Laver logo/bannere for tre klubber

Skrevet i Banner/logoer

Snorkil FC (Stopper med at spille) 12. marts 2019, 16:32
Van Gils sagde:
Hey Vman! Jeg sidder og har lidt meget tid på hånden, så jeg tænkte jeg lige ville hjælpe nogle klubber med noget logo/banner!

Til at starte med laver jeg til de tre første, og måske flere hvis tiden er der!

Bare skriv lidt om hvad du har i tankerne, så som farve, motiv, tekst osv.

- Van Gils
Jeg søger virkelig også et nyt logo og banner, da jeg er gået træt i mine nuværende og ikke selv er god til at lave banner og logo!
Kunne være super fedt hvis du kunne hjælpe!

Det eneste krav er at det skal være i Blå og sort eller Blå og hvid, alt efter hvad der ser bedst ud!
Ellers har du frie tøjler!

- Snorkil FC

Van Gils (Bruun - Skriv for grafik) 12. marts 2019, 18:51
Hjermind Football Club sagde:
Hvis du finder tiden, kunne jeg godt trænge til en nyt sæt logo/banner smiley
Jeg giver dig frie hænder til at lave noget fedt. Ingen bestemte farver, så du har kreativ frihed.
Værsen'artig! Håber det kan bruges smiley
Er lidt usikker om romertal er godtaget, hvis ikke så må du endelig skrive smiley



Mane M Jeff (Daniel) 12. marts 2019, 20:13
Kan se du er dygtig til det her, så hvis du engang får tid til at lave et logo og banner til en med mit navn, så ville det være fedt. Mit eneste krav er et billede af Sadio Mane og at den dominerende farve er rød. Selvfølgelig i orden, hvis du ikke har tid.

Hjermind Football Club (Rene) 12. marts 2019, 20:40
Van Gils sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Hvis du finder tiden, kunne jeg godt trænge til en nyt sæt logo/banner smiley
Jeg giver dig frie hænder til at lave noget fedt. Ingen bestemte farver, så du har kreativ frihed.
Værsen'artig! Håber det kan bruges smiley
Er lidt usikker om romertal er godtaget, hvis ikke så må du endelig skrive smiley


Super fedt! Dejlig med nogle nye farver smiley
Al respekt til dig, for at gide at bruge din fritid på at lave grafik til klubber herinde smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 13. marts 2019, 11:39
Van Gils sagde:
Real sagde:
Jeg kunne da også godt tænke mig et fedt - matchende til mit logo - banner, da jeg ikke selv har formået at lave noget tilfredsstillende. Med inspiration fra FC Deluga's banner, brug evt. dette stadion-billede: Santiago Bernabéu

På forhånd tak
Mvh. Joakim
Here you go! Håber det kan bruges smiley
Godt lavet, flot banner

Van Gils (Bruun - Skriv for grafik) 14. marts 2019, 13:01
The Danish Vikings sagde:
Godt lavet, flot banner
Mange tak smiley

Greens Club Rangers (Matt Strandloev) 14. marts 2019, 13:31
Hvis du har har tid så kunne jeg også godt tænke mig et nyt Logo og Banner da jeg nu er begyndt igen efter længere pause. Der er kreativ frihed, bortset fra at de dominerende farver skal være grøn og hvid og så må der meget gerne stå 2009 eller 09 på.

På forhånd tak.

Nash Equilibrium (Jens) 14. marts 2019, 23:58
Hvis der bliver tid til det en gang i fremtiden ville jeg ligeledes sætte stor pris på et banner og eventuelt tilhørende logo.
Du ser virkelig ud til at have styr på det smiley

Vh Jens

Kenny G United (Kenny-G) 17. marts 2019, 17:39
Van Gils sagde:
Kenny G United sagde:
Hej Van Gils,

Jeg mangler logo og banner til min klub - Kenny-G United. Jeg forestiller mig at det er i stil med Viborg FFs logo.

Kan du hjælpe?
Så til dig! Håber du kan lide det, og at jeg ramte rigtig på årstallet? smiley

Super fedt!!

Mange tak for din hjælp!
Besvar