Laver logo/bannere for tre klubber

Skrevet i Banner/logoer

Van Gils (Bruun - Skriv for grafik) 8. marts 2019, 20:09
De blå ulve sagde:
Hvis du har tid kunne jeg egentlig også godt bruge et banner, det jeg selv har lavet er da ret noob
Så fik jeg lavet et banner til dig! Valgte dog også at lave et logo med på vejen smiley


Van Gils (Bruun - Skriv for grafik) 8. marts 2019, 20:18
Costa Del Crime sagde:
Også her, hvis du har resterende tid til overs smiley

Meget freestyle, dog kunne det være fedt hvis det indeholdt lidt af Spaniens farver, hav, strand, måske noget der relaterer til "crime" ? smiley

Helst skjold-formet

Hilsen Mathias !
SM boldklub sagde:
Hvis du har lyst og tid tilovers vil jeg også rigtigt gerne have et logo eller banner smiley
Det bliver sgu ikke mere lige foreløbig drenge. Det kan være jeg laver et par igen, inden for de kommende dage, og så skal jeg nok have jer i tankerne smiley

De blå ulve (Astrup) 8. marts 2019, 20:20
Van Gils sagde:
De blå ulve sagde:
Hvis du har tid kunne jeg egentlig også godt bruge et banner, det jeg selv har lavet er da ret noob
Så fik jeg lavet et banner til dig! Valgte dog også at lave et logo med på vejen smiley

Det der er så frækt, tusind tak mate <3

Apex Academy (Valentino) 8. marts 2019, 21:25
Har også brug for at banner samt logo hvis du får tid og lyst igen :-) - Krav og idéer kommer her:

Logo:
Krav: Skal indeholde mindst to af disse farver: Sort, hvid, Rød
Idéer: En linje/streg(i rød eller hvid) der følger periferien i logoet. To store A'er der står i forgrunden og baggrunden af hinanden så det bliver lidt 3-dimensionelt.. Kan ikke lige finde et billede der viser hvad jeg mener, men noget i stil med:

A -Hvor de altså bare står mere oven i hinanden/overlapper
A


Banner: Samme farver som logoet (gerne sort og hvid) .. evt en spækhugger ude i siderne eller andre apex-rovdyr, så længe dyrets farver passer til banneret og logoet.. ''Apex Academy'' skal der bare stå


Og ja.. det eneste der er vigtigt i forhold til samspillet mellem logo og banner er farverne

Derps XL (Zoix) 9. marts 2019, 00:06
Hey Maten

Hvis du har lidt tid til overs på et tidsspunkt, så kunne det da være smadder fedt hvis du havde lysten til at lave lidt lækkert til mig :-)

Der er egentlig meget frie hænder her, da jeg er taknemmelig for alt folk gider at bruge deres egen fritid på, at lave noget for andre.

-Dog må der gerne stå hvornår klubben blev stablet.
-Blå & Gul "kunne være en idë"

(Mangler både Logo & Banner)


Med Venlig Hilsen / Best Regards
Zoix

Van Gils (Bruun - Skriv for grafik) 9. marts 2019, 00:48
Costa Del Crime sagde:
Også her, hvis du har resterende tid til overs smiley

Meget freestyle, dog kunne det være fedt hvis det indeholdt lidt af Spaniens farver, hav, strand, måske noget der relaterer til "crime" ? smiley

Helst skjold-formet

Hilsen Mathias !
Så fik jeg lidt mere tid! Det blev ikke så meget det du ønskede, men håber stadig det kan bruges smiley


Van Gils (Bruun - Skriv for grafik) 9. marts 2019, 12:05
Apex Academy sagde:
Har også brug for at banner samt logo hvis du får tid og lyst igen :-) - Krav og idéer kommer her:

Logo:
Krav: Skal indeholde mindst to af disse farver: Sort, hvid, Rød
Idéer: En linje/streg(i rød eller hvid) der følger periferien i logoet. To store A'er der står i forgrunden og baggrunden af hinanden så det bliver lidt 3-dimensionelt.. Kan ikke lige finde et billede der viser hvad jeg mener, men noget i stil med:

A -Hvor de altså bare står mere oven i hinanden/overlapper
A


Banner: Samme farver som logoet (gerne sort og hvid) .. evt en spækhugger ude i siderne eller andre apex-rovdyr, så længe dyrets farver passer til banneret og logoet.. ''Apex Academy'' skal der bare stå


Og ja.. det eneste der er vigtigt i forhold til samspillet mellem logo og banner er farverne
Så fik jeg bikset noget sammen! smiley


Van Gils (Bruun - Skriv for grafik) 9. marts 2019, 13:27
SM boldklub sagde:
Hvis du har lyst og tid tilovers vil jeg også rigtigt gerne have et logo eller banner smiley
Så har jeg noget til dig også! smiley



- Bruun

Kenny G United (Kenny-G) 9. marts 2019, 15:13
Hej Van Gils,

Jeg mangler logo og banner til min klub - Kenny-G United. Jeg forestiller mig at det er i stil med Viborg FFs logo.

Kan du hjælpe?

Brems FC (Patrick Brems) 9. marts 2019, 20:09
Hej Van Gils,

Hvis du har mod på det, kunne jeg også rigtig godt tænke mig et logo samt et banner til min klub.
Jeg håber du har mod på det.
Besvar