Spillere mistede ikke energi efter træning

Skrevet i Generelt

Snake Town IF (Bruun) 11. marts 2019, 11:53
Hej derude.

Her i nat kort efter klokken 00:00 trænede jeg mine spillere og det var kun dem på ekstrem der mistede energi. De mistede dog kun mellem 0 og 8 procentpoint i energi. Dem der derimod stod til træning på "hård" intensitet mistede intet, hvad skyldes dette? smiley

EDIT: Trænede 00:08, altså efter energiforøgelsen.

Vejle Gunners (Mikel Galca) 11. marts 2019, 12:12
mener at energi forøgelsen først kommer omkring 00:05.
så måske har du trænet før energi forøgelsen, så dine spiller har fået nyt energi lige efter de har trænet

Snake Town IF (Bruun) 11. marts 2019, 12:18
Nej, de havde fået forøgelsen før jeg trænede smiley Som sagt, dem der var på ekstrem mistede kun mellem 0 og 8 procentpoint i energi, hvor de minimum burde miste mellem 9 og 18 procentpoint? smiley

Vorup FB (Glinvad) 11. marts 2019, 12:19
Det er en bug i spillet, som der har været der længe. Det sker vist kun om søndagen ved få tilfælde. Du kan bare glæde dig over det smiley

Snake Town IF (Bruun) 11. marts 2019, 12:20
Ja okay - for det er første gang siden jeg startede med vman, at jeg har oplevet det smiley

Snake Town IF (Bruun) 11. marts 2019, 12:21
Og fik desuden og det bedste træningssnit i klubbens historie, så det er win win smiley

Vorup FB (Glinvad) 11. marts 2019, 12:22
Fedt! Tillykke med det smiley

AG City (Manager i AG City) 11. marts 2019, 13:25
Vorup CF sagde:
Det er en bug i spillet, som der har været der længe. Det sker vist kun om søndagen ved få tilfælde. Du kan bare glæde dig over det smiley
Det håber jeg da ikke er rigtigt. I så tilfælde skal der udarbejdes en fejlrapport

7.4. Fejl i spillet
Fejl i spillet skal meddeles i en fejlrapport eller via support systemet. Fejl i spillet må ikke udnyttes til egen fordel.

Snake Town IF (Bruun) 11. marts 2019, 13:27
Så må du jo lave en fejlrapport smiley

AG City (Manager i AG City) 11. marts 2019, 13:36
Snake Town IF sagde:
Så må du jo lave en fejlrapport smiley
Jeg laver da ikke en fejlrapport på noget jeg ikke selv er udsat for
Jeg gjorde det, da jeg opdagede at mine spillere ikke gik på pension
Besvar