Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

La Masia (Logomager) 25. maj 2019, 15:43
Balance: 45.000.000 Credits
Vifarank: #1500
Division: 3/4. Division
Stadionpladser: 10.000
Samlet Spillerværdi: 20.000
Antal spillere: 11
Træningsanlæg: Standard Træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Ligge og kæmpe om pladserne i divisionen, samtidig med jeg udvikler talenter.

Klopps Kids (Værste træningskrise nogensinde) 30. maj 2019, 15:01
Har en trup bestående af de 11 spillere jeg har og kun en enkelt mio i klubkassen.. Hvis jeg skal sælge de her spillere som jeg har nu, i hvilken alder plejer de så at være mest værd i?

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 30. maj 2019, 15:07
FC Mondas sagde:
Har en trup bestående af de 11 spillere jeg har og kun en enkelt mio i klubkassen.. Hvis jeg skal sælge de her spillere som jeg har nu, i hvilken alder plejer de så at være mest værd i?
Start med at transferliste dem.
Hold priserne oppe mod transferlisten og se hvor dine ligger. Så får du mest muligt ud af dem. smiley

Chelsea FC (Aqu) 30. maj 2019, 19:20
Police Army sagde:
Balance: 45.000.000 Credits
Vifarank: #1500
Division: 3/4. Division
Stadionpladser: 10.000
Samlet Spillerværdi: 20.000
Antal spillere: 11
Træningsanlæg: Standard Træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Ligge og kæmpe om pladserne i divisionen, samtidig med jeg udvikler talenter.
For at tjene penge, så skal du i følge mig gerne bruge flere af dine truppladser smiley
Få købt og solgt som du har været god til, bliv ved med dette indtil du når omkring de 100 mio uden spillere, også brug lidt på anlæg ogg lidt på stadion og resten på spillere til at sælge videre/udvikle smiley

La Masia (Logomager) 30. maj 2019, 20:23
Chelsea FC sagde:
Police Army sagde:
Balance: 45.000.000 Credits
Vifarank: #1500
Division: 3/4. Division
Stadionpladser: 10.000
Samlet Spillerværdi: 20.000
Antal spillere: 11
Træningsanlæg: Standard Træningsanlæg

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:

Ligge og kæmpe om pladserne i divisionen, samtidig med jeg udvikler talenter.
For at tjene penge, så skal du i følge mig gerne bruge flere af dine truppladser smiley
Få købt og solgt som du har været god til, bliv ved med dette indtil du når omkring de 100 mio uden spillere, også brug lidt på anlæg ogg lidt på stadion og resten på spillere til at sælge videre/udvikle smiley
Hvordan ved du jeg har været god til det? smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 30. maj 2019, 20:57
Det ikke svært at se jo smiley

La Masia (Logomager) 30. maj 2019, 21:17
KBHAVANA CF sagde:
Det ikke svært at se jo smiley
Hvordan ser man det da

FC Rødvin (Brixtofte) 6. juni 2019, 12:35
Balance: 900.000
Vifarank: ~1.200
Division: 3. div
Stadionpladser: 14.300.
Samlet Spillerværdi: ~5.000.000
Antal spillere: 21
Træningsanlæg: Avanceret baneanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Mit altoverskyggende mål må være at ramme VK anlæg. Min foretrukne måde at tjene er at handle. Både fordi det er hurtigt, men også fordi, jeg er i tvivl om, hvorvidt det kan betale sig, at træne unge talenter, når man ikke har et bedre anlæg.

Sjørslev United (Satser på ungdommen) 10. juni 2019, 21:28
Balance: ~74 mil
Vifarank: #423 - Ryger nok langt ned, da jeg lige har solgt div. 2 hold.
Division: 2, men ryger nok ned til 5.
Stadionpladser: 20 tusind
Samlet Spillerværdi: 3 mil.
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Professionelt

Jeg var ved at gå død i vman, så jeg solgte alt, i håb om at et nyt ungt hold ville få mig igang igen.
Dog, skal det siges at alle mine 12 spillere bliver 100% udskiftet, jeg gik en smule i panik da jeg en time før mit 2 div. hold blev solgt, stod med 11 bud på spillere, hvor af ingen svar var kommet efter 1 dag.

Så jeg købte ind til dumme priser, i håb om at den lille straf ikke betyde så meget i det lange løb, hvilket 2-3 mil ikke gør.

Men nu hvor holdet er solgt og jeg har ~74 mil, overvejer jeg om jeg blive købe talenter/wonderkids/ unge spillere ind som kan holde mig i div. 4-3 eller bruge 60 mil på at få stadion op og så kun have 14 mil tilbage.
Eller gøre noget helt tredje - mit stadion er bare ikke stort nok til at være i høje divisioner.

Bjørnholt FC (And then what) 10. juni 2019, 21:31
Los Rojiblancos sagde:
Balance: ~74 mil
Vifarank: #423 - Ryger nok langt ned, da jeg lige har solgt div. 2 hold.
Division: 2, men ryger nok ned til 5.
Stadionpladser: 20 tusind
Samlet Spillerværdi: 3 mil.
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Professionelt

Jeg var ved at gå død i vman, så jeg solgte alt, i håb om at et nyt ungt hold ville få mig igang igen.
Dog, skal det siges at alle mine 12 spillere bliver 100% udskiftet, jeg gik en smule i panik da jeg en time før mit 2 div. hold blev solgt, stod med 11 bud på spillere, hvor af ingen svar var kommet efter 1 dag.

Så jeg købte ind til dumme priser, i håb om at den lille straf ikke betyde så meget i det lange løb, hvilket 2-3 mil ikke gør.

Men nu hvor holdet er solgt og jeg har ~74 mil, overvejer jeg om jeg blive købe talenter/wonderkids/ unge spillere ind som kan holde mig i div. 4-3 eller bruge 60 mil på at få stadion op og så kun have 14 mil tilbage.
Eller gøre noget helt tredje - mit stadion er bare ikke stort nok til at være i høje divisioner.
Af ren nysgerrig hed: Hvorfor har du ikke opgraderet til VK endnu? :-)
Besvar