Træningsfejl i spillet

Skrevet i Generelt

TST INDUSTRIES (PEP) 7. november 2018, 08:14
Godmorgen.

Jeg har flere gange undret mig over mine spilleres træninger på det seneste. Jeg tror at der er tale om en fejl i spillet, eller også er det mig, som ikke anede at det fungerede sådan.

Jeg træner min forsvarsspiller idag i gruppen "Defensiv træning", hvor jeg smider alle grønne felter af i Tackling og Hurtighed. Min forsvarsspiller har ikke fuld i hverken Tackling eller Hurtighed, dog har han 100 i begge, men med god mulighed for at stige stadigvæk. Det ender dog med at han kun træner Tackling, selvom træningsgruppen hedder Defensiv træning. Han bør stige i 4 forskeliige stats, men han stiger kun i 3.

https://www.virtualmanager.com/players/12186208-edgard-denizot

Er det ikke en fejl?

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 7. november 2018, 09:47
Det ligner en fejl. Kunne der måske være andre som har oplevet dette.

Lyonnais Olympique (Je suis Dieu) 7. november 2018, 12:57
Jeg har samme problem, har bemærket det i nogle uger nu. smiley

TST INDUSTRIES (PEP) 7. november 2018, 13:38
Lyonnais Olympique sagde:
Jeg har samme problem, har bemærket det i nogle uger nu. smiley
Jeps, det er samme tidsrum som mit så. Tror jeg oplevede det for første gang for ca. 3 uger siden, men tænkte, at det bare var en enkel fejl, hvorfor jeg ikke foretog mig yderligere.
Det er tilsyneladende mere udbredt end først antaget.

Mvh

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 7. november 2018, 22:05
TST INDUSTRIES sagde:
Godmorgen.

Jeg har flere gange undret mig over mine spilleres træninger på det seneste. Jeg tror at der er tale om en fejl i spillet, eller også er det mig, som ikke anede at det fungerede sådan.

Jeg træner min forsvarsspiller idag i gruppen "Defensiv træning", hvor jeg smider alle grønne felter af i Tackling og Hurtighed. Min forsvarsspiller har ikke fuld i hverken Tackling eller Hurtighed, dog har han 100 i begge, men med god mulighed for at stige stadigvæk. Det ender dog med at han kun træner Tackling, selvom træningsgruppen hedder Defensiv træning. Han bør stige i 4 forskeliige stats, men han stiger kun i 3.

https://www.virtualmanager.com/players/12186208-edgard-denizot

Er det ikke en fejl?
Uden at vide, og uden at have sat mig nærmere ind i det..
Kan det så ikke være en decimalfejl i exchanger...
Nogen der har oplevet det samme, hvor de træner
på spillere der er under 100 i en egenskab.. ?

Loyals (VMEnhancer) 8. november 2018, 16:28
Er I sikre på at det ikke altid har været sådan?
Jeg mindes at have hørt/læst/oplevet at det kun kan lade sig gøre at stige hvis egenskaben ikke er over 100.00 ved træningen.

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 8. november 2018, 16:52
Loyals sagde:
Er I sikre på at det ikke altid har været sådan?
Jeg mindes at have hørt/læst/oplevet at det kun kan lade sig gøre at stige hvis egenskaben ikke er over 100.00 ved træningen.
Max. plejer at være ved 101.00.

En af mine egne stiger fx med over 100 endda i flere forskellige egenskaber: https://www.virtualmanager.com/players/12153781-tommy-blom

TST INDUSTRIES (PEP) 8. november 2018, 16:53
Loyals sagde:
Er I sikre på at det ikke altid har været sådan?
Jeg mindes at have hørt/læst/oplevet at det kun kan lade sig gøre at stige hvis egenskaben ikke er over 100.00 ved træningen.
Det er helt forkert. Man kan sagtens træne i en egenskab med over 100, såfremt der er mulighed for at stige. Det gør samtlige managers dagligt for at undgå at ens spillere falder i vurdering/de vigtigste stats.

Ps. Nu er du jo crew. Så ved du om denne tråd bliver set af de rigtige folk, der kan gøre noget ved fejlen i spillet? Eller skal jeg selv smide en supportsag ang. fejl i spillet afsted?

Loyals (VMEnhancer) 8. november 2018, 17:28
TST INDUSTRIES sagde:
Det er helt forkert. Man kan sagtens træne i en egenskab med over 100, såfremt der er mulighed for at stige. Det gør samtlige managers dagligt for at undgå at ens spillere falder i vurdering/de vigtigste stats.

Ps. Nu er du jo crew. Så ved du om denne tråd bliver set af de rigtige folk, der kan gøre noget ved fejlen i spillet? Eller skal jeg selv smide en supportsag ang. fejl i spillet afsted?
Jeg og en anden er gatekeepers på bugs, så der skal ikke en supportsag afsted.

Fejl som disse opstår som regel som følge af en ændring et sted også påvirker andre ting end de tilsigtede. Eksempelvis har sorteringen af personale en gang imellem hoppet lidt rundt.

Slettet klub 8. november 2018, 18:56
Dette jeg har også før oplevet. Det jeg tror der sker er, at hvis nu f.eks. spilleren har 100 i tackling + yderligere 150 xp i tackling, så ville han med den kommende træning komme til at overskride de 202 xp det kræver at stige i tackling, dermed ramme 101. Derfor tror jeg bare at denne del af træningen bliver "slettet", og gennemsnittet af træningen vil derfor være betydeligt lavere end normalt.

Håber det giver mening, det var lidt svært at formulere.. Det skal lige siges at dette er min personlige teori, ikke noget jeg har nogle referencer til.

God aften smiley
Besvar