Brug for rådgivning

Skrevet i Generelt

Epifor (Epi) 19. juni 2019, 17:05
Hej alle,

Sad med overvejelsen om at komme op på stort træningsanlæg så der er bedre mulighed for at træne yngre spillere. Dog har jeg pt. ikke pengene til at kunne opgradere.

Overvejede om det kunne betale sig at spare nok penge op, sælge hele holdet, opgradere til stort træningsanlæg og fokusere på et yngre hold? Eller burde jeg lade holdet forblive i 2./3. divison og prøve at spare penge sammen?

Hvad tænker i?

Palmeiras (Newt) 19. juni 2019, 17:12
Hvor mange penge har du?

Og synes du skal gøre det du føler for! find hvad du synes er sjovt ved spillet.

Epifor (Epi) 19. juni 2019, 17:16
Har 1.3 mio. kr. lige nu, men det står til at blive fordoblet i entreindtægter i slutning af ugen

Gudenå FC (Blaki er god) 19. juni 2019, 18:58
Hvis du skal tjene godt på kampe så syntes jeg at det skal være toppen af 2. divi eller 1.divt

Kollywood (Mr Kollywood) 19. juni 2019, 19:09
Epifor sagde:
Hej alle,

Sad med overvejelsen om at komme op på stort træningsanlæg så der er bedre mulighed for at træne yngre spillere. Dog har jeg pt. ikke pengene til at kunne opgradere.

Overvejede om det kunne betale sig at spare nok penge op, sælge hele holdet, opgradere til stort træningsanlæg og fokusere på et yngre hold? Eller burde jeg lade holdet forblive i 2./3. divison og prøve at spare penge sammen?

Hvad tænker i?
Vil nok bare vente med at opgradere, til du har råd til mindst udvidet. Du kommer ikke langt med sort mere, da mange der træner talenter har prof/VK. Så, forbliv i 2/3-div og evt begynd at handle lidt

Vejen Boldklub (Knud Nielsen) 19. juni 2019, 19:35
Creative Colors sagde:
Epifor sagde:
Hej alle,

Sad med overvejelsen om at komme op på stort træningsanlæg så der er bedre mulighed for at træne yngre spillere. Dog har jeg pt. ikke pengene til at kunne opgradere.

Overvejede om det kunne betale sig at spare nok penge op, sælge hele holdet, opgradere til stort træningsanlæg og fokusere på et yngre hold? Eller burde jeg lade holdet forblive i 2./3. divison og prøve at spare penge sammen?

Hvad tænker i?
Vil nok bare vente med at opgradere, til du har råd til mindst udvidet. Du kommer ikke langt med sort mere, da mange der træner talenter har prof/VK. Så, forbliv i 2/3-div og evt begynd at handle lidt
Jeg er enig jeg har sort men handler spillere tjener nemt omkring 200-300 k om dagen
// Knud


Racing de Santander (Ivan Ania) 20. juni 2019, 23:52
Handel med spillere smiley kig evt. mine transfers i gennem - har opnået stort træningsanlæg og 10+ på kontoen lige pt på 2,5 måneder ved at bruge den metode
Besvar