Vil op igen - hvad skal jeg sælge til?

Skrevet i Generelt

Klopps Kids (Værste træningskrise nogensinde) 20. januar 2019, 03:11
Som overskriften afslører, vil jeg gerne med op og kæmpe i divisionerne igen, da jeg efter 1-1,5 måneds tid med optræning af unge er begyndt at kede mig. Derfor vil jeg gerne sende alle de unge videre og investere i ældre spillere igen. Sandheden er, at jeg aldrig har været den helt store ekspert ift. unge spillere, og derfor kunne det være hjælpsomt, hvis en bedrevidende end mig kunne komme med noget hjælp. Eksempelvis, hvad jeg kan kræve for de enkelte spillere, da jeg næsten ingen forstand har på, hvad mine spillere er værd.

AC Wild Dogs (Tjek profilen - eller lad være) 20. januar 2019, 09:47
Du kunne evt. sælge 12-14 unge og købe ældre spiller og derved både have unge og gamle?

Vorup FB (Glinvad) 20. januar 2019, 10:24
Se PB smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 20. januar 2019, 11:18
FC Mondas sagde:
Som overskriften afslører, vil jeg gerne med op og kæmpe i divisionerne igen, da jeg efter 1-1,5 måneds tid med optræning af unge er begyndt at kede mig. Derfor vil jeg gerne sende alle de unge videre og investere i ældre spillere igen. Sandheden er, at jeg aldrig har været den helt store ekspert ift. unge spillere, og derfor kunne det være hjælpsomt, hvis en bedrevidende end mig kunne komme med noget hjælp. Eksempelvis, hvad jeg kan kræve for de enkelte spillere, da jeg næsten ingen forstand har på, hvad mine spillere er værd.
Orienter dig på t-listen og sæt dem derpå til en rimelig pris i forhold til lignende spillere. Det er metoden. På den måde får den den pris du ønsker og du får samtidig indblik i markedet for den alder spillerne har.
Besvar