Stopper :(

Skrevet i Generelt

Mini Maxi FC (Ynnick) 16. oktober 2018, 09:54
Hej alle.

Jeg trækker stikket. Jeg har forsøgt at holde en form for positivisme, siden de nye ændringer. Men lige siden dengang, er markedet gået en vej, og det er tilbage. Som en bruger, der ikke kan/vil bruge alverdens tid pr. dag, og på det seneste har været på ca. 5-10 min. om dagen, og maks 30 min, når jeg virkelig har skulle reagere på nogle kritiske punkter ved min klub. Så kan det ikke løbe rundt for min klub.

Mine udgifter overstiger mine indtægter, og jeg får færre og færre credits at handle for. Hvis jeg skal købe spillere, som har en vurdering, som er brugbare for mig, så skal jeg købe dem sidst i 20'erne start 30'erne. Deres værdi falder nu så hurtigt, at inden de har tjent deres formål, så er de faldet for meget i værdi, og de har krævet for meget løn.

Jeg ved ikke om andre har det som mig. Men jeg vil ikke mere. smiley

Tak for denne gang.

Merseyside Mates (Christian Klopp) 16. oktober 2018, 10:02
Ellers fedt du har et hold med mange nationale (amerikanske) spillere på. Ikke så tit man ser det.

Jeg har altså også svært ved at tjene penge. Og det gør jeg heller ikke pt. Men jeg tror at man må affinde sig med, at man er nødt til at købe gamle spillere, som man ikke kommer til at tjene på. Vil man dette, skal man nok gå efter de yngre modeller - og det kræver som du selv påpeger, at man bruger mere end 5-10 minutter dagligt. Dét eller selvfølgelig være heldig og trække et talent med et lækkert potentiale.

Gudenå FC (Blaki er god) 16. oktober 2018, 11:34
Jeg finder noget at være glad for,ikke kun pokal og c. men sjove navne osv. har et James bond hold nu har lavet en fc som heder Wacian Jemes Bond han bliver hold kaptajn, jeg også lvaet en Roger Waters fra Pink Floyd, han lavet på Roger Waters 75 år fødselvsdag og jeg har købt en gamel spiller der heder Clint Eastwood,

Mini Maxi FC (Ynnick) 16. oktober 2018, 12:20
Det er ret smart! smiley Kan være jeg skal gøre det, hvis jeg starter op igen, en dag.

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 16. oktober 2018, 14:59
smiley

Besvar