der er højest sandsynligvis også andre grunde jeg har glemt at få med.

Men Dennis har snakket om at lave en progressiv Web-app, hvilket skulle fungere lige så godt eller bedre end en app. Men det kommer nok ikke før ungdomsholdet engang er kommet ud.

Hvad gælder statsloft meget enig, det burde ikke have været der, men det er det, så det må vi desværre leve med.
kan du uddybe hvad en proggresiv web-app er?

Loyals (VMEnhancer) 6. oktober 2018, 18:19
@Statsloft

Statsloftet er et resultat af at kampmotoren ikke er bygget til at håndtere egenskaber over 100.

Et quickfix kunne være at tage den rå egenskab for alle spillere og begge hold og gange en faktor under 1 på, således de egenskaber kampmotoren får som input som kan håndteres af kampmotoren.

Det er ikke sikkert at det er så simpelt, men jeg kan da forelægge det for udviklerne.

Vejen Boldklub (Knud Nielsen) 6. oktober 2018, 18:35
Jeg har spillet hattrick 1 år nu og er vendt tilbage til Vman fordi ungdoms ligaen er lige. På trapperne, når denne er implementeret bliver det et attraktivt spil, så skal der bare laves en massiv reklame så skal i bare se vækst

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 6. oktober 2018, 18:46
Loyals sagde:
@Statsloft

Statsloftet er et resultat af at kampmotoren ikke er bygget til at håndtere egenskaber over 100.

Et quickfix kunne være at tage den rå egenskab for alle spillere og begge hold og gange en faktor under 1 på, således de egenskaber kampmotoren får som input som kan håndteres af kampmotoren.

Det er ikke sikkert at det er så simpelt, men jeg kan da forelægge det for udviklerne.
Den er jeg med på.

Demir Group Sivasspor (Furkan) 6. oktober 2018, 23:28
Ved godt det måske kan lyde dumt, men måske en restart af spillet. - Så alle kan starte på lige fod og forfra. Da folk har flere millioner at gøre godt med så vil nye spillere, måske se det som en kæmpe udfordring fordi det vil nok tage dem flere år at komme derop på det niveau.

Selvfølgelig vil folk være for og imod dette, men tænker en restart kunne være fornuftigt. Så kunne vman-ledelsen sende en mail ud til alle dem de har permission på og melde dem om et restart. Selvfølgelig kunne man os markedsføre det på Facebook forud og efterfølgende.

/DEMIR

Kollywood (Mr Kollywood) 6. oktober 2018, 23:51
FC Demir sagde:
Ved godt det måske kan lyde dumt, men måske en restart af spillet. - Så alle kan starte på lige fod og forfra. Da folk har flere millioner at gøre godt med så vil nye spillere, måske se det som en kæmpe udfordring fordi det vil nok tage dem flere år at komme derop på det niveau.

Selvfølgelig vil folk være for og imod dette, men tænker en restart kunne være fornuftigt. Så kunne vman-ledelsen sende en mail ud til alle dem de har permission på og melde dem om et restart. Selvfølgelig kunne man os markedsføre det på Facebook forud og efterfølgende.

/DEMIR
Tvivler på at dem der har smidt års arbejde i spillet, ville synes at det var en god idé. Personligt ville jeg stoppe, hvis det skete.

Demir Group Sivasspor (Furkan) 7. oktober 2018, 04:04
Eventuelt vær mere aktiv på Facebook, ved at lave konkurrencer..

"Vind en PS4 eller noget andet" Hvis du liker, kommentere og deler smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 7. oktober 2018, 07:54
Salford City FC sagde:
FC Demir sagde:
Ved godt det måske kan lyde dumt, men måske en restart af spillet. - Så alle kan starte på lige fod og forfra. Da folk har flere millioner at gøre godt med så vil nye spillere, måske se det som en kæmpe udfordring fordi det vil nok tage dem flere år at komme derop på det niveau.

Selvfølgelig vil folk være for og imod dette, men tænker en restart kunne være fornuftigt. Så kunne vman-ledelsen sende en mail ud til alle dem de har permission på og melde dem om et restart. Selvfølgelig kunne man os markedsføre det på Facebook forud og efterfølgende.

/DEMIR
Tvivler på at dem der har smidt års arbejde i spillet, ville synes at det var en god idé. Personligt ville jeg stoppe, hvis det skete.
Jeg ville også stoppe. Gider ikke bruge flere år på igen at opnå verdensklasse anlæg og stadion med 120.000 sidepladser. Jeg har betalt licens i mange år for at få det. Får vi alle sammen vores licenspenge retur. Det bliver vmans død.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 7. oktober 2018, 08:02
Vman burde få spillet til at gå lidt hurtigere. Det tager alt for lang tid at komme frem i spillet. Og det tager et år at træne en spiller så han er klar til kamp. Vi snakker langsom spil. Mega langsom.
Besvar