HJÆLP: Nyt navn

Skrevet i Generelt

Don Domingo FC (Kungfu) 11. marts 2019, 20:41
FC Nonsense sagde:
Don Domingo FC sagde:
Hej folkens,

Jeg er vendt retur efter et godt stykke tid væk fra VMAN.
Jeg fik en fin velkomst af de højere VMAN magter og tænkte alt var godt.

Nu har tanken om en ny æra strejfet mig og jeg har besluttet mig for at få et nyt navn.
Min kreativitet rækker ikke så langt... (Hint mit eksisterende navn..)

Derfor søger jeg råd hos jer!

Personligt ville jeg elske noget med Liverpool, men det er der vel også 200 andre managers der også ville..
Jeg er stor fan af Roberto Firmino og Van Dijk, såfremt det kan kobles til noget.

Helt alternativt lytter jeg meget til musik fra Kendrick Lamar og andet i rap-genren.

Men jeg er også helt åben for sjove og anderledes bud, jeg sætter stor pris på humor smiley

Jeg håber der findes nogle mere kreative folk en mig smiley
Lamar da vinde
Dijktatorholdet/Dijktatoren
Firministerne
Det er satme kreativt, jeg tænker dog at kravene til holdnavnet ikke bliver helt overholdt?

Eller er jeg helt gal på den her?

Mane M Jeff (Daniel) 11. marts 2019, 20:56
Team Aries sagde:
Mandige Kyllingevinger sagde:
Hvis man nu laver et nyt navn.(har selv overvejet af obvious grunde), er der så stadig logo-magere her inde?
Ja smiley
Har så lavet ny navn nu. Kender du en?

FC Nonsense (Frost) 11. marts 2019, 21:24
Don Domingo FC sagde:
FC Nonsense sagde:
Don Domingo FC sagde:
Hej folkens,

Jeg er vendt retur efter et godt stykke tid væk fra VMAN.
Jeg fik en fin velkomst af de højere VMAN magter og tænkte alt var godt.

Nu har tanken om en ny æra strejfet mig og jeg har besluttet mig for at få et nyt navn.
Min kreativitet rækker ikke så langt... (Hint mit eksisterende navn..)

Derfor søger jeg råd hos jer!

Personligt ville jeg elske noget med Liverpool, men det er der vel også 200 andre managers der også ville..
Jeg er stor fan af Roberto Firmino og Van Dijk, såfremt det kan kobles til noget.

Helt alternativt lytter jeg meget til musik fra Kendrick Lamar og andet i rap-genren.

Men jeg er også helt åben for sjove og anderledes bud, jeg sætter stor pris på humor smiley

Jeg håber der findes nogle mere kreative folk en mig smiley
Lamar da vinde
Dijktatorholdet/Dijktatoren
Firministerne
Det er satme kreativt, jeg tænker dog at kravene til holdnavnet ikke bliver helt overholdt?

Eller er jeg helt gal på den her?
Jeg ser nu ikke noget der ikke skulle være overholdt:
indstillinger sagde:
Klubnavne skal opfylde følgende krav:

Klubnavne, managernavne, stadionnavne og fanklubnavne må ikke være stødende. F.eks. må navnet ikke referere til kriminalitet eller sex. Navnene må heller ikke indehold ord eller fraser, som kan antyde at manageren er en del af Virtual Managers crew eller anden myndighed.
Store og små bogstaver skal anvendes skriftligt korrekt. Navnet skal starte med stort, og må ikke indeholde serier af bogstaver, der skiftevis er skrevet med stor og små. For eksempel vil "fc johnnyboy" eller "Fc JoHnNyBoY" blive afvist.
Det står validatoren frit for at afvise klubnavne som vurderes at være grænsetilfælde.
Ellers kan man jo altid sætte et FC e.l. foran/efter

Don Domingo FC (Kungfu) 11. marts 2019, 21:26
FC Nonsense sagde:
Don Domingo FC sagde:
FC Nonsense sagde:
Don Domingo FC sagde:
Hej folkens,

Jeg er vendt retur efter et godt stykke tid væk fra VMAN.
Jeg fik en fin velkomst af de højere VMAN magter og tænkte alt var godt.

Nu har tanken om en ny æra strejfet mig og jeg har besluttet mig for at få et nyt navn.
Min kreativitet rækker ikke så langt... (Hint mit eksisterende navn..)

Derfor søger jeg råd hos jer!

Personligt ville jeg elske noget med Liverpool, men det er der vel også 200 andre managers der også ville..
Jeg er stor fan af Roberto Firmino og Van Dijk, såfremt det kan kobles til noget.

Helt alternativt lytter jeg meget til musik fra Kendrick Lamar og andet i rap-genren.

Men jeg er også helt åben for sjove og anderledes bud, jeg sætter stor pris på humor smiley

Jeg håber der findes nogle mere kreative folk en mig smiley
Lamar da vinde
Dijktatorholdet/Dijktatoren
Firministerne
Det er satme kreativt, jeg tænker dog at kravene til holdnavnet ikke bliver helt overholdt?

Eller er jeg helt gal på den her?
Jeg ser nu ikke noget der ikke skulle være overholdt:
indstillinger sagde:
Klubnavne skal opfylde følgende krav:

Klubnavne, managernavne, stadionnavne og fanklubnavne må ikke være stødende. F.eks. må navnet ikke referere til kriminalitet eller sex. Navnene må heller ikke indehold ord eller fraser, som kan antyde at manageren er en del af Virtual Managers crew eller anden myndighed.
Store og små bogstaver skal anvendes skriftligt korrekt. Navnet skal starte med stort, og må ikke indeholde serier af bogstaver, der skiftevis er skrevet med stor og små. For eksempel vil "fc johnnyboy" eller "Fc JoHnNyBoY" blive afvist.
Det står validatoren frit for at afvise klubnavne som vurderes at være grænsetilfælde.
Ellers kan man jo altid sætte et FC e.l. foran/efter
Jeg tænker også at du har ret, jeg mindedes bare nogle hårde krav, ellers var jeg bare for pligtopfyldende dengang.
Når fyren lige over din besked får lov at skifte navn til Mane M Jeff, så kan det hele nok gå igennem smiley

Slettet klub 11. marts 2019, 21:33
- Liverpools Legender
- Lamar Football Club

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 11. marts 2019, 22:12
FC Jürgen Klopp

Bones of Thor (Thorbone) 11. marts 2019, 23:08
Big Dijk

Bjørnholt FC (And then what) 11. marts 2019, 23:26
Bones of Thor sagde:
Big Dijk
smiley

Vejle Gunners (Mikel Galca) 12. marts 2019, 10:05
Jeg forstår ikke problemet, for alle os de kan huske spiritus priserne har du det fedeste navn!

Don Domingo FC (Kungfu) 12. marts 2019, 10:35
Vejle Gunners sagde:
Jeg forstår ikke problemet, for alle os de kan huske spiritus priserne har du det fedeste navn!
Jeg synes sgu det er gået hen og blevet lidt kedeligt...
Besvar