Hvad går vores licenspenge egentlig til?

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 14. juli 2019, 17:24
Gudenå FC sagde:
Kunne man ikke få nogle IT studerende til at arbejde med Vman som opgave
Gratis arbejdskraft.
Måske formulere jeg Meg lidt hårdt. Men men.
God weekend.
Så skal det være ment som noget praktik eller noget i den dur, ellers tror jeg det bliver svært at gøre det gratis :-)

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 14. juli 2019, 19:27
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Kunne man ikke få nogle IT studerende til at arbejde med Vman som opgave
Gratis arbejdskraft.
Måske formulere jeg Meg lidt hårdt. Men men.
God weekend.
Så skal det være ment som noget praktik eller noget i den dur, ellers tror jeg det bliver svært at gøre det gratis :-)
Det kommer ikke til at ske. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 14. juli 2019, 20:33
FC Deluga sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Kunne man ikke få nogle IT studerende til at arbejde med Vman som opgave
Gratis arbejdskraft.
Måske formulere jeg Meg lidt hårdt. Men men.
God weekend.
Så skal det være ment som noget praktik eller noget i den dur, ellers tror jeg det bliver svært at gøre det gratis :-)
Det kommer ikke til at ske. smiley
Tvivler jeg også næppe på men det kunne da fedt, hvis det kunne være med til at få skubbet tingene mere igang.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 14. juli 2019, 22:16
Bjørnholt FC sagde:
FC Deluga sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Kunne man ikke få nogle IT studerende til at arbejde med Vman som opgave
Gratis arbejdskraft.
Måske formulere jeg Meg lidt hårdt. Men men.
God weekend.
Så skal det være ment som noget praktik eller noget i den dur, ellers tror jeg det bliver svært at gøre det gratis :-)
Det kommer ikke til at ske. smiley
Tvivler jeg også næppe på men det kunne da fedt, hvis det kunne være med til at få skubbet tingene mere igang.
Enig. Problemet ligger bare I at Dennis skal lægge alt for meget tid I at lære en praktikant op i forhold til hvor længe de har ham, pga. kodningen er så komplex som den er. Vi snakkede om det til en Crewdag for et par år siden. smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 22. juli 2019, 19:36
FC Sunnyvale sagde:
Det er meget begrænset hvad jeg kan sige her i et åbent forum, men jeg er faktisk enig i meget af det, der skrives her.

Jeg er den eneste fuldtidsmedarbejder, og jeg har i mange år nu siddet med ansvaret for alt - og jeg mener ALT. Virksomheden har i alt 6 ejere, som i dag er spredt for alle vinde, ikke har kontakt med hinanden og ikke har interesse i Vman. Det er ikke fordi de er onde, men de har bare allesammen gang i andre ting, som er vigtigere for dem, og Vman fylder næsten ingenting i deres verden.

Så jeg går her, mutters alene, som almindelig lønmodtager, og har ansvaret for at drive hele virksomheden, samtidig med at jeg ikke rigtigt har noget at skulle have sagt omkring hvordan pengene bruges, eller har lov til at lave de gennemgribende ændringer, der skal til for at redde Vman.

Så jeg har været meget mere frustreret end jer brugere i lang tid. Og udover at jeg arbejder under disse forhold og med disse begrænsninger, så bliver jeg yderligere presset af at der åbenbart er flere af jer som har udset mig som fjenden, selvom jeg er den eneste der kæmper for Vman. Det er drænende med sådan et pres fra alle sider, og når jeg har det skidt, så har Vman det også skidt.

Men, jeg har nu i næsten halvandet år kæmpet en kamp med og mod ejerne for at få lavet radikalt om på tingene. Jeg kan selvfølgelig ikke fortælle detaljer, men det har været hårdt og udmattende, og har taget meget af min tid. Nogle af ejerne har strittet imod, men andre har bakket op, deriblandt spillets grundlægger, Rasmus. Med 6 forskellige ejere tager den slags lang tid, men det er dog endelig ved at falde på plads, og tingene bliver snart meget anderledes.

Så jeg kan ikke andet end at håbe at der i det mindste er nogle af jer, der har forståelse for situationen, og tålmodighed i en måneds tid endnu, indtil jeg får detaljerne på plads og kan fortælle hvad der kommer til at ske.
Any News? Nu her 'en måneds tid" efter ovenstående udmelding.

Loyals (VMEnhancer) 22. juli 2019, 19:40
The Danish Vikings sagde:
Any News? Nu her 'en måneds tid" efter ovenstående udmelding.
CVR registeret fortæller nu at Dennis er indehaver og direktør for Playonic. Så mon ikke der kommer noget inden længe smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 22. juli 2019, 23:23
Loyals sagde:
The Danish Vikings sagde:
Any News? Nu her 'en måneds tid" efter ovenstående udmelding.
CVR registeret fortæller nu at Dennis er indehaver og direktør for Playonic. Så mon ikke der kommer noget inden længe smiley
Så har han da ikke længere andre han skal tage hensyn til. Nice.
Besvar