Dagens bommert

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 13. maj 2019, 07:11
Hvis I har dummet jer, så kan I komme ud med frustrationerne her. Hvis I er heldige, kvitteres der med medfølelse eller hån.

Jeg er på rundtur i vman efter de nationale cups og mesterskaber, jeg ikke har vundet. Så starter jeg ugen ud med at glemme at søge om at deltage i cuppen smiley

Transferlisten (Cupvinder sjålålålå) 13. maj 2019, 09:26
Dagens bommert er at købe en FV, som jeg havde set som værende MV smiley


Avispa Fukuoka (Pause) 13. maj 2019, 09:34
Gårsdagens bommert. Glemte selfølgelig at forlænge med en nyindkøbt.

Gudenå FC (Blaki er god) 13. maj 2019, 10:53
Den lavede jeg også for 3 uger siden.

Playonic (Bolling) 13. maj 2019, 12:04
Ulm Warhawks sagde:
Hvis I har dummet jer, så kan I komme ud med frustrationerne her. Hvis I er heldige, kvitteres der med medfølelse eller hån.

Jeg er på rundtur i vman efter de nationale cups og mesterskaber, jeg ikke har vundet. Så starter jeg ugen ud med at glemme at søge om at deltage i cuppen smiley
Nu har andre chance for at vinde? smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 13. maj 2019, 12:23
Playonic sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Hvis I har dummet jer, så kan I komme ud med frustrationerne her. Hvis I er heldige, kvitteres der med medfølelse eller hån.

Jeg er på rundtur i vman efter de nationale cups og mesterskaber, jeg ikke har vundet. Så starter jeg ugen ud med at glemme at søge om at deltage i cuppen smiley
Nu har andre chance for at vinde? smiley
Ja, men det var jo ikke en del af min plan smiley Jo før jeg vinder, jo før slipper de også helt for mig smiley

Something cool FC (Bla bla) 14. maj 2019, 15:04
Komme til at glemme en aldersgrænse på min talentspejder og finde en 33-årig utrænet og købe ham uden at opdage alderen -.-


Bjørnholt FC (And then what) 14. maj 2019, 15:22
Something cool FC sagde:
Komme til at glemme en aldersgrænse på min talentspejder og finde en 33-årig utrænet og købe ham uden at opdage alderen -.-
Han har sikkert gemt på noget i langtid hahah

BK Frem (BK Frem) 14. maj 2019, 15:45
Nærmere flere ugers bommert. Har trænet mine spillere 2 gange siden 30/4 ; D

Something cool FC (Bla bla) 14. maj 2019, 19:29
Bjørnholt FC sagde:
Something cool FC sagde:
Komme til at glemme en aldersgrænse på min talentspejder og finde en 33-årig utrænet og købe ham uden at opdage alderen -.-
Han har sikkert gemt på noget i langtid hahah
Helt sikkert. Overgik endda mig selv, da jeg glemte at putte ham i træningsgruppe... Første gang det er sket i måneder, så godt det er ham, hahaha
Besvar