♣ Tobe's grafik ♣ Få dit logo eller banner her! ♣

Skrevet i Banner/logoer

Orlando Pirates (RØ) 13. november 2018, 13:37
Hej, mega fedt initiativ smiley

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg kunne godt tænke mig et logo som dette: https://www.virtualmanager.com/clubs/555194 - blot med Ryan Giggs i stedet for, og gerne i farverne hvid, rød og sort smiley Tekst: Giggsy FC

På forhånd tak

Liverpool (Tobe) 13. november 2018, 13:54
Giggsy FC sagde:
Hej, mega fedt initiativ smiley

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg kunne godt tænke mig et logo som dette: https://www.virtualmanager.com/clubs/555194 - blot med Ryan Giggs i stedet for, og gerne i farverne hvid, rød og sort smiley Tekst: Giggsy FC

På forhånd tak
Burde godt kunne lade sig gøre. Kigger på det i aften.

Slettet klub 13. november 2018, 19:52
Hej Tobe
Jeg så dit opslag, og tænkte det ville være en fantastisk mulighed for en nystartet klub som mig at få lavet en flot logo samt banner af dig, da dine tidligere kreationer ser gode ud.

Logo
Form: Cirkel
Skrift: Gothic > Modern
Farver: Klubfaver (Hvid og rød) Jeg tænker evt hvid kant med rød skrift og så motiv i midten
Motiv: Motivet tænker jeg enten en stand, eller en bølge af en art (må gerne være realistisk i farverne, tænker umiddelbart at hvid og rød er svære at integrere så at det nok vil se pænest ud hvis de stod rundt i cirklens yderkant (Kunne være fedt med Since 2018 eller Est 2018)

Banner
Farver: Samme pricinp (hvid og rød) Jeg kan godt lide noget som ligger op af logoet, ellers frit valg på alle hylder
Skrift: Tænker at kører i samme stil med Gothic > Modern
Motiver: Her tænker jeg det samme, at det kunne være fedt med evt en strand eller nogle bølger (Kunne også være fedt hvis der stod (Since 2018 eller Est 2018)

På forhånd tak!

Morgan United (Casper Herold Hansen) 13. november 2018, 20:46
Super fedt med mennesker som dig! Jeg har et ønske her, som jeg håber du vil lege lidt med.

Logo:

* Form - Rund

* Skrift - Morgan United

* Farver - Gul og sort

* Motiv - Kaptajn Morgan manden


Banner:

* Farver - Gul og sort

* Skrift - Morgan United

* Motiv - Kaptajn Morgan manden (Gerne zoomet, close up på hovedet) Gerne i begge sider



Mvh Casper
Morgan United

FC Spasticsquad (Michael G) 14. november 2018, 08:10
Hej Igen Johnny.

Jeg har selvfølgelig været så dum ikke at skrive FC Spasticsquad, så de vil ikke godkende mit logo og Banner, er det noget du kan lave om?

M.V.H SpasticSquad.

Liverpool (Tobe) 15. november 2018, 20:58
Giggsy FC sagde:
Hej, mega fedt initiativ smiley

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg kunne godt tænke mig et logo som dette: https://www.virtualmanager.com/clubs/555194 - blot med Ryan Giggs i stedet for, og gerne i farverne hvid, rød og sort smiley Tekst: Giggsy FC

På forhånd tak

Slettet klub 16. november 2018, 16:25
Hejsa. Du må gerne hjælpe mig med et logo og banner.

Krav til Logo:

Logoet på gerne være formet ligesom Havdrups logo (Søg Havdrup logo) på google.

Farverne skal være sort, rød og hvid.
Klubnavnet skal indgå i logoet.
Udover det overnævne, så må d gerne komme med dine egne ideer.

Krav til banner:

Det må gerne være samme farver. Gerne sort bagrund, også hvidt og rødt indeni (Tekst og andet sjovt) Klubnavn skal stå der, samt at klubben er stiftet i 2018.

Tussind tak på forhånd!! smiley

Liverpool (Tobe) 19. november 2018, 12:01
Ocean Tide Terrors sagde:
Hej Tobe
Jeg så dit opslag, og tænkte det ville være en fantastisk mulighed for en nystartet klub som mig at få lavet en flot logo samt banner af dig, da dine tidligere kreationer ser gode ud.

Logo
Form: Cirkel
Skrift: Gothic > Modern
Farver: Klubfaver (Hvid og rød) Jeg tænker evt hvid kant med rød skrift og så motiv i midten
Motiv: Motivet tænker jeg enten en stand, eller en bølge af en art (må gerne være realistisk i farverne, tænker umiddelbart at hvid og rød er svære at integrere så at det nok vil se pænest ud hvis de stod rundt i cirklens yderkant (Kunne være fedt med Since 2018 eller Est 2018)

Banner
Farver: Samme pricinp (hvid og rød) Jeg kan godt lide noget som ligger op af logoet, ellers frit valg på alle hylder
Skrift: Tænker at kører i samme stil med Gothic > Modern
Motiver: Her tænker jeg det samme, at det kunne være fedt med evt en strand eller nogle bølger (Kunne også være fedt hvis der stod (Since 2018 eller Est 2018)

På forhånd tak!




FC Pizzabarbaros (Casper the Cat) 19. november 2018, 12:57
Hejsa, jeg ønsker mig et nyt logo + banner:

Logo
Form: Cirkel
Skrift (evt. font fra dafont.com): FC Pizzabarbaros EST. 2011 (skriftype fra dafont.com: New Amsterdam)
Farver: Mørkerød samt gul eller hvis (matche med motiv)
Motiv: Pizza eller pizzaslice

Banner
Farver: Mørkerød samt gul eller hvis (matche med motiv)
Skrift (evt. font fra dafont.com): FC (dafont.com - New Amsterdam)
Motiver: Samme motiv(er) som logo

På forhånd mange tak!

Hilsen Casper smiley

FC Woodwood (Manager i FC Woodwood) 20. november 2018, 13:09
Hey

Jeg ønsker mig et fedt logo og et fedt banner
Håber du vil hjælpe med det.

Logo

Form: cirkel
Skrift: FC WOODWOOD, EST 2018
Farver: sort, hvid og rød.
Motiv: et W som du må lege med

Banner

Skrift: WOODWOOD
farver: sort, hvid og rød.
Motiv: selvvalgt

Du må gerne selv eksperimentere med det hvis du har gode ideer til det.

Skriften må gerne være det samme som tøjmærket Wood Wood

Tak pf

FC Woodwood









Besvar