Det evige dilemma - stadion eller anlæg?

Skrevet i Generelt

Newcomer (Billige spillere til salg) 26. november 2018, 23:12
Calcio Arsenal sagde:
Tak for alle jeres svar.

Jeg er nået frem til samme konklusion, som I stort set alle sammen når. Nu er stadion i hvert fald i gang med en opgradering. Og så er der 18 millioner på kontoen, der kan gå til nye spillere, når jeg om et par måneder rammes af pensioner.
Du er godt klar over at du ikke behøver at opgradere det hele på en gang ? smiley smiley smiley

Gli Elefanti (NJ) 26. november 2018, 23:32
Newcomer sagde:
Calcio Arsenal sagde:
Tak for alle jeres svar.

Jeg er nået frem til samme konklusion, som I stort set alle sammen når. Nu er stadion i hvert fald i gang med en opgradering. Og så er der 18 millioner på kontoen, der kan gå til nye spillere, når jeg om et par måneder rammes af pensioner.
Du er godt klar over at du ikke behøver at opgradere det hele på en gang ? smiley smiley smiley
Jo jo, det er jeg da. Men jeg havde pengene og blev nok lidt ivrig... smiley

Bones of Thor (Thorbone) 26. november 2018, 23:52
Det var måske heller ikke så dumt at udvide til 20.000.
Jeg kan se at de andre tophold i din division, trækker pænt over 20.000 (dem der har stadionkapacitet ti det) så du skal have sænket billetprisen til 5 eller 6 C.

Måske bør du allerede nu holde øje med om der skal bygges en endnu større hovedtribune.

Bones of Thor (Thorbone) 27. november 2018, 00:05
Ps
Tillykke med sejren over Bournemouth i går, "Greven" ser ud til at have styr på det.

(Emery ligner Grev Dracula så præcist, at der ikke hersker tvivl om, at han er den udødelige himself. Han bør fremover tituleres derefter)

Gli Elefanti (NJ) 27. november 2018, 00:05
Bones of Thor sagde:
Det var måske heller ikke så dumt at udvide til 20.000.
Jeg kan se at de andre tophold i din division, trækker pænt over 20.000 (dem der har stadionkapacitet ti det) så du skal have sænket billetprisen til 5 eller 6 C.

Måske bør du allerede nu holde øje med om der skal bygges en endnu større hovedtribune.
Mit konservative bud er jeg vil trække 17-18 tusind på 5C, så pengene er fint givet ud allerede. Derfor jeg opgraderede det hele.

Gli Elefanti (NJ) 27. november 2018, 00:07
Bones of Thor sagde:
Ps
Tillykke med sejren over Bournemouth i går, "Greven" ser ud til at have styr på det.

(Emery ligner Grev Dracula så præcist, at der ikke hersker tvivl om, at han er den udødelige himself. Han bør fremover tituleres derefter)
Hvis Dracula fik et barn med Matthew McConaughey haha smiley Men jo indtil videre ser det da lovende ud.

Bones of Thor (Thorbone) 27. november 2018, 00:13
Ja det ser fint ud, nu skal Tottenham lige have en solid gang prygl på søndag, så verdensordnen kan komme på plads igen.
Besvar