Sejr

Skrevet i Generelt

Juventus FC (farvel og tobak) 26. maj 2019, 14:52
Ennosigaios Quax sagde:
Juventus FC sagde:
Så du mener simpelt det er passende, at indlede en debat med at komme med en nedladende kommentar om en person.

Jeg tror ikke vi kan få en saglig debat, hvis det er noget du finder det passende.
Det samme gælder alle folk der slynger ordet racist eller lign. ud før de har snakket med en person.

Hvis man ønsker en saglig debat, så skal man starte med at respektere den man er uenig med. Der kommer intet positivt ud af at nedgøre andre før man debattere.
Jeg er af den opfattelse, at man skal snakke ordentligt og respektere hinanden. Og man skal ikke nedgøre andre hverken før eller efter man debatterer. Unødig provokation kommer man ingen vegne med.

Det handler om normal ordentlighed og anstændighed. Er du ikke enig? smiley
Juventus FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
Zeledon Academy sagde:
Much love, such memories </3

RIP
Det var tider smiley

RIP
Du får ikke noget ud af at hoppe rundt i gamle tråde. Det eneste du måske får ud af det, er en recept fra din læge til noget antidepressiv medicin.
Du missede tydeligvis pointen med mit indlæg og tog det som et personligt angreb, du har faktisk haft et anstrengt forhold til mig lige siden.

Nu når du missede pointen med mit indlæg, så får du lige en forklaring på hvad jeg mente.
Det er deprimerende at hoppe rundt i gamle tråde og blive mindet om hvad VMan engang var. Hvilket vil lede til en recept fra ens læge til noget antidepressiv medicin.

Ennosigaios Quax (Jacob) 26. maj 2019, 14:57
Juventus FC sagde:
Du missede tydeligvis pointen med mit indlæg og tog det som et personligt angreb, du har faktisk har et anstrengt forhold til mig lige siden.

Nu når du missede pointen med mit indlæg, så får du lige en forklaring på hvad jeg mente.
Det er deprimerende at hoppe rundt i gamle tråde og blive mindet om hvad VMan engang var. Hvilket vil lede til en recept fra ens læge til noget antidepressiv medicin.
Jeg tolkede dit indlæg anderledes og missede helt klart pointen. Til mit forsvar vil jeg så sige, at pointen ikke var særlig transparent smiley Anstrengt forhold? Jeg er ked af det, men forhold er ikke noget, jeg gør mig særlig meget i, hvad angår folk jeg ikke kender på et online internetforum. Jeg kigger på, hvad folk skriver og besvarer ud fra det. Jeg ved da, at vi af flere omgange har været meget enige i ting - og i andre meget uenige. Sådan er det bare. smiley
Besvar