Salg af spillere til overpris, loft ang. bud

Skrevet i Generelt

AG City (Manager i AG City) 9. maj 2019, 21:45
Mine spillere vil på auktion indbringe mindre end spillere der er trænet op med særlig vægt på de vigtigste stats for spillerværdierne. Selvfølgelig fordi de er sværere at finde og mange managers ser på spillerværdien, Dette er vel så markedsprisen for mine spillere.
Jeg ved at mine spillere er mere værd hvis jeg afventer en managers, der ser det samme som mig.
Dette er så markedsprisen for mig smiley
Men ellers tror jeg, at jeg trækker mig fra denne debat, Nobr kan have ret i at andre begrundelser kan være til stede, som vi andre ikke ved noget om. Jeg har kun fokuseret på denne handel, som jeg kunne have set mig selv lave tidligere smiley

Nigatoni CF (N O) 9. maj 2019, 21:47
Den er jeg med på. Fra min side - Tak for debatten.

Og god aften til alle der har været med!

PizzaHouse (Er stadig ved at lære) 9. maj 2019, 22:04
Nobr sagde:
Uanset ved vi ikke, hvilke oplysninger CH sidder med, så vi sidder og taler i blinde.
Hvis der intet mistænksom er i en handel, vil det normalt betyde, at handlen går igennem. I mine perioder i CH, har det altid været kutyme, at man ikke sidder og er smagsdommer.
Altså, om man mener han er for dyr eller ikke, er ikke altid det som er afgørende.
Oplevede du mange sager hvor prisen blev reguleret?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 10. maj 2019, 07:29
PizzaHouse sagde:
Nobr sagde:
Uanset ved vi ikke, hvilke oplysninger CH sidder med, så vi sidder og taler i blinde.
Hvis der intet mistænksom er i en handel, vil det normalt betyde, at handlen går igennem. I mine perioder i CH, har det altid været kutyme, at man ikke sidder og er smagsdommer.
Altså, om man mener han er for dyr eller ikke, er ikke altid det som er afgørende.
Oplevede du mange sager hvor prisen blev reguleret?
Hvor mange er mange sager? Jeg var selv i CH i en periode med Nobr. Der var dagligt handler, der blev efterreguleret eller straffet hårdere. Typisk var det overbevisende snyd af en ejer med flere klubber. Det er sjældent at klubber slutter af med at sende deres penge til tilfældige klubber.

Generelt var der få klagesager, og flere af dem var endda fra klubber, der tydeligvis ejede flere klubber.

PizzaHouse (Er stadig ved at lære) 10. maj 2019, 09:06
Ulm Warhawks sagde:
PizzaHouse sagde:
Nobr sagde:
Uanset ved vi ikke, hvilke oplysninger CH sidder med, så vi sidder og taler i blinde.
Hvis der intet mistænksom er i en handel, vil det normalt betyde, at handlen går igennem. I mine perioder i CH, har det altid været kutyme, at man ikke sidder og er smagsdommer.
Altså, om man mener han er for dyr eller ikke, er ikke altid det som er afgørende.
Oplevede du mange sager hvor prisen blev reguleret?
Hvor mange er mange sager? Jeg var selv i CH i en periode med Nobr. Der var dagligt handler, der blev efterreguleret eller straffet hårdere. Typisk var det overbevisende snyd af en ejer med flere klubber. Det er sjældent at klubber slutter af med at sende deres penge til tilfældige klubber.

Generelt var der få klagesager, og flere af dem var endda fra klubber, der tydeligvis ejede flere klubber.
Prisen her blev tydeligt reguleret på grund af en tosse ikke gad VMAN mere

Men tænker ikke det er noget der er et stort problem så

Hvis normale reguleringer sker grundet en med flere klubber
Besvar