Det evige dilemma - stadion eller anlæg?

Skrevet i Generelt

Gli Elefanti (NJ) 26. november 2018, 19:08
Hej,
Er ikke den mest aktive på forum, så jeg beklager, hvis det her indlæg ikke hører til her i Generelt.

Jeg står i det evige dilemma mellem at opgradere stadion eller træningsanlæg.

Fakta er, at jeg lige nu har 30 millioner på kontoen og et hold, som jeg mener, er rustet til den nære fremtid.

Jeg har konsekvent udsolgt med entre på 8c på niveau 3 stadion.

Mit spørgsmål er bare, om det mest fornuftige er at opgradere til turkis (25 millioner), opgradere stadion til niveau 4 (10,2 millioner) eller måske bare vente lidt endnu?

Personligt hælder jeg mest til stadion baseret på, at jeg ikke har behov for at satse ungt. Men ser frem til at høre, hvad I synes, og måske bare have en generel debat om, hvorvidt træningsanlæg eller stadion er bedst smiley

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 26. november 2018, 19:52
stadion

Spurs (Møller) 26. november 2018, 19:59
Stadion

Chelsea Own (mastermark) 26. november 2018, 20:10
er det ikke bare spild at upgradere til niveau 4 hvad for du ud af det?

Gli Elefanti (NJ) 26. november 2018, 20:14
Chelsea Own sagde:
er det ikke bare spild at upgradere til niveau 4 hvad for du ud af det?
På sigt vil det vel give billetindtægter, der overstiger, hvad jeg kan tjene nu

ASAP Hucci (Carsten Bøvling) 26. november 2018, 20:14
Jeg ville klart opgraderer stadion, for at få flere indtægter fra entre. Dog ville jeg gemme lidt penge, så du kan købe nye spillere da nogle af dine spillere snart rammer pensionsalderen. Men klart stadion, især når du har lidt ældre spillere hvor udvikling i stats er mindre betydeligt end hos unge spillere.
Blot mine tanker - ASAP Hucci

Avispa Fukuoka (Pause) 26. november 2018, 20:14
Stadion.

Brug 10 mio på stadion, og invester de resterende penge i dit hold. Derved står du bedre stillet i divisonerne, hvilket giver en større chance for flere tilskuere.

Når du har penge nok og når du har udsolgt på 8c på niveau 4, så gør du det samme, hvis du altså stadig foretrækker at spille med hvor det er sjovt.

Bones of Thor (Thorbone) 26. november 2018, 21:46
Udsolgt på 8C.....stadionudvidelse ingen tvivl.
Din trup kan spille længe endnu uden spillerfornyelse, er allerede "bedre end stadion" og vil langsomt blive endnu bedre, så jeg ville nok skynde mig at købe en ny hovedtribune sænke billetprisen. Derudover ville jeg overveje at udvide andre steder efterhånden som tribunerne bliver nedslidte og sænke billetprisen yderligere indtil der er næsten udsolgt på 5c.

Du skal selvfølgelig holde øje med at du har nok credits på kistebunden til spillere, når det bliver aktuelt.

Talento De Dyrting (BOBA) 26. november 2018, 22:02
Jeg har lige stået i din situation og efter at have brugt 10 mio på stadion, valgte jeg at opgradere mit anlæg i dag.
- men jeg har altid foretrukket stadion fremfor anlæg smiley

Gli Elefanti (NJ) 26. november 2018, 22:16
Tak for alle jeres svar.

Jeg er nået frem til samme konklusion, som I stort set alle sammen når. Nu er stadion i hvert fald i gang med en opgradering. Og så er der 18 millioner på kontoen, der kan gå til nye spillere, når jeg om et par måneder rammes af pensioner.
Besvar